12.głowa mi pęka..

20 3 4
                                    



Lydia

-Lydiaa.. ejj- słyszałam zachrypnięty głos Camerona. Dźgnął mnie palcem w policzek. Ale ja nie zamierzam teraz wstawać, o nie. - Kurwa, Lydia gdzie masz jakieś tabletki.. głowa mi pęka.

- Zamknij ten łeb, albo chociaż ciszej.- myślałam, że helikopter mi na głowie zaraz wyląduje.

Otworzyłam jedną powiekę, a następnie drugą. Przede mną klęczał oparty łokciami o moje łóżko brunet. Oczy mu się zamykały. Jeszcze dobrze nie wytrzeźwiał, bo szybko mrugał, albo to ja tak mrugałam.

- Daj mi jeszcze dwie minutki...

~~~~

Siedziałam w narożniku w salonie. Razem ze mną Marco,- który na kolanach trzymał miskę, w lewej ręce butelkę z wodą, a w prawej telefon.
Cameron po wzięciu tabletek owinął się w kokon z koca i zasnął na sofie. Tylko ktoś go zrzucił z niej. Naprawdę nie wiem kto!- oczywiście, że ja.

No właśnie, co do mnie to ja siedziałam i opierałam się na rękach. Według chłopaków każdy z imprezy może potwierdzić, że najbardziej najebana byłam ja.

Syknęłam z bólu głowy gdy usłyszałam powiadomienie z mojego telefonu. Odblokowałam ekran.

Instagram

@_Ashley_Ashley

@_Ashley_Ashley: Nie ma tylko @Camxx i @x

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

@_Ashley_Ashley: Nie ma tylko @Camxx
i @x.Lydiaxx 😏😏
473 polubienia
58 komentarzy

-Jebana.- powiedziałam sama do siebie i szybko zaczęłam sprawdzać komentarze.

Kom:

@_Kiara_ wy widzicie jak mnie Marco dusi?! Jeszcze jaki szczęśliwy 😂

@.Tobii  mnie tam nawet nie widać! Zgnieciony przez tyle lasek raj 😎😎

@ mEgAn widziałam Camerona jak dźwigał Lydię na barana do jej pokoju 😉pijaczyna 😂😂
             @_Ashley_Ashley ona się dobrze    
                         bawiła z Camem i chuj ci
                          do tego ☺️☺️

-Co?!- ryknęłam gdy przeczytałam co ta ruda kurwa o mnie pisze. Może dużo nie pamiętam, ale to ona na każdej imprezie przykleja się do każdego i daje się upić.

- Kurwa zamknij się bo ci zaraz wyjebie- zabełkotał Marco. I tak by się nie odważył.
- Chuju spróbuj ją dotknąć, to stracisz życie. - syknął Cameron. Przewróciłam oczami. Ich jakieś ataki są śmieszne i na poziomie pięcio latków.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ej podoba mi się ten rozdział! Wyjątkowo,

Co wy na to by dawać więcej takich postów z instagrama? Mam już kilka pomysłów 😼

325 słów ❤️‍🔥

 ~Lydia&Cameron~   _liptonek__Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz