Viesti tuntemattomalta

272 3 1
                                    

Olet kotonasi, työhuoneessasi ja olet kuvaamassa uutta videota jossa esittelet uusia Niken tuotteita. Olet kuvannut videota noin 10min kunnes kuulet että sinulle tulee ilmoitus puhelimeesi ja päätät mennä katsomaan sen. Lähdet työhuoneestasi hakemaan puhelintasi. Otat puhelimesi olohuoneesi pöydältä ja huomaat että sinulle on tullut viesti tuntemattomasta numerosta. Avaat puhelimesi ja katsot mitä siinä lukee " Hei Y/n! Olisitko kiinnostunut tulla haastattelemaan blind channelia ylihuomenna klo 16.45. Jos päätät tulla niin osoite on *****" Kun olet lukenut viestin alat miettimään mikä on blind channel, kunnes tajuat että se on bändi joka oli Euroviisuissa keväällä. Vastaat henkilölle "Hei kiitos kutsusta! Tulen mielelläni" Alat katsomaan heidän ig ja opettelet vähän heistä jotta haastatellessasi et näyttäisi tyhmältä. Olet katsonut ja opiskellut melkein kaiken kaikista mutta vielä on jäljellä yksi, Aleksi. Menet ensin katsomaan hänen ig, kun näät kuvan hänestä vedät henkeä syvään. "Miten joku voi näyttää noin hyvältä😳😍" Ajattelet vain päässäsi. Vähän ajan päästä olet saanut opeteltua heistä melkeinpä kaiken. Ajattelet että nyt on hetki aikaa itsellesi, kunnes muistat että sinulla jäi videon kuvaaminen kesken ja menet kuvaamaan sen loppuun. Kun saat kuvattua videon loppuun kello on jo 16.25. Menet tekemään itsellesi ruokaa, kunnes huomaat että jääkaappisi on tyhjä vain valot. Sinun on pakko lähteä käymään kaupassa, onneksi se ei ole kaukana. Pistät valkoiset filasi jalkaan, otat kassin ja lähdet ovesta ulos. Kävelet kauppaan mikä on noin 900m päässä. Kun pääset kauppaan alat miettiä mitä haluaisit syödä. "En kyl jaksais tehä mitään erityistä" mietit minkä jälkeen päädyt salaattiin. Ostat vielä parille päivälle ruokaa. Olet menossa kassoille maksamaan kunnes näät tutut kasvot edessäsi. Kukas muukaan kuin Alex. Hän kääntyy ja katsoo sinuun päin, jähmettyt paikoillesi. Hän kävelee taaksesi auttamaan vanhaa naista, jolta tippui lompakko. Ajattelet kuinka huomaavainen hän on. Kiitos, sinä suloinen poika☺️. Vanha nainen kiittää Aleksia. Aleksi on menossa maksamaan, mutta hänen korttinsa ei toimi. Mä voin maksaa sen. Sanot Aleksille. Kiitos, mutta ei sun tarvitse. Laita mun kortilta. Sanot myyjälle. Olet maksanut molempien ostokset. Kiitos hei ei sun oikeesti ois tarvinnu. Aleksi sanoo vielä. Hei oikeesti ei mitään, oli kiva auttaa. Vakuuttelet vielä Aleksille. Mikä sun nimi muuten on? Aleksi kysyy. Y/n. Vastaat hieman shokissa. No kiitti vielä, mut nyt mun pitää mennä, moikka Y/n. Aleksi lähtee jo kävelemään ulko-ovia kohti. Mietit vain mitä juuri äsken tapahtui. Puhuitko äsken sen söpön pörröpään kanssa. Hieman shokissa lähdet kävelemään kotiin. Kotiin päästyäsi alat syömään.

Aleksi pov:
Lähdin studiolta kello 16.15 ja oli niin kova nälkä että päätin lähteä hakemaan lähikaupasta ruokaa. Kun pääsin kaupan pihalle lähdin melkein juoksujalkaa sisälle. Olin kierrellyt kaupassa jo hetken. Lähdin kassoille kun olin kerännyt koriini kaiken tarvittavan. Olin juuri menossa maksamaan kun kuulin jotain tippuvan lattialle. Käännyin katsomaan ja näin vain ehkä maailman kauneimman tytön, en meinannut saada katsettani irti hänestä. Hänen takanaan olevalta rouvalta oli tippunut lompakko, menin nostamaannlompakkoa. Sitten lähdin maksamaan omia ostoksiani, mutta jostain syystä korttini ei toiminut. Sitten tämä maailman kaunein tyttö tarjoutui maksamaan. Tottakai kieltäydyin, mitta hän vaati sitä joten loppujen lopuksi hän sai tahtonsa läpi. Hän maksoi ostokseni ja omansa, kun hän oli maksanut kiitin häntä vielä. Mikä sun nimi muuten on? Kysyin tuolta kaunottarelta. Y/n. Sain vastaukseksi. Valitettavasti minun piti mennä. Kun olin päässyt ulos mietin että en välttämättä enää nää häntä.

Alex and Y/n love storyWhere stories live. Discover now