>•70•< (wracam ^^)

42 12 13
                                    

• Jak samopoczucie kochani? :D •

Poza tym wróciłam kochani moi!
Jest lepiej jakby ktoś chciał wiedzieć <33

Miałam kiedyś tam moment w moim życiu gdzie czułam się, że moje art są super cool i tak dalej

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Miałam kiedyś tam moment w moim życiu gdzie czułam się, że moje art są super cool i tak dalej. Otóż nie xD
Plusy są takie, że ogarnęłam trochę włosy i to żeby nie każdej postaci robić różowe policzki. Żółty lepiej się sprawdza o wieleee.
Nazywa się Storm i jest niebinarna. Używa wszystkich ziomków z przewagą she/her bo ludzie już się tak przyzwyczaili. Jeśli kogoś zainteresowało wstawiam info o niej poniżej:

❝ 𝙸𝚖𝚒ę 𝚒 𝚗𝚊𝚣𝚠𝚒𝚜𝚔𝚘 ❞
╰► Storm Harris

━━━━ ˙·٠•● ⚢ ●•٠·˙ ━━━━

❝ 𝚆𝚒𝚎𝚔; 𝚐𝚊𝚝𝚞𝚗𝚎𝚔; 𝚘𝚛𝚒𝚎𝚗𝚝𝚊𝚌𝚓𝚊 ❞
╰► 19 lat; człowiek; lesbijka

━━━━ ˙·٠•● ⚢ ●•٠·˙ ━━━━

❝ 𝙷𝚒𝚜𝚝𝚘𝚛𝚒𝚊 ❞
╰► Do pewnego czasu była naprawdę ułożoną i można by rzec, że idealną córką. Posiadała wszystkie najlepsze cechy jak punktualność, schludność, obowiązkowość, nie wchodziła w złe towarzystwo, a prócz tego omijała wszystkie możliwe środowiska, które chrześcijaństwo uważało za niepoprawne. Całość tego była spowodowana jej rodzicami, a w szczególności matką, która trzymała nad nią twardą rękę... czasem trochę zbyt twardą. Nie chodzi tu o to, że dziewczyna była bita lub coś w tym stylu! Matka dziewczyny była manipulatorką i jedyne czego oczekiwała od swojej latorośli to całkowite posłuszeństwo i oddanie się jej woli. Ślad po tym wszystkim pozostał w jej głowie, jednak z czasem zaczął coraz mniej boleć. Storm wyjechała na studia do miasteczka Blindfront, gdzie naprawdę zaczęła żyć, a już rok później całkowicie odcięła się od toksycznej rodziny.

━━━━ ˙·٠•● ⚢ ●•٠·˙ ━━━━

❝ 𝚉𝚗𝚊𝚔𝚒 𝚜𝚣𝚌𝚣𝚎𝚐ó𝚕𝚗𝚎 ❞
╰► dwukolorowe włosy
╰► zawsze pomalowane na czarno paznokcie

━━━━ ˙·٠•● ⚢ ●•٠·˙ ━━━━

❝ 𝙸𝚗𝚗𝚎 ❞
╰► jest studentką
╰► uwielbia psy w szczególności te duże, ale na ten moment żadnego nie posiada
╰► typiara na pierwszy rzut oka nie wygląda, ale jest jak pierdolony demon seksu. Jest napalona 24/7 i nigdy nie wiesz z czym ci wyskoczy.
╰► raczej nie bierze życia zbyt poważnie. Często żartuje, odpowiada w głupawy sposób i lubi irytować innych ludzi.
╰► jest osobą niebinarną. Używa wszystkich zaimków, z dużą przewagą ona/jej, ponieważ wielu ludzi poprostu się już tak przyzwyczaiło.
╰► raczej nie pije alkoholu i nie pali. Robi to tylko czasami „dla towarzystwa", jednak nie czerpie ona z tego satysfakcji.
╰► kościół i wszystko co z tym związane omija szerokim łukiem.

Welcome to my world//Artbook 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz