April's P.O.V
Jeg åbnede øjne, og så far sidde ved siden af mig. "Hej prinsesse, har du det godt" sagde han. Jeg rystede på hovedt, min mave gjord ond meget ondt. "Har du ondt, nogen steder" sagde onkel Louis. Jeg nikkede og pegede på min mave. "Jeg henter en læge" sagde onkel Zayn. Far rejste sig, og kyssede min kinder og min pande. "Jeg elsker dig, smukke" hviskede han i mit øre. "Jeg elser også dig far, men jeg er ikke smuk" sagde jeg. Han rystede hovedt og sagde "April. Du er smukkere end smuk, glem aldrig det" jeg grinte bare lidt. Lægen kom ind og gik hen til mig, han havde et glas vand og et glas men en halv pille. "Her tag den så for du det bedere" sagde han, jeg tog den halve pille og slugte den. Jeg hadet at tage piller, det gjord ondt. Jeg begyndte at blive træt, og jeg overgav mig selv til trætheden.
~~Næste morgen~~
Jeg vågnede, igen. Og så far ligge på gulvet, min mave gjord ondt men ikke meget. Jeg kravelede ned af sengen med besvære. Jeg gik over til onkel Harry. "Onkel, jeg skal tisse" sagde jeg til ham, han rørte lidt på sig. "Godmorgen musling, hvad sagde du?". Jeg grinte lidt. "Jeg skal tisse, men jeg ved ikke hvor toilettet er" sagde jeg. "Ohh, kom så følger jeg dig der ud" sagde han, jeg tog hans store hånd i min. Vi kom ud på gangen, og fandt toilettet. "Så musling, jeg må ikke gå med ind, men jeg venter lige her" sagde han. "Hvorfor må du ikke komme med ind" sagde du og lage hovedt på skrå. "Det er kun for piger" sagde han. Jeg nikkede, og gik der ind. Jeg kom op på toilettet og gjord det jeg skulle, jeg skulle vaske hænder, men kunne ikke nå. Jeg prøvede virkelig men kunne ikke, der kom en dame ind. "Skal du have hjælp, lille ven" sagde hun. Jeg nikkede, og hun løf+tede mig op så jeg kunne nå. "Tak, for hjælpen" sagde jeg. Hun smilte kærligt, jeg gik ud og fand Harry stå og snakke med en ung læge tror jeg. "Onkel, er det din kæreste" spurgte jeg. "Nej musling, du ved at du er den eneste pige i mit liv" sagde han med et lille grin. Vi gik tilbage til værelset. Det var kun Niall som lå og sov, jeg var lidt ligeglad hvor de andre var. Jeg lagde mig op i min seng, Harry kom over og lagde sig ved siden af mig, jeg faldt næsten i søvn da Louis kom råbende ind. "GODMORGEN, HAR I SOVET GODT". "Louis. Shhh, hun sov næsten" vrissede Harry. Niall vågende og var alleredet gået ned efter mad. "Undskyld Cupcake" sagde Louis, "Lig meget" sagde jeg. "Jeg keder mig" sagde jeg. "Også mig" sagde Niall med munden fuld af mad. "Vi kunne jo lave et Tweet-cam" sagde far. "Hvad er et Teet-cam" sagde jeg. "Skatte-pigen det hedder Tweet-cam, det er en video som vi laver til vores fans, og så stiller de spøgesmål og vi svare" sagde han. Jeg nikkede, og vi lagde og alle over i min seng. Han tændte hans computer ting, og vi kunne se os selv. "Det er jo os" sagde jeg begejstret, "Ja mus, det er os de andre kan se os" sagde Zayn. Hei alle sammen, vi er One Direction" sagde Louis. "Det er April, sig hej April" sagde han. Jeg vinkede de læste en masse spørgesmål op, mange om hvem jeg var. "Okay mange spøger os hvem April er, vi kan først svare på det efter inteview-et på tirsdag" sagde Harry. Det er rigtig vi havde et inteview idag, men Aprils blev syg så vi blev nød til at aflyse. Jeg var ligeså stille begyndt at falde i søvn.
