🌙 1. BÖLÜM 🌙

59 3 0
                                    

Ben Rôzarîn. Doğu bölgesinde Mardin de doğdum ve büyüdüm. Çocukluğum Mardin'in taş sokaklarında geçti. Babam ve dedem buradaki tanınan ailelerden. 8 kardeşiz ve aralarındaki tek kızım. 7 tane ağabeyimizin arasında hepimizin doğduğu bu konağımız da yaşıyorum. Sabah kalktığımda yine bahçemizde ki papatyalarımın mis kokusu sarmıştı etrafı. Kalkıp hazırlandım 👇

Giyindim ve aşağıya mutfağa indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Giyindim ve aşağıya mutfağa indim. Mutfaktaki yardımcımız Saliha teyzeye yardım ettim. Biraz sonra ailecek kahvaltıya oturduk. Ailenin en büyüğü olan dedem Agit Ağa'nın " afiyet olsun başlayalım " demesiyle yemeğe başladık. Kahvaltının ortasında ortanca ağabeyim sarp'ın sonuçlarımın açıklanıp açıklanmadığını sorması ile tüm bakışlar bana döndü.

Sarp ağabeyime cevap olarak sadece " bugün açıklanacak ağabey" dedim. Bunu demem bile beni canından çok seven dedemin yüzünü buruşturmasına yetti. Bu konu onu sinirlendiriyordu ve bende bu yüzden yanında pek konuşmuyordum bu konuyu. Ağabeyim beni onayladı ve,
SARP : sonuçlar çıkınca bana haber ver bende bakıcam delalê min, dedi. Kahvaltı bittiğinde sofrayı toplamaya kalktık. Annemler ve yengemlerle sofrayı toplarken babannem de bir yandan bana dua ediyordu.

Az bir iş kalınca annem ve yengemleri kendi işlerini yapmaları için gönderdim. Kalan işi yaptım ve odama geçtim. Saat işleri yaparken öğlene gelmişti. Telefondan saate bakınca sonuçların açıklanacağını gördüm. Odama çıkıp leptop'umu aldım. Siteye girdim. Telefondan ağabeyimi aradım.
ROZARİN: Ağabey ben siteye girdim birazdan açıklanacak sonuçlar gelebilirsