Final Chapter

672 31 0
                                    

*April P.O.V*

"Og det var sådan min famile startede" sagde jeg og sluttede den fremlæggesle jeg havde lavet. Alle i min klasse klappede og min lærer kiggede stolt på mig. "Super flot, og meget spændende, men hvordan er det så idag? Hvordan er dit liv i dag?" spurgte min lærer.

"Mit liv er fantastisk, jeg har verdens bedste, sejeste, skøreste og sjoveste familie. Jeg har de bedste venner i verden, en perfekt kæreste, og jeg er midt i mit sidste år på high school. Jeg har hvad jeg har brug for, og intet mere" svarede jeg smilende.

"Godt, det lyder godt, hvad har du lært at opgaven, og din fortid. Hvad kan du bruge nu?" spurgte en af eleverne."

"Jeg har lært en masse ting om mig selv, og om hvordan din fortid kan plagde dig, men også hvordan den gør dig stærkere for hverdag du lever med den. Jeg mener siden jeg var 5 til ja nu, har jeg levet med det her, og se hvor jeg er nu. Jeg kom tlbage til min famile, og lever et godt liv. Selvfølgelig er der et par små bump på vejen, men det er der jo i alles liv" sagde jeg og nikkede til den sidste der havde hånden op.

"Hvad med din familie nu, hvad laver de?"

"Hmmm, altså min far har fundet sit 'livs kærlighed' og skal snart have et barn mere, min onkel Niall, er guitar og sang lære, og lever sammen med hans kæreste her i London, min onkel Harry, skifter med at bo her i London og LA, og er sammen med hans kone og deres lille barn Darcy på 4½. Og min onkel Louis er fodbold spiller og arbejder med noget inde for musik hvor han finder skjulte talenter på nettet, og hjælper dem videre i deres karrierer. Men dem alle sammen lever de livet som de har gjordt som band, men uden musiken. One Direction er her ikke længere, men det er også helt fint. Alt der er og sige er at min familie er måske lidt rodet, men for mig er den helt perfekt"

Adoptered af One DirectionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora