Tällä hetkellä meni aivan loistavasti, kaikki oli hyvin. Toisin kuin vuosi sitten. Exäni pahoinpiteli minua aina välillä. Minulla on vieläkin haavoja joita hän teki minulle. Kerron sen tarinan joskus. Nyt minulla oli haastattelu edessäni ja minun täytyi tehdä jotakin en voinut menettää Aleksia. Emme tunne kunnolla mutta.. EI EI EI. En tykkää hänestä, hän kuitenkin rikkoisi sydämmeni.. tai en voi sanoa etten myöskään tykkäisi hänestä. Btw jotain piti tehdä. HETKINEN!! MITÄ JOS ALEKSI EI PIDÄ MINUSTA JA OLIN SUUDELLUT HÄNTÄ!! Jähmetyin hetkesi paikoilleni. Sillä hetkellä päässäni kulki niin monia ajatuksia "mitä jos hän ei tule huomiseen haastatteluun takiani" "pilasinko mahdollisen ystävyyden" mutta päädyin ajattelemaan positiivisesti kuten "jos hänkin tykkää minusta" noh muuta en keksinyt. Tajusin seisovani vieläkin eteisessä, otin kengät pois ja tuulitakin joka oli perus musta. Nyt astelin keittiööni, nälkä minulla ei vieläkään ollut. Joten otin vain vettä ja menin sohvalleni selaamaan somea. Ystäväni jota olin juuri nähnyt soitti minulle. Ainiin hänen nimensä on Aliisa.
Y=Y/n A=Aliisa
A: Y/n mitä vittua
Y: mitä?!
A: MEET HAASTATTELEE BLIND CHANNELIA HUOMENNA?!!
Y:niin?
A: ja et kertonu mulle
Y: et ees fanita Blind Channelia?
A: en mut..
Y: mitä kerro nyt
A: Oon ehk ihastunu...Ja sieltä se tuli
A: Aleksiin..
Kun kuulin nuo sanat ainut asia mitä tein oli että löin luurin korvaan. Hänkö oli ihastunut Aleksiin ei voi olla totta. Hän yritti soittaa uudestaan ja uudestaan, mutta en vastannut. Sain pieni muotoisen hermoromahduksen. Aloin kävellä ympäri taloa kyyneleet silmissä. Loppujen lopuksi haahuiluni keskeytyi kun joku koputti oveen. Menin avaamaan ja siellä hän oli. "Mitä toi oli?" Aliisa kysyy minulta vihainen ilme kasvoillaan. E..en pysty, voitko lähtee. Sanoin hänelle niin nätisti kuin osasin. "Lähteä?!" Hän miltei huusi minulle. "Ja siinä se taas nähään sä tykkäät myös Aleksista ja tietenkään et aijo antaa mun elää kerrankin kuin prinsessa. Sulla on aina kaikki hyvin." Nyt hän jo huusi. Mutta mistä hän tiesi että olin ihastunut Aleksiin. " Ai mullaki on aina kaikki hyvin!!" Huusin kyyneleet silmissäni kyseenalaistavalla ilmeellä. Samassa tunsin läpsäisyn naamallani. Sitten vasta aloinkin huutamaan, Aliisa ei tiennyt exästäni ette tekemään vielä. Sitten aloin kerto hänelle itku huutaen. "Joo sillon joskus ku tapeltiin siitä jätkästä niin mä ns voitin ja sain sen" "juuri niin!" Aliisa huutaa kesken kaiken. " sen jälkeen meil oli hetken kaikki hyvin kunnes me päästiin meijän suhteessa siihen vaiheeseen ja sen jälkeen se ei muuta ollutkaan. Jos en suostunut hän pahoinpiteli minua.. kerran jopa uhkaili minua puukolla. Sen jälkeen kun hän oli lähtenyt luotani aloin aina viillellä. " Tuon jälkeen hänen naamansa värähti. Aliisa sanoi ihan kuin ei olisi koskaan huutanutkaan minulle: miks et oo kertonu.Löin oven kiinni ja luhistuin oven eteen istumaan. Minun teki niin mieli viillellä että en voinut enää olla tekemättä sitä. Ja näin palasin vanhoihin tapoihini. Ei ehtinyt kulua kuin 5min kun oveeni koputettiin taas. Laitoin äkkiä veitsen pois. Menin avaamaan ja elämäni ainut valo oli taas luonani. Valitettavasti en huomannut laskea hihojani ja Alex näki jäljet. Mitä noi on..? Alex katsoi käsiäni pelokkaana. Vedin ulko-oven kiinni ja kutsuin hänet sisälle. En aikonut viivytellä tämän kertomisen kanssa vaikka hän ei sitten pitäisikään minusta. Istuimme sohvalleni. Y/n? Alex sanoo varoen. Kerron tän nyt mut sun on luvattava että et jätä mua yksin. Sanoin itkuisena. En ikinä vois jättää sua yksin. Alex vakuutti minulle. Ja sitten aloin kertoa.
Oli vuosi 2020 ja olin mielestäni löytänyt maailman ihanimman jätkän. Olimme molemmat Aliisan kanssa ihastuneet häneen, siitä vasta riita syntyikin jonka seurauksena ystävyytemme loppui siihen. Minä voitin ja sain hänet. Nyt jos miettisin asiaa niin olisin antanut hänet Aliisalle. Vuosien jälkeen annoin hänelle anteeksi siitä että hän veti välimme mutta ei hän ole muuttunut. Ja nyt hän nosti asian esille. Nyt mun teki mieli viillellä enkä voinu vastustaa, jotku on siis vanhoja arpia.
Selitin Aleksille hänen kuunnellessaan tarkkaan. selitin vielä saman asian jonka olin selittänyt Aliisalle.
Sulla on maailman hulluin exä. Alex sai vain suustaan. Sitten hänkin avautui ei huonoista asioista vaan siitä miksi alunperin oli tullut tänne.
"Tulin tänne siks et no.. oisin halunnu kysyä et voisko täst tulla jotain vakavampaa, mut ymmärrän täysin noi sun traumat. Mua vaan pelottaa et menetän sut." Oli hetken hiljaista kunnes Alex päästi suustaan ainoat sanat jotka halusin kuulla. " Y/n... mä rakastan sua ja jos me oltais yhessä nii en vois ikinä tehä mitää tommosta sulle. Oot kaunis, mukava, hauska, hyvä pussaa😉, vahva ja mulle ihan helvetin tärkee ihminen."
Aloin itkeä ja Alex otti leuastani kiinni ja suuntasi katseeni hänen merellisiin silmiinsä. Hymyilin ja sanoin "Mä vittu rakastan sua"
—————————————
Sry et ei oo tullu ja jos on kirjotus virheitä
VOCÊ ESTÁ LENDO
Alex and Y/n love story
RomanceNimesi on Y/n olet 23.v. Olet ammatiltasi somevaikuttaja, harrastat myös kitaran soittamista.