Ben Marvin herşeyden çok sevdiğimle buluşmak için hazırlanıyordum. Çok heyecanlıydım. Dianayı bekletmek istemiyordum ben onu beklemeye razıyım ama onun beklemisini istemiyorum. Evet evet hızlı adımlarla gidiyordum Dianadan önce yetişmeliydim. Çok geçmeden gelmiştim. Diana hala yoktu aslında böylesi daha iyidi. Yağmur damlalarını izlemeye başladım ya ıslanırsa ya üşürse ? Neden gelmedi hala ? Bekliyorum ama yok ! Nerdesin Diana ? Kaç saat oldu bekleyeli nerdesin gönül eşim nerde ? Fazla abartıyor olmalıyım. İşi çıkmıştır haber vermeyi unutmuştur evet evet yoksa gelirdi gelirdi evet belkide unutmuştur ? Hayır unutmamıştır sadece saatleri karıştırmış olmalı. Ben ben yine ne saçmalıyorum Diana asla gelmeyecek ! Varlığımdan haberi olmayan birisi için neler düşünüyorum ? O beni sevmiyor. Hayır sevecek beni hayallerimi süsleyen kadın benim olacak elbet birgün. Sevmek tabiki yaklaşmak değil uzaktan seversin bazen çok uzaktan tıpki benim durumum gibi evet ben onu platonik seviyordum ve böyle devam edecek. Aklımı kaçıracağım ! Ne hallerdeyim. Onu başkasıyla görünce sanki içimde fırtınalar kopuyorcasına hissediyorum. Dinmiyo ! Ona sadece bi defa sarılabilmek için neler vermezdim ki ama farkında değil değil işte ! Onu görmem lazım aklımı kaçıracağım görmeliyim. Hayır görmemeli neden böyleyim ben ? Kafayımı yedim saçmalama akıllıyım ya değilsem ? Yine kendi kendime konuşmalarım ah ben neden böyleyim. O nereye bakarsa orda olmak istiyorum farkında mı ? Hayır nerden olucak. Evet ben bir deliyim ve ben aşkımdan böyleyim. Aslında iyi bi durum hayat güzel ama hayır hayır güzel değil. Neden Diana yok arkadaşlarıyla geleceğini duymuştum. Ama sanrısam oda geleceğimi duydu ve gelmedi. Öyle umuyorum. Bu kadın beni delirtmeye yetmişti ya başkalarını hayır sus konuşma böyle elbet sevecek seni hayır sevmeycek. Sandalyeden kalkıp kapıya yöneldim. Biraz yürüdükten sonra Diana evet evet o yanında ki kim hayır hayır ona ona dokunamazsın. Ben bana ait olmayan birini sahiplendim ne yapıyorum ben ? Hayır dokunma bir başkasına hayır hayır Diana. O başkasına aşık ve bu çok acıtıyor . Diana adamın ellerini sıkıca tuttu sanki hiç bırakma der gibi ve uzaklaştı neden ben değilim o adam neden ? Hayattaki tek istediğim şeydi aşkımın karşılıksız olması. Diana üzgünüm ama benim olacaksın hayır ne saçmalıyorsun sen o senin olmayacak kendine gel Marvin o mutlu. Bir yerlerde yine en güzel o gülüyor biliyorum onu sevmeye evet evet sevmeye devame edeceğim hiç usanmadan bıkmadım elbet elbet birgün benim olur olur değil mi ?