Alex fucking mattson

148 2 0
                                    

Olimme jo perillä kun biisiä oli vielä puolet jäljellä. Jäimme kuuntelemaan sen loppuun. Biisi loppui ja lähdimme sisälle. Meitä vastaan käveli joku tuntematon joka ei katsonut eteensä, hän läikytti kahvinsa ystäväni päälle. Oisit kattonu etees! Hän miltein huusi ystävälleni. Hän vain lähti. Menimme sisälle. Emme ehtineet tilata mitään kunnes ystäväni veti minua jo vessoille päin. Minä vain katsoin ympärilleni, koko kahvila oli hyvin valaistu. Kahvilassa oli ennen pienet ikkunat ja nyt niin isot. Valoja oli ulkona että sisällä, ne sopivat syksyn pimeyteen vaikka nyt oli vasta hämärää. Mä yritän kuivaa tän oota siin. Ystäväni sanoi minulle. Olin vessojen ulkopuolella kun tutut kasvot terävöittivät katseeni. Kukas muukaan kuin Alex fucking mattson. Koputin samantien vessan oveen, jossa ystäväni oli. Joo joo! Kuulin vessasta. Nyt tuu kattoo! Yritin sanoa hiljaa mutta tarpeeksi kuuluvasti. Ystäni tuli ulos ja katsoi minua. Noh mitäs. Hän kysyi. Tuolla se on. Sanoin ääni väristen. Kuka? Alex fucking mattson. Sanoin ja osoitin Aleksia.

Alex pov:

Menin Porkon kanssa kahvilaan ennen huomista haastatteluamme. Porko oli jo ehtinyt polttaa suunsa kahviinsa. Kahvilaan tuli kokoajan lisää ihmisiä. Istuimme oven vieressä, minä selkä oveen päin. Takaatani kulki varmaankin kaksi tyttöä. Kuten sanoin olin oveen päin. Se tuoksu mikä nenääni kuitenkin kantautui. Mikä tuoksu, se oli aivan taivaallinen. Oli kulunut hetki ja Porko sanoi lähtevänsä vessaan. Porko lähti ja seurasin häntä katseellani, huomioni kuitenkin kiinnittyi ihan Y/n näköiseen tyttöön. En nähnyt häntä koska hän oli selkäpäin minuun. Hän kääntyi ja kas kummaa hän olikin y/n. Hän näki minut. Nousin, juoksin häntä kohti ja hän hyppäsi syliini. Suutelimme ja kaikki tuntui niin taijanomaiselta. Tai näin olisin halunnut tapahtuvan. Todellisuudessa
Y/n tuli luokseni kun huomasi minut. Sä.. säki täällä. Sain suustani ulos, ihme. Joo tultiin kaverin kans. Jäin kai hetkeksi tuijottamaan koska hän kysyi oliko minulla kaikki hyvin? Juu on. Vastasin kun havahduin takaisin maan pinnalle. Hänen ystävänsä heilutti kättä hänelle ja hänen täytyi mennä. Mun pitää mennä, mut nähää huomen. En ehtinyt vastaamaan tuolle prinsessalle kun hän jo lähti. Mitä hän sillä nähdään huomenna tarkoitti. Siinä samalla keksin katsoa hänen ig ja kas kummaa hän olikin somevaikuttaja. Hän on siis haastattelemassa meitä huomenna. Olin heti innoissani. En malta odottaa. Eilen jo luulin että en enää ikinä nää häntä. Tänään näin hänet ja nään hänet vielä huomenna. Huomenna on pakko tehdä jotain. Ehkä kysyn numeroa? Ajatukseni keskeyttivät kun Porko tuli. Mitäs sä mietit noin tarkkaan? Hän kysyi virnuillen. Niinpä aloin kertoa koko juttua, kun olin nähnyt hänet ensimmäisen kerran ja kuinka ihana hän oli ja tähän hetkeen. Eli se on niinku ns varattu sulle? Porko kysyi hymyillen. Joo. Sanoin tiukka katse kasvoillani. No mä sanon viel pojille. Porko sanoi ja vaihdoimme puheen aihettamme vaatteisiin. Siis mitä pistäisimme huomenna päälle. Päädyin vanhaan tuttuun ja turvalliseen nahkatakkiini. Joonas ei saanut vielä päätettyä. Kello tuli jo 18.38, päätimme molemmat lähteä kotiin. Moro nähään huomen haastattelus. Porko huikkasi minulle samalla kun lähti ulos ovesta. Olin jo itsekkin lähtemässä kun katsoin vielä Y/n. Lähdin ovesta ulos. Joel soitti minulle. Vastasin ja hän soitti taas koska hänellä oli tylsää, hän oli soittanut minulle jo aikaisemmin päivällä. Meni 10min kun sanoin Joelille että minun piti lähteä, lopetin puhelun ja samalla Y/n tuli ulos ovesta. Hän halasi ystäväänsä.

Y/n pov:

Halasin ystävääni vielä. Sitten hän lähti kävelemään autolleen. Hän tarjosi kyytiä, mutta sanoin että voin yhtähyvin kävellä. Käännyin ja siinä hän taas oli. Mennään. Sanoin tuolle musta hiuksiselle pörröpäälle. Hän punastui vain eikä sanonut mitään. Otin häntä kädestä kiinni ja lähdimme kävelemään. Missä sä asut? Kysyin rikkoakseni hiljaisuuden. ********63. Hän vastasi kerrankin ilman että hänen äänensä väpätti. Eikä! huusin. Mitä? Mä asun toisella puolella katua, 68. Jes eiku kiva. Pysähdyimme, katsoin häntä, mutta en sanonut mitään. Jatkoimme matkaa. Oli taas hiljaista. Ei kauaakaan kun olimme kotonani. Heippa ja nähään huomen. Alex sanoi ja oli jo lähtemässä. Otin hänen kädestään kiinni, vetäisin hänet itseäni vasten ja suutelin häntä. Heippa. Huikkasin hänelle kun menin sisälle ovesta. Ehkä pieni virne naamallani.

——————————
Anteeks kirjotus virheet ku en jaksanu korjata. Ps Mitä mieltä ootte täst tarinast 🙃

Alex and Y/n love storyWhere stories live. Discover now