Uwaga!
Rozdział wypełniony różnie pokolorowanymi kotami do animacji dla _Franche_Z1 xd
Jeśli cię to nie interesuje dużo nie stracisz bo to tylko tak żeby się pochwalić ładniejszymi umaszczeniami kotków które zrobiłam :DI jeszcze jedna ważna sprawa, to co tu jest to nie są Wojownicy. To jest totalnie co innego, inna historia stworzona przez inną osobę więc w razie czego, proszę niech nikt się nie zesra w komentarzach.
Dziękuję za zrozumienie <3• Jak tam kochani? •
Ogólnie to jest trochę jak „kiedy tworzysz coś i połowa fandomu jest toxic, jedyny problem to to, że aktualnie w fandomie jest tylko twoja przyjaciółka"
Ale i tak jestem ponad wszystkimi bo moje ocki pojawią się w animacji lol
I have power muahahaTo powstało bo Proxy mi powiedziała „zrób rudego" to jest rudy xd
Ogólnie zrobiłam sobie jeszcze base dla takich trochę bardziej futrzastych kotków. A zrobiłam to tylko dlatego, że stwierdziłam, że w historii Franche jest za mało gejowskiego shitu więc zrobiłam lesbijki xd
To są od teraz moje najlepsze kocie oc ok. Kocham je, później zrobie im jeszcze córkę do której już wymyślałam back story jak do nich trafiła.
Jeśli ktoś będzie ciekawy:
Atlas ją ukradnie od innej kotki i przyniesie do Piwonii i stwierdzi to nasze dziecko terazOna jest ogólnie dachowcem więc ona biega na około terenu klanów i zbiera rzeczy dla drugiej, a oprócz tego pakuje się w każde możliwe problemy bo to taki typowy mały wredus.
A tu druga, na ten moment z klanu wody, ale jest możliwość że się jeszcze pozmienia bo Franche mi dosłownie chwile temu wymieniła wszystkie możliwe klany oprócz klanu roślin bo tam to by ją te kotki pogrzebały żywcem chyba.
Ogólnie to jest ważna rzecz, pamiętajcie że jebać klan roślin and you can't change my mindZ tym to trochę odjebałam bo ma dużo szczegółów
Ostatni samczyk na dziś bo jest już trochę późno i mój mózg umiera.
Ogólnie jeśli ktoś by chciał to mogę też dla niego zrobić jakiegoś kota :D
Nudzi mi się poprostu xDDobrej nocki <3
—Negatywnie
CZYTASZ
Welcome to my world//Artbook 2
De Todo» Zamówienia otwarte « (Jeśli tu wchodzisz, proszę zacznij od najnowszych rozdziałów ponieważ nie chce żeby stare prace odrazu cię zraziły) Jest to nic innego jak kontynuacja książki „Welcome to Psychoville//Artbook". Jeśli widziałeś/widziałaś już...