Vara-avaimella unikeko

92 1 0
                                    

Havahduin ajatuksistani, silmistäni valui kyyneleitä ei ihme. "Mun on pakko kertoo Alelle et oo valmis" puhuin itsekseni. Nyt kun menin miettimään tuota kaikki huonot muistot palautuivat mieleeni. Viiltely, puukolla osoittelu, uhkailut, lyöminen. Aloin itkeä vain lisää. Nyt jo astelin keittiöön hakemaan aamupalaa. Otin kaapista jugurtin ja istuin puiselle keittiö tuolille jossa oli harmaa pehmuste. Aloin syödä mutta kaikki huonot muistot pyörivät edelleen päässäni. Ruokahalu meni ja aloin katsella veitsiä pöydälläni, tiesin että ei olisi kannattanut mutta minun oli pakko.

Alex pov:

Heräsin kunnon yöunien jälkeen ja menin heti syömään aamupalaa. Päätin tehdä puuroa. Laitoin sen mikroon ja tuijotin kun se pyöri. Olin miettimään eilis iltaa. Illalla kun olin tullut kotiin ajattelin että miksi tutustua Y/n kanssa paremmin ja odottaa, miksi ei yritettäisi heti ja katsottaisi mihin se menee. Tänään on haastattelu ja Y/n haastattelee meitä. Haastattelun jälkeen voisin kertoa hänelle mitä ajattelen. Haastattelu olisi parin tunnin päästä joten minulla ei ole mitään kiirettä. Nyt olin jo sohvalla rauhassa katselemassa telkkaria puuroni kanssa.

——

Oli kulunut tunti ja huomasin että Joonakselta oli tullut viesti 5min sitten ja hän oli soittanut. Tietenkin puhelimeni oli äänettömällä.

A=Aleksi J=Joonas

"Puhelussa"

J:vastasithan sä
A: Joo sori mul oli puhelin äänettömäl, mut mitäs?
J:voinks tulla sinne?
A: joo? Onks kaikki hyvin?
J: joo joo nähää kohta

"Puhelu loppuu"

Mitäköhän tuo nyt taas oli? Noh se selviää kohta. Sammutan telkkarin ja menen pesemään hampaani. Kun olin pessyt hampaani menin vaihtamaan vaatteita, sain juuri paidan pois kun oveeni koputettiin. Se on Porko joten en jaksanut laittaa paitaa päälleni. Menin avaamaan oven ja siellä oli joku ihan muu kuin Porko. "Y/n?!" Kysyin vähän shokissa mutta yritin pysyä viileänä ihan kuin olisi ollut ihan sama kuka ovesta tulee."M-moi" hän sanoo katsoen minua ilman paitaa.
"Aattelin et olisin nähy sut ekaa kertaa ilman paitaa sillee et olisin ite ottanu sen pois" hän sanoi jatkaakseen lausetta. En mitään ehtinyt sanomaan ennenkin hänen huulikiillolla peitetyt huulet osuivat omilleni. Ihana maku enkä vesimeloni? Se oli vain yksi suudelma kunnes toinen, kolmas neljäs ja jopa viides. Joka kerralla kiihkeämpi. Heitin oven kiinni, ja astuin hiukan taaksepäin. Y/n hyppäsi syliini ja painoin hänet seinää vasten. Siinä olimme ehkä noin 3min, kunnes suuntasimme jo makkariin. Vaatteet lensivät nopeasti lattialle. Nyt olin jo Y/n päällä ja sitten samalla sekunnilla kiittämätön Joonas Porko astuu huoneeseen sisälle. Voi vittu. Olimme ilman vaatteita toistemme kimpussa.
" Voitko sulkee oven" suurin piirtein vain käskin Porkoa. Hän sulki oven ja minua nolotti niin paljon. Sentään kortsua ei oltu vielä tarvittu. Emme ehtineet olla siinä kuin jonkun 8min. Miksi Porko miksi?! Laitoin vaatteet päälleni ja marssin olohuoneeseen. "Sori tosta" Porko sanoo vähän nolostuneena ja huvittuneena. "Noniin nyt sä voit lähtee" Porko lähti ensimmäisellä pyynnöllä, harvinaista. Porko pisti valkoiset lenkkarinsa jalkaansa ja lähti puisesta ovesta ulos. Katsoin muualle ja kuulin vain oven kolahtavat kiinni. "Aleksii"
"Aleksii"

——

"Aleksii" Porko huitoo kädellään naamani edessä. "Miten pääsit sisälle?" Ihmettelin. "Vara-avaimella unikeko. Olinko nukkunut? Oliko tuo kaikki unta? Voi että, tästä ei kyllä puhuttaisi.

——————
Sanoja on vaan 497. Halusin vaa julkasta tämmösen. Haastattelu on varmaa ens jaksos.

Alex and Y/n love storyWhere stories live. Discover now