Korkma

16 1 0
                                    

• İçimizden geçenler mi imtihanımız? Yoksa korktuğumuz şeyler mi bilmiyorum.
Ama bir şeyden eminim. Korkmamamız gerek.
Hiçbir şeyden..

Bunu nasıl başarabiliriz bilmiyorum. Ama bu bir oyunun bölümü gibi. Level atlamak için gerekli.

Kaybetmekten korkma.

Olacaklardan korkma.

Terkedilmekten korkma.

Aldatılmaktan korkma.

İşini kaybetmekten korkma.

Sevmekten korkma.

Sevilmemekten korkma.
Evet..
Sevilmemekten korkma.

Bırak hayatı.

Her şeyi akışına bırak.. Nereye kadar akacak ki? En fazla son nefesi verene kadar..

Ölüme bir kavuş.. Bitecek her şey. Sen korksan da öleceksin korkmasan da..

Bunu ne kadar güzel yazıyor yazan.. Ne kadar güzel süslüyor cümleleri..

Ah şaki nefsim..
Ah özüm..
Ah benim dediğim kimliğim..
Neden bu kadar korkuyorsun? Oysa korkmamak gerektiğini sen söylüyorsun.
Yapamıyorsun olmuyor beceremiyorsun.. İyi olmaktan bile korkar oldun. 

Oysa neydi iyilik? Karşılıksız menfaatsiz birini sevindirmek.. Bazen bir insanı.. Bazen bir kediyi.. Sen hayvanları bile sevmiyorsun ki.. Ah hatice.. Öyle eksiksin ki... Öyle cahil.. Bu halin seni evliyken evsiz yapmış.. Çoluk çocuğa karışmışken kimsesiz yapmış.. Hep arafta barınmışsın.. Hiçbir yere sığamamışsın.. Dön özüne... Bir iyilik yap.. Kabullen her şeyi.. Hayatını kabullen.. Hayal kur hayal et ama gerçekleri kabullen.. Hayalin için çabala uğraş dur... Ama olmamasını da kabullen.. Korkma artık.. Üzülme.. Olmuyorsa olmuyordur.. Nasip değildir.. Yine mi olmadı? Bir çay demle otur iç. Mutluluk senin elinde.. Mutlu olmak için bir bahane bulamıyorsan kimse ayağına getirmez. Bir yudum çayla bile mutlu olabilirsin. Bir dost sohbetiyle.. Bir türküyle.. Bir anıyla.. Bir resimle.. Ne geçmişten ne de gelecekten..Anın vacibinden sorumluyuz biz..
Yaşa.. Geç.. Salla gitsin..

KaLbin DiLiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin