Kortsu se oli. Voi vittu. No ei sentään. "Mikä tää on" Y/n kysyi. "Siin on mun numero, soittele" Olin yht äkkiä jo eteisessä ja ovesta ulkona. En kääntynyt takaisin katsomaan Y/n mutta mietin häntä. Toivottavasti hän soittaisi nopeasti. Jo illalla?
Y/n pov:
Alex antoi minulle lapun ennen lähtöään. Lapussa oli hänen numeronsa ilmeisesti. Laitoin valkoisen paperilapun taskuuni ja jatkoin tavaroiden siivoamista. Meni ehkä puolisen tuntia niin olin valmis. Lähdin kotiin laittamaan ruokaa, hirveä nälkä. Sitten sain idean. Otin paperilapun ja puhelimen taskustani, aloin kirjoittamaan numeroa puhelimeni näppäimistölle. Soitin numeroon ja tuttu ääni vastasi nopeasti. Kysyin oliko hän kotona ja hän oli joten kysyin voisinko tulla käymään. Vastaukseksi sain "tottakai sä nyt saat tulla" lopetin puhelun ja lähdin kävelemään kotia kohti. Kävisin kotona vaihtamassa vaatteet, sitten kävisin starbucksissa hakemassa kahvia ja syötävää. Kotiin päästyäni olin aivan läpimärkä, syksyinen oli sadekeli oli kastellut minut kokonaan. Otin kengät käteeni ja vein ne pesuhuoneeseen kuivumaan. Takki, hanskat ja kaulahuivi menivät samalla. Onneksi omistin monta takkia. Kun olin laittanut märät vaatteeni kuivumaan menin vessaan kuivaamaan hiukseni. Tämän jälkeen lähdin meikkaamaan vähän, vain ripsaria, hailaitteria, geeliä ja luomiväriä. Vaihdoin vielä vaatteet ja lisäsin ihanan kesältä tuoksuvan hajuveden ja olin valmis. Tyhjensin ja täytin vielä astianpesukoneen. Astelin eteiseeni puulattioita pisin ja otin kaapista mustat saapikkaat, beigen värisen karvatakin ja mustan baskerin. Otin avaimet, puhelimen ja kukkaron, laitoin ne laukkuuni ja lähdin ovesta ulos. Starbucks ei ollut kaukana vain kilometri?
A=Aleksi Y= Y/n
Puhelu alkaa
A: Ootko tulossa missä oot?
Y: Joo käyn eka yhessä paikassa ja tuun sit.
A: Missä sä käyt?
Y: Se on salaisuus.
A: Y/n
Y: En kerro
A: Okei okei mut tuut siis sen jälkee?
Y: Juu, en jättäis tulematta
A: Joo nähää sit kaunokainenPuhelu loppuu:
Kaunokainen? Söpöä. Ei kauaakaan kun olin jo Starbucksissa. Sisällä oli ihan hirveä ruuhka. Meni ehkä vartti että pääsin ulos. Ja sitten takaisin.
——
Olin Aleksin pihassa ja koputin oveen. Kukaan ei tullut avaamaan ja koputin toisen kerran, johan ovi aukeni. Vou. Näky oven toisella puolella oli kiva, Aleksi ilman paitaa. Aleksi sanoi puna kasvoillaan "sori olin just vaihtamassa vaatteita" "ei mitään, näyttää hyvältä" sanoin flirttaillen ja menin hänen käden altaan sisälle. Hän sulki oven varmasti naama ihan punaisena. Se oli tarkoitus.
—————
Sori ku tää on nii lyhyt ja tylsä mut halusin julkasta jotain. Mut kohta alkaa tapahtua.
YOU ARE READING
Alex and Y/n love story
RomanceNimesi on Y/n olet 23.v. Olet ammatiltasi somevaikuttaja, harrastat myös kitaran soittamista.