2.bölüm:gerçekler

337 6 0
                                    

Aşklarım kitap nasıl gidiyor?

En sevdiğiniz kısmı yorumlarda yazar mısınız?

En sevdiğiniz kısmı yorumlarda yazar mısınız?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jennie sen kalbime zararsın....

*****************************

Çalan alarm sesi ile gözlerimi yarıladım tek elimle yastığı kulağıma bastırırken diğer elimle yatağımın yanındaki telefon alarmını kapatmaya çalıştım.

Zor güç alarmı kapatıp yeniden uyumak için gözlerimi kapattım ama uyanmıştım bir kere geri uyumam imkansızdı bu özelliğimden nefret ediyorum.

Bugün tatil olmasına rağmen alarmı iptal etmeyi unutmuştum .

Elimi telefonu almak için uzattım.

" Ne !"

Saat daha 05:00.

Ben şimdi ne yapacağım bir insan tatil gününde bu kadar erken uyanmayı hakedecek kadar ne yaptı?

Neyse biraz sosyal medyada takılayım diye interneti açtım bir sürü bildirim ve mesaj vardı.

Lanet bir gün geçireceğimi düşünmemek elde değildi zaten dün gecede uyuyamadım başım ağrıdan çatlıyor.

Yapacak bir şeyim olmadığını düşündüğüm için en iyisinin sabah yürüyüşü olduğunu düşündüm.

Geceliklerimi çıkartıp eşofmanlarımı giyindim.

Saçlarımı atkuyruğu yapıp telefonumu ve kulaklığımı da aldım.

Kulaklığı kulağıma takıp bu ara en çok dinlediğim " Klang ' ın Pray " şarkısını açtım.

Bu şarkı beni rahatlatıyordu .

Evin dış kapısına doğru yaklaştım ayakkabılıktan beyaz spor ayakkabılarımı aldım .

Ayakkabımın bağcıklarını bağlayıp kapıyı örttüm.

Merdivenlerden hızlıca inip apartman kapısından çıktım .
Temiz havayı iç organlarımın en derinine kadar çektim.

Beş dakika kadar gökyüzüne güneşin doğmasına baktıktan sonra yürümeye başladım .

Biraz ısındıktan sonra koşmaya devam ettim koşarken aklımdan gördüğüm rüya hiç çıkmıyordu .

İşin garip yanı gerçekte öyle bir kız var mı diye merak ediyordum.

Kafamdaki düşünceler yüzünden ne kadar koştuğumu nereye doğru gittiğimim farkında bile değildim tâki telefonum çalana kadar .

Arayan annem di .
Telefonu hızlıca açtım ben telefonu açar açmaz .

" Jennie , sen bir gün beni kalp krizinden öldüreceksin kızım nerdesin ?"

Aşk mı savaş mı?  (Chaennie)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin