•••𝑹𝒂𝒊𝒏 𝑾𝒊𝒕𝒉 𝑻𝒉𝒆 𝑭𝒂𝒗𝒐𝒓𝒊𝒕𝒆 𝑷𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏••• [ Bonus ]

158 32 2
                                    


📲📲...., ට්‍රීං ට්‍රීං .. ( call )

                  
        " Hello Mr. Min .. මාව මතකද දන්නෙ නෑ " ඇදට වෙලා බර කල්පනාවක හිටිය Mr. Min පියවි සිහියට ආවෙ නාදුනන number එකකින් හොදට හුරුපුරුදු කටහඩක් ඇහුනු නිසා.

            
              " මට කටහඩ නන් ටිකක් හුරුයි වගේ මේ mr. කවුද "
           
               "  Mr. Min ට මතකද ඔයාගෙ පොඩි කාලෙ , primary scl එකේ ලගම ඉදගෙන හිටිය යාලුව මතකද " Mr. Min එයාගෙ අතීත මතකය ආවර්ජනය කරා.

       
                          " ඕ... Sungmin.. මට අමතක වෙනවද එහෙම . එක පාරට unknown number එකකින් cl එක ආව නිසා අදුර ගන්න බැරි උනා. ඉතින් ඉතින්... අවුරුදු ගානකට පස්සෙ නේද Sungmin "

              
             " Letter එඋවට අපිට call එකක් ගන්න බැරි උනානෙ. කොහොමද වැඩ කටයුතු , මගෙ ගෝලය එහෙම හොදට වැඩ ටික කරනවද "  ඔව් ඔව් ඒ ඇහුවෙ මන් ගැන 😌.

           
               " Oh , She is smart girl .. ඇත්තටම එයා ගොඩක් හොදයි , ඔයාට thank කරනව එයාව මන් ලග වැඩට එඋවට " 
             
               " එහෙනන් කමක් නෑ Min.., මන් මේ කතා කරේ අර agent එවන දිනේ postpone කරගන්න පුලුවන්ද කියල දැනගන්න "
      
                             " ම්ම්..., කිසි ප්‍රශ්නයක් නෑ Sungmin . කවදට වගේද date එක postpone කරන්න ඕන "
            
                      " අනිද්දට වගේ "
             
              " මො... ඔයා කිඋවෙ දිනේ ඉස්සරහට දාගන්න ඕන කියලද .. Oh my god .. ඔයා නන් ඉස්සර වගේමයි sungmin  "  දෙන්නගෙම හිනා හඩවලින් Mr. Min ගෙ room එක පිරිල ගියා.

          
                     " ඔයා හිතුවෙ date එක පස්සට යවයි කියල නේ. Agent ගෙ documents ඔක්කොම ready . ඒක නිසා මන් හිතුව කලින්ම ඔයා ලගට එයාව එවන්න ඕන කියල. එයත් Nabi වගේම දක්ශ ලමයෙක්. ඔයාට ලොකු support එකක් දෙයි එයා "
           
                       " Thank You soo much Mr. Sungmin , එයාව එවන්න මන් මෙහෙන් vehicle එකක් යවල එයාව ගෙන්න ගන්නන් "  

                         
                           කොහොමහරි පවුලෙ තොරතුරුත් කතා කරල දෙන්නගෙ cl එක ඉවර වෙනකොට පැය බාගයක් විතර ගත වෙලා. Nabi නැති නිසා Mr. Min අලුතින් එන agent ව පිලිගන්න වෙන කෙනෙක්ව යවන්න සැලසුම් කරා.....

Ĕ̈x̆̈ Ŏ̈r̆̈ N̆̈ĕ̈x̆̈t̆̈  [ Completed ]Where stories live. Discover now