Jeg vågende i onkel Louis arme, vi sad i rum fyldt med mennesker og mad. "Godmorgen igen Cupcake, er du sulten" jeg nikkede. Jeg fik en bolle med smør, og et glas juice. Da vi kom tilbage fik jeg lov til at se Dora uddforkseren på fars computer. Lægen kom ind og spurgte mig om en masse. Fx. Havde jeg ondt, kvalme, hovedpine O.S.V. Men jeg havde det fint. "Nå hun ser fin ud. I må godt tage hjem, hvis der er det mindste så ring til mig" sagde han og gav far et lille kort. Far gik med lægen ud. "Så prinsesse, vil du med hjem?" spurgte Niall. Jeg nikkede, onkel Niall kom og løftede mig. Vi mødte far nede ved bilerne. Vi satte os ind og kørte hjem, jeg lyttede ikke rigtig til hvad de snakkede om, men et ord hørte jeg "Piller" Jeg rystede hurtig alle tankerne væk igen. Jeg blev bærrede ind af Louis, vi satte os ind og så en film. Til frokost fik jeg paste. Hmmm, mums. Vi har næsten kun set film idag, da jeg skulle holde mig i ro, på grund f sygningerne. "Gider i lave mad" spurgte Harry. De rystede på hovedt. "Skal vi ikke bare bestille" sagde far. De nikkede. Efter en film mere, bestilte vi mad. "Hvad skal du have musling" spurgte Harry. "Paste" sagde du. "Smukke, det hedder pasta, er du sikker du fik også pasta til frokost" sagde han. Jeg nikkede. Vi ventede på maden, det var kun Louis og Niall som sad i stuen, på deres mobiler. Jeg gik over til en plante og tog noget jord. "Cupcake du spiser ikke jordren, vel" sagde Louis. "Nej jeg skulle bare lige se noget" sagde jeg, "Er du sikker"."Ja jeg skulle bare lige lugte til det" han kiggede på mig. "Er du sikker" jeg rystede på hovedt. "Søde, du må ikke spise jord vel" Jeg nikkede, og Niall var allerede brudt ud i grin. Onkel Louis løftede mig, da maden var kommet. "Tak for mad" sagde jeg. "Så lidt baby girl" sagde far. "Badetid og så i seng" Sagde Zayn. Jeg nikkede jeg var virkelig træt. Zayn løftede mig oven på, han tændte vandet og tog mit tøj af. Da jeg var færdig, fik jeg mit lyserøde One Direction nattøj på, og de sagde alle godnat. Og far sang altid en godnat sang for mig. Og jeg faldt i søvn
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Harry's P.O.V
I dag var dagen, hvor hele verden skulle høre om vores baby girl. Gud hvor var jeg nervøs, vi sad i bilen på vej over til studiet. April havde fået en fin blå burberry kjole på, hun sad og sov i sit baby sæde. "Er i nervøse" kom Zayn's kendte stemme. Jeg nikkede, mens de andre svarede. Vi kom til studiet og jeg skulle vække April.
(Undskyld for alle P.O.V skiftende)
April's P.O.V
Vi skulle i TV idag, jeg var virkelig nervøs. Hvad hvis de ikke kunne lide mig, hvad hvis jeg sagde noget forkert og far blev sur. Tankerne fløj gennem hovedet på mig, det ente med jeg fald i søvn. "Musling. Du skal op nu" kom onkel Harry's stemme, midt i min lur. Jeg tog min bamse, som jeg havde fået med, og strakte mine arme. Jeg sad nu på Harry's hofte, og lagde mit hovede på hans skuldre. Jeg fik onkel Harry's solbriller på og onkel Louis's høretelefoner i, og hørte Funk (Uptown Funk) På grund af alle skrigende og blitserne. Vi kom ud, og alle kom hen og skubbede og råbte. Vi kom ind og Louis fik sine høretelefoner. "Tak onkel Lou.". "Så lidt cupcake" sagde han. "Onkel Harry, må jeg låne dine briller lidt inu" sagde jeg. Han nikkede og gik ind i et rum, hvor Paul og Lou var. "Hej smukke. Hvor ser du godt ud" sagde Onkel Paul. Jeg grinte. Jeg blev sat ned, og løb rundt og legede. Jeg faldt og slog mit hovede ned i en stol. Jeg fik tårer i øjne og gik over til onkel Nini, som var tættest på. "Prinsesse,m hvad er der sket" sagde han. Jeg pegede hen på stolen. "Faldt du?" spurgte han, jeg nikkede. Han tog mig op og sidde på hans lår. "Shhh, det er okay" sagde han og rokkede mig frem og tilbage. "Hvad er der sket, skattemus?" kom far ind og spurgte. "Hun faldt og slog sig på stolen" sagde Nini. Far kom hen og tog mig fra hans lår, og krammede mig. "Er du okay, du er ikke svimmel ve?l" spurgte han. Jeg rystede på hovedt. Vi gik ud og over til et bor fyldt med mad og drikke. "Vil du have en Juice?" sagde han. Jeg nikkede og fik en juice. Vi gik ind til de andre og jeg blev sendt over til Paul som skulle passe mig, mens de andre var på TV.
Efter et 15 ca. skulle jeg snart ind. Folk viste åbenbart stadigvæk ikke hvem jeg var. Paul tog min hånd og førte mig ud til et stort rum, med mennesker, drengene sad inde i en lys sofa, og der sad en dame og snakkede med dem. De snakkede lidt om denne her pige på billedet bag dem, VENT. Det er jo mig. "Pigen er her faktisk idag" sagde en kendt stemme, men jeg kunne ikke lige sige hvem det var. "Kan vi få hende her ud" sagde en dame stemme. "Ja, nu skal jeg hente hende" sagde en. Liam kom ud og satte sig på hug foran mig. "Baby gril. Når du kommer derud er der måske en masse larm, men bare hold dig til mig" sagde han. Jeg nikkede, han otg mig op så jeg sad på hans hofte. Da vi kom derud gemte jeg mit hovede i Liam's nakke. Jeg kunne høre folk sige Nurhh og Awww. "Hej med dig, hvad hedder du så" spurgte damen. "Jeg løftede rystende hovedet. "J....Jeg hedder A..A..April" sagde jeg. Hun smilte til mig. "Nå. Drengene hvem er denne guldklump så" spurgte hun. Jeg kravlede over på onkel Louis og sad med hovedet mod hans brys, mens han råkkede mig frem og tilbage. "April er vores adopteret datter" sagde Nini. "Wow, den var ny. Hvornår skete det" sagde hun. De sad og snakkede frem tilbage, det sidste jeg hørte var noget med Brit awards, men så faldt jeg i en dyp søvn.
Jeg vågende ved luften af mad, trakte gennem mine næsebor. Jeg var hjemme på far's værlse. Jeg fik bevægede mig ned af sengen og tog Teddy med ned. Da jeg kom ned gik jeg hen og lagde mig på Harry's lår. De sad og snakkede lidt, om alt muligt jeg ikke fulgte med i. Vi fik bøffer og kartoffler til aftens mad, jeg fik et bad. Og vi sad og så Find Nemo. Jeg sad ved far og kæmpede med at holde min øjne åbne. "Boo. Vil du gerne i seng" sagde far. "Nej, jeg vil se om han finder Nemo" sagde jeg. "Du kan se slutningen imorgen" sagde Nini. "Hmmm. Okay, men i må ikke se den uden mig, jeg ved godt den er meget spændende" sagde jeg og kiggede alvorligt på dem. "Okay smukke, vi skal prøve og lade være" sagde Harry grinende. De pausede og sagde godnat. Far bar mig oven på og børstede mine tænder. Han sang "Baby Mine" fra Dumbo. "Godnat smukke, elsker dig" sagde habn og kyssede min pande. "Elser også dig" sagde jeg. Han gik og slukkede lyset, jeg knudede Teddy ind til mig og faldte i søvn.
YOU ARE READING
Adoptered af One Direction
FanfictionApril på 2, lever på et børnehjem i UK. Hun tror ikke hun ville blive adopterdt fordi hun ikke er god nok. Takket være hends far som misbrugte hende siden hendes mor døde, stoler hun ikke så meget på mænd/drenge. Men hvad sker der da One Direction i...