Aleksin silmät alkoivat kimaltaa kuin pikku lapsella joka oli juuri saanut uuden lelun. "Okei nyt tää tuijottelu saa riittää" sanoin ja otin Aleksin kasvoista kiinni ja suutelin häntä.
Aleksin pov:
"Mä vittu rakastan sua" Y/n sanoi minulle ja tuntui kuin sydämmeni olisi sulanut. Hetken hiljaisuus ja Y/n ei enää kestänyt. "Okei nyt tää tuijottelu saa riittää" hän sanoi ja otti kiinni kasvoistani ja suuteli minua. Hetken tuntui kuin leijuisimme ilmassa, ihan kun muita ei olisi. Hän lopetti ja katsoi silmiini hänen niin luonnon läheisillä vihreillä silmillään. Hymyilin, katsoin alas ja sitten takaisin hänen silmiinsä. "Y/n" sanoin rikkoakseni hiljaisuuden. Hän ei vastannut mitään vaan katsoi suoraan silmiini kysyvästi. "Onks mitään mahdollisuutta et täst vois tulla jotain vakavampaa?" Kysyin toiveikkaana mutta varoen Y/n menneisyyden huomioon ottaen.
"Voi höpsö" Y/n sanoi niin pehmeällä äänellä. Hän suuteli taas minua. "Oliks toi kyllä?" ja kyllä se oli.Kello alkoi olla jo paljon joten ilmoitin Y/n että minun oli aika lähtee kotiin, mutta Y/n sanoi että minun on pakko jäädä yöksi. "Me ei voida mennä huomiseen haastatteluun yhessä" sanoin Y/n ja hän heti kysyi miksi. "En haluu kertoo muille viel, haluun et me tutustutaan eka paremmin" "okei ymmärrän" Y/n sanoi, pussasi minua poskelle ja lähti pesemään hampaita. Hymyilin vain hänen peräänsä. Päätin kuitenkin yllättää hänet vielä ennen kuin lähtisin.
Y/n pov:
Pesin hampaita vessassa kun Aleksi tuli selkäni taakse. Hänenhän piti lähteä, ei sillä että en haluaisi häntä tänne. Hän laittoi kätensä varovasti hartioideni yli ja alkoi hyräillä jotain laulua. Se kuulosti niin ihanalta. Olohuoneeseen mennessäni pyysin Aleksia jäämään hetkeksi. Hän sanoi että hän voi jäädä hetkeksi. Istuimme nyt sohvalla, minun oli pakko kysyä josko Alex voisi laulaa mulle. Hän suostui! Hän käski minun ottaa mukavan asennon ja pahoitteli vielä äänestään ja että hän oli vähän ruosteessa. Kielsin asian ja se meni vain väittelyksi ja hän antoi periksi, olen sinnikäs Aleksin on hyvä tietää se. Hän alkoi laulaa jotain laulua, minulla ei ollut mitään hajua biisistä.Se hetki kun kuulin Aleksin laulavan oli kuin olisin juuri nyt prinsessa. niinkuin elokuvissa. Tuo hetki loppui liian lyhyeen. En saanut sanoja suustani, olin niin hänen äänensä lumoissa. Katsoin häntä silmiin sanomatta mitään, häntä alkoi punastuttaa."Sulla on aivan ihana ääni" sain vihdoin sanotuksi. Hän punastui vain enemmän.
———
Heräsin kymmenisen minuuttia sitten. Meillä olisi tänään se haastattelu. Toivon että voin käyttäytyä kunnolla kun paikalla on Aleksi ja muut pojat. Aleksi lähti eilen joskus 21.00 aikoihin. Hän haluaa tästä vakavampaa, mutta ei ole vielä valmis näyttäytymään kanssani. Nukuin huonosti koska mietin tätä. Tykkään Aleksista mutta kun hän löysi minut eilen viiltelemästä, en tiedä olin heti sitä mieltä että tästä voisi tulla jotain vakavampaa. Nyt nukuin huonosti koska mietin että tuo oli liian pikaista.
Flashback:
" Y/n tulisitko tänne" Aatu pyysi makuuhuoneesta. Menin makuuhuoneen ovelle ja avasin oven. Aatu makasi sängyllä vain bokserit jalassa ja virnuili minulle. "Tuu tänne" hän sanoi ja taputteli tyhjää paikkaa vieressään. "Aatu en jaksa tänään" sanoin ja olin lähtemässä kunnes hän nousi ja otti kädestäni kiinni. "Jos et nyt suostu nii laitan nettiin meidän viime kerran seksivideon" Aatu uhkaili edelleen pirullinen ilme naamallaan. " Minkä seksivideon?" Kysyin hädissäni. Hän irroitti otteen kädestäni. "Mä voin unohtaa sen videon jos nyt suostut" hän sitten ei antanut periksi. "Aatu mä en oikeesti jaksa" hän otti otti käsistäni kiinni ja heitti minut päin seinää, tämä oli ensimmäinen kerta kun näin hänet sellaisena. "Sulla ei oo vaihtoehtoja joko sä tuut mun kans tai mä julkasen ne videot" "hyvä on" myönnyin koska en halunnut mitään seksivideoita itsestäni nettiin. " hyvä tyttö" Aatu sanoi. Hän nosti minut syliinsä, kaatoi minut sängylle ja tuli päälleni. Noin tunti tuon jälkeen joka ikinen paikkani oli kipeä.Flashback loppuu:
———————
Luen tääl yht tarinaa ja sitä on hyvä lukee 8d musiikin kans ihan näi vinkkinä😙
YOU ARE READING
Alex and Y/n love story
RomanceNimesi on Y/n olet 23.v. Olet ammatiltasi somevaikuttaja, harrastat myös kitaran soittamista.