"Figyelem, figyelem!" -hangzott a hangos bemondóból- "A mai héten cserediákok érkeznek Kanadából iskolánkba. Köszöntsétek őket szeretettel!"
Reggel 7 óra volt. A 11. a osztályfőnöke, Csöre néni (aki éppen tanítani próbált) már az üvöltözés határán állt. Ez még csak az első óra, de már negyedjére szakítják félbe a biológia óráját.
- Hát ez geci unalmas!- szólalt meg Kovács Benedek- az egész osztály kuncogásban tört ki. Csak egy ember nem nevetett, Olivér. Már egy hete ilyen rossz állapotban van. Nemrég szakított vele a barátnője, és most teljesen össze van omolva.
A bekiabálásra Csöre néni válasz képpen hatalmasat sóhajtott, majd feladta a házit és lógó orral kisétált az osztályteremből. Mindeközben 2 hatalmas busz gördült az iskola elé. Ezeken a buszokon utaztak a Kanadai cserediákok. Mindenki leszállt, majd nagy nyújtózások közepette elindultak az iskola ajtaja felé. Volt köztük egy lány, aki ahogy leszállt a járműről, az összes itteni diák megbámulta. Vállig érő vörös haja volt, gyönyörűszép arca, és egy égszínkék, lenge ruhát viselt. Ahogy sétált, a barátnői akik most szálltak le a másik buszról, oda siettek hozzá.
- Nem hiszem el, hogy külön kocsiba raktak minket! -szólt Niki
- Igen, Nikinek igaza van! Az összes tanár tudja, hogy mi itt legjobb pipik vagyunk! Nem fair!- kiabált Layla
- Nyugodj le, Layla! Nem kell így felfújni a dolgot! - nevetett Michelle - a lényeg, hogy már együtt vagyunk, nem?
- Várj! Layla, nekünk nem az igazgatóiban van dolgunk? Az egyik tanár valami aláírandó papírokról fecsegett-nézett nicki a barátosnőjére
- Úristen! Igazad van! Siessünk! Majd később találkozunk, Michelle! Bocsi! Hamarosan össze futunk, ígérjük!- Mosolygott Layla, majd elszaladtak, és szép lassan eltűntek az iskola homályában.
-Hát, úgy látszik, egyedül maradtam - mondta búslakodva Michelle, majd elindult a folyosón első órájára.
- Te jó ég! Már ennyi az idő? Elfogok késni! Már az első napomon! Hát ezt nem hiszem el! - majd elkezdett futni a tanterem felé (amit nem tudott, hogy hol van). A lázas terem keresés közben nem figyelt az orra elé és neki ment egy embernek. A fiú kezében lévő könyveket az ütközés folyamatában véletlenül kiverte.
- Nagyon sajnálom! Csak tudod ez az első napom, és máris késésben vagyok. Nem tudod véletlenül, hogy merre van a kémia terem? - mondta a lány miközben segített a srácnak felvenni a lepotyogott könyveket a földről.
- A harmadik terem a másodikon, rögtön a budi után - mondta a fiú mókáson - Kösz, hogy segítettél a könyvekkel, igazán nem kellett volna -majd lehajolt, hogy felvegye az utolsó könyvet is a földről. De miközben ezt cselekdte, Michelle is fel akarta venni. Egyszerre érték el a könyvet, majd hirtelen a kezük érintkezett. Meglepetten egymásra néztek. Lesokkoltan mind a ketten elengedték a könyvet. A lány ijedten feltápászkodott, majd megszólalt:
- Őő...! Kösz, hogy megmondtad, hogy merre van a tanterem, én most rohanok...! Szia!
- Várj!-Szólt utána a fiú - Hogy hívnak?
- Michelle! - kiabált utána a lány- És téged?!
- Olivér!- hangzott a válasz, majd szép lassan eltávolodtak egymástól.
Utószó: dr. gyurban viktor miniszter elnoknke 100 percent veszely!!