Hej mit navn er April, jeg er 2 år gammel. Jeg bor på et børnehjem i England. Jeg kom for omkring 6 måneder siden, fordi min far lavede av av-er på mig, efter min mor kom op til gud. Jeg har været til mange adoptions-dage men hvorfor skulle nogle vælge lille ubetydelige mig. Jeg har lyst hår blå/grønne øjne og elsker pink og lilla, jeg er lille og tynd af min alder, og spiser næsten ingenting. Jeg har en lille kanin som hedder Buddy(bamse), og jeg elsker ham overalt på hele jordren, min mor gav ham nemlig til mig.
Jeg vågnede ved at nogen bankede på den gamle dør. "Hej snuske. Du skal op nu, det er adoptions-dag" Jeg satte mig op, selvom jeg ikke kunne lide adoptions-dag gik jeg alligevel over og fandt noget tøj frem, det blev en lille t-shirt og et bar små jeans. Jeg har ikke så meget tøj, kun 2 par jeans, 3 trøjer, 1 par sko og en lidt stor nattrøje. Jeg gik ned af de gamle trapper, men støtte ind i hjemmets "lede piger" Jeg væltede ned på gulvet og slog min albue, jeg fik tåre i øjne men hun grinte bare af mig. "Hvorfor kommer du ned, som om nogen vi adoptere en lille ubetydelig pige som dig" sagde hun med et lille grin efter. Jeg skulle til at svare da Mrs. Panks kom. "Hvad sker der her?" de kikkede ondt på mig, jeg vidste vis jeg sagde det fik jeg bank. "Ikke noget, jeg faldt bare" Hun kikkede på mig og så på dem og på mig igen. "Okay, kom med ned" Jeg rejste mig, og gik nedunder til de andre. Det forgik sådan at vi skulle gå rundt i stuen og så kom forældrene og snakkede med os. Jeg gik over til et hjørne hvor ingen ville kikke hen. Jeg sad med benene oppe ved mine kinder og sad og tænkte. "Hej med dig, hvad hedder du?" Jeg kikkede op og så en dreng med mørkt hår "M...mit navn er A..April" Ej hvor lød det kejtet som om jeg ikke kan mit ejet navn. "Hej April, mit navn er Liam, hvor gammel er du så?" Jeg kikkede ind i hans chokolade brune øjne. "Jeg er så gammel" Sagde jeg og holdt to finger op. "Wow, så er du jo en stor pige" Jeg grinte lidt men stoppede da jeg så de "lede piger" kikke ondt på mig. Jeg rejste mig op og løb op på mit værlse, og fandt Buddy.
Liams P.O.V
Vi havde lige parkeret bilen ved Funny Bunny børnehjem. Simobn syntes vi skulle adoptere et barn, for at blive mere modne. "Drenge vent lige" De stoppede med at gå ud af bilen. "Skal vi ikke lige bestemme hvad vi kikker efter?" De nikkede "en pige eller en drenge?" spurgte Niall. "PIGE" råbte vi, hvor gammel. "Jeg syntes mellem 2-5" sagde jeg, de nikkede og vi gik ud af bilen. Vi gik ind i det meget gammle hus. "Hej med jer, hvad kikker i efter" sagde en dame omkring 40-erne. "En pige mellem 2-5" sagde Louis. " Ja alle de små er herinde. Hun viste os ind, i et rum fuld med små piger og drenge. Over i hjørnet sad en lille pige med knæene ved hendes kinder. Jeg gik over til hende. "Hej med dig, hvad hedder du" Sagde jeg smilende. "M...mit navn er A...April" sagde hun nervøst, hun var en mega cuttie. "Hej April mit navn er Liam, hvor gammel er du så" sagde jeg hun løftede hovedt hel op så jeg kunne kikke ind i hendes små uskyldige øjne. "Jeg er så gammel" Sagde hun og hodt to smp fingere op. "Wow, så er du jo en stor pige" Hun begyndte at grine. Nurghh hvor var hendes grin sødt. Hun stoppede hurtigt og løb op på hendes værlse. Jeg rejste mig forpavset op, og gik over til drengene "Mates jeg har fundet den rigtige". "Hvem?" Niall brudte stilheden. "Hun hedder April og er 2 år. Hun er mega cute" De nikkede som tegn på at de ville møde hende. "Jeg ved ikke hvor hun er, hun løb væk" Vi gik over til hende som arbejdet her. "Har i fundet nogle"."Ja, April. Men vi ved ikke hvor hun er" Hun tænkte lidt men sagde så vi skulle prøve værlse 105, som lå op af trappen. Vi gik op af den gamle usle trappe. Vi fandt hendes værlse og bankede på.
Aprils P.O.V
Jeg lå med Buddy, og knuggede ham til mig. 'BANK BANK'. Jeg gik ned af sengen og strakte min krop op til dør-håndtaget, og åbnede døren. Der stod ikke bare 1 men 5 drenge og kikkede ned på lille mig. Men der stod en jeg kendte Liam. "Hej igen April, det er mine venner og de ville elske at møde dig" Jeg nikkede og gik væk fra døren og over på min seng. "Nå April. Det er mine venner. Louis, Niall, Harry og Zayn" Jeg kikkede lidt skræmt over på dem "Hej" Sagde Louis vist nok. Jeg stod og undrede mig over hvad de lavede her, og Liam bed vist mærke i det. Han kikkede hen på de andre drenge og de lavede alle et lille nik " April. Vi vil gerne adoptere dig" Hvad blev lille ubetydlige mig adoptret. Jeg smilte et lille smil, men alligevel det er kun drenge. "Harry, Zayn og mig går ned og aftaler med hende at vi adoptere hende" Sagde Louis og begyndte at gå ud af døren. "Så hjælper vi dig med at pakke dine ting" sagde Niall tror jeg. Jeg fandt en lille taske under min seng, gik hen til den lille kommode. Fandt mine trøjer, busker, undertøj og lagde det i min taske. "Færdig nu" Sagde jeg. "Har du ikke mere, vi skal vist ud og shoppe" sagde Niall. Jeg rystede på hovedt og ventede bare på at vi kunne gå. Pludslig var mine fødder ikke på jordren mere, jeg stivnede men så det var Liam. "Så skal jeg bare skrive under og vi kan gå" Vi gik ned af trappen, og han satte mig på gulvet, og gik hen til Mrs. Panks og skrev under. Vi gik ud til bilen og jeg så de "lede piger" kikke ondt på mig. Vi skulle til at køre og jeg sad på Liam's lår fordi der ikke var et barne sæde.
Forsættes
YOU ARE READING
Adoptered af One Direction
FanfictionApril på 2, lever på et børnehjem i UK. Hun tror ikke hun ville blive adopterdt fordi hun ikke er god nok. Takket være hends far som misbrugte hende siden hendes mor døde, stoler hun ikke så meget på mænd/drenge. Men hvad sker der da One Direction i...