Yorum tapmayı unutmayın lütfen....
Ben bu fotoğrafa kalbimi bıraktım....
*************************
Hayır!
Birden bütün vücudumun titrediğini hissettim , soluk soluk kalan nefesimi yataktan kalkarak dengelemeye çalıştım etrafa korkulu gözlere bakarak .Vize sınavlarım bittiği için aile evine gelmiştim. Kendi odam da olduğumu fark edince derin bir nefes verdim .
Gördüklerim beni rahatlattı, kendimi biraz toparlayıp yatağımın başucundaki suyu bir dikişte içtim. Odamın ışığını açmak için ayağa kalktım karanlık nedeniyle ellerimi yatağımın kenarına dokunarak duvardaki ampulün anahtarına ulaştım ve ışığı açtım.
Anahtarın hemen yanında olan aynaya baktım .
Kendimi daha net görebilmek için ellerimle gözlerimi ovuşturdum.
Yüzümü daha net görmeye başladım kendime ayanaya iyice yaklaştırıp yüzümü aynanın dibine soktum.Sanki kendimi ilk defa görüyormuş gibi yüzüme dikkatlice baktım .
Ellerim sıcaktan yanan dudağıma gitti dikkatlice dudağıma odaklanmış bir şeklide aynaya baktım , ellerimi dudaklarımda gezdirmeye başladım belli bir süre sonra ne yaptığımın farkına varıp kafami sallayarak kendime geldim .
Aynanın yanında uzaklaştım ve hemen yatağımın kenarına sendeleyerek oturum .
Geceliklerimin ve teminim terden sırılsıklam olduğunu fark ettim. Mavi satenden olan geceliğim yağmurda ıslanmış gibi ıslaktı. Uzun dalgalı saçlarım terden yüzüme ve boynuma yapışmıştı. Daha fazla beklemeden banyoya gittim geceliğimi çıkartıp suyu açtım ılık olan su vücuduma rahatlık hissi veriyordu .Ellerimi saçlarımın içinden geçirerek arkaya attım.
Kimseyi uyandırmamak için işimi kısa sürede halledip beyaz bornomuzumu üstüme geçirdim .Banyodan çıkıp odama gitmek için evin koridordan geçip odamın kapısını açtım.
Odama girip ışığı açtıktan sonra elim iç çamaşırlarımın olduğu çekmeceye uzandı.
Siyah iç çamaşırlarımı alıp çekmeceyi geri kapattım. İç çamaşırlarımı giydikten sonra yatağımın karşısındaki elbise dolabından yeni geceliğimi aldım, Beyaz ince kumaş olan geceliğimi giyindim .Saçlarımı kurutmak için saç havlusunu elime alıp odamdaki tekli koltuğa oturdum .
Saçlarımı havluyla yavaş yavaş kuruturken aklıma gördüğüm rüya geldi , Bu rüyayı görmekden nefret ettiğim halde malesef sürekli görüyordum.
Bu sefer rüyanın ayrıntıları daha fazlaydı ve daha gerçekçiydi sanki gerçekten yasanmış gibi hissettim .Yine her zamanki gibi bir odada başka bir kızla otururken kızla bakışmaya başladık.
Adını bilmediğim hayatımda hiç görmediğim kızı hayatımdaki her şeyden çok arzuluyordum ve onu istiyordum, Kendime hakim olamıyordum .
Süt beyazı teni, tenine yakışan sarı düz saçları, boynundaki beni en çok da kırmızı dudakları beni kendimden geçiriyor du .Kıza yavaş yavaş yaklaşıp bahar çiçeği gibi kokan teninin kokusunu içime çektim.
Oda beni arzuluyor olmalıki bana dahada yaklaşıp boynuma küçük ve masum bir öpücük bıraktı.
Bu dayanılmaz öpücük karşısında kendimden geçmiş olmalıyım ki saçlarının arasında ellerimi gezdirdim .
Işte asla unutamayacağım o gerçek gibi olan ayrıntı.
İlk önce gözlerime aşk dolu baktı o şeyin gerçekten aşk olduğuna emindim
Daha fazla yaklaşıp sıcacık dudakları ile arzudan yanan dudaklarıma bir öpücük kondurdu.
Sonrasında bütün hevesi ile beni bırakıp yok oldu.
Peki neden bu rüya ve neden bu kadar gerçek.
Kendime bile kabul ettiremediğim şey yani şey işte,Neyse boşverin.
Kapının açılma sesi ile ürkerek kendime geldim.
" Jennie "
Bu annemin sesiydi .
Onları uyandırmış olmalıyım .
Anneme dönerek .
" Uyandırdım mı? "
Annem yarı açık gözü ile bana bakarak.
" Neler oluyor ? Jennie bir şey mi oldu kızım ?"
Annemi boşa meraklandırmak istemedim geçiştirir bir şekilde kafami hayır şeklinde sallamayarak.
" Hayır annecim, sadece sıcaktan uyuyamadım . "
Annem biraz rahatlamış olmalı ki .
" Peki , iyi geceler kızım."
Yanağıma bir öpücük kondurup odamdan çıktı.
Her ne kadar bunu da geçiştirsem de içim hiç rahat değil di birilerine olan biten her şeyi anlatıp fikir almam gerekiyordu ama aileme bir şeyler söylemek için çok erken di hem boşuna boş bir rüya için onları oyalamak ve endişelendirmek istemiyordum.
Saçlarımın kuruduğunu farkedip havluyu bir köşeye attım hiç uğraşacak halim yoktu ışığı kapatıp uyumak için gözlerimi kapattım.
Uykuya dalarken bile aklımdan o öpücük çıkmıyordu .
Gerçekten de ben bir lezbiyen miydim?
********************************
Küçük bir ricam var bu bölüme bol destek verin .
Yorum ve beğeniyi bol tutun .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk mı savaş mı? (Chaennie)
FanfictionPeşimde tanımadığım bir sapık var ve bu kişi bir kız.... Smut, düz yazı, texting her şey var kitapta