Merhabalarr yazacağım bölümü kitaptan araştırıp geliyorum hemen 💚
Geldim ve başlıyorum. Aşağı inmeden önce hikayeme oy verdğinizde bölüm yazma isteğim artıyor. Şimdiden iyi okumalarr <3"Bu iksir, dikkatli kullanılmazsa çok tehlikelidir...
Bu son derece tehlikeli bir iksir. Azami dikkatle uygulayın. Gelişmiş İksir Yapımı Sayfa 127 "–"Merlinin sakalı, Aldora sabaha kadar ders mi çalıştın?!"
"Herkes senin gibi tembel değil Cissy, ve sana da günaydın Procyon"
Gülümsedim. "Günaydınlar, günaydınlar"
"Bir şeye geç kalmadım değil mi? Konuşan 3. Kız kardeşleri Andromeda Black'ti.
_______________________
Dördümüz de Slytherin cüppelerimizi giyip beraber aşağıya inmiştik.
"Doğrusu Rabastan'a attığın yumruk bizimkileri de etkiledi. Seni de bizim gruba alsak fena olmaz ha ne dersin?"
Bellatrix uzaktan bakılınca kibirli ,soğuk ve bencil birine benziyordu. Ancak safkan ve özgüvenli insanlara karşı -ki bu insanlar genelde ailesinden birisi olmuştur- son derece ılımlı ve arkadaşça davranıyordu.
"Kötü bir fikire benzemiyor." Gülümsedim.
Slytherin masasına oturmuştuk.
"Günaydın Black, kardeşim adına özür dilerim. Kendisi bazen aptalca davranır."
Bellatrix kulağıma fısıldarcasına konuştu.
"Bu Rodolphus Lestrange, sanırım onla flörtüz"
Kaşlarımı alaycı şekilde çattım.
"Hadi ama bir bulanıktan iyidir"
"Zeki bir melezi ,aptal bir safkana tercih ederim."
Tom sadece benim farkedebileceğim bir hızda sırıttı ve her zamanki ciddiyetine geri döndü.Hiçbir şey olmamış gibi konuşmaya devam ettik.
"Ve inanabiliyor musunuz Aldora ilk gecesinde uyumadı bile! Üstelik bugünkü derslere çalışmış. Merlin!"
"Belki slug kulübüne bile girebilir ne dersiniz?"
Abraxas Malfoy, dün tanıştığımız sarışın çocuktu."Aslına bakarsanız, slug kulübünün ne olduğunu bilmiyorum."
"Profesör Slughorn ileride kendisine yardımcı olabilecek ve ses getirecek çocuklardan bu klubü kurdu. Bu klüp güçlü ailelere mensup ya da ileride geleceğine inandığı öğrencilerden oluşur."
Pekala bu yükselmem için önümü açacak bir fırsattı.
"Eğer profesör senin iyi iletişim kurduğunu ve başarılı biri olduğunu düşünürse hiç çekinmeden senin de gruba katılmanı ister."
Dudağımı alaycı bir şekilde büktüm.
"Şimdiden aranıza hoş geldim"
Dediğimi beğenmiş olacaklar ki beraber gülmeye başladık.
_________________
Lestrangelar , Blackler ve Malfoy olmak üzere iksir dersi için koridorda ilerliyorduk.
"Hey Bella, sence bugün yapacağımız iksiri önce kim bitirir?"
"Bahse girerim ki Riddle her zamanki gibi Slughorn'un gözüne girmeyi başaracak"
Göz devirdim. "Hı hı bence de"
-"Ne dediğini duyamadım Black bizim için tekrar edebilir misin "
Aha geldi yine diye geçirdim içimden.Yapmacık olduğu çok belli olan gülümsemeyle tekrarladım. " Hı Hı bence de ilk sen bitiriceksin" ciddileştim "ama rüyanda"
Arkadakiler keyiflenmiş olacaklar ki garip sesler çıkartıyorlardı.
"Şansını fazla zorluyorsun Black" burnundan soluyordu. "Dikkat et de bu son kendini beğenmişliklerin olmasın"
"Buna özgüven denir Riddle"
Sinirlendiği her halinden belli oluyordu. Adımlarını hızlandırıp bizden önce sınıfa girdi.
Biz de hemen arkasından sınıfa girmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
G E Ç İ T
FantasyAilenizin dahası çevrenizdeki herkesin sizden sakladığı bazı gerçeklerle yüzleşmek zorunda kalıyorsunuz ve gözlerinizi bilmediğiniz bir yerde açıyorsunuz. Öğrendiğiniz doğruların bir hiç olduğunu ve kendi doğrularınızı yazmakla hükümlendiğiniz bir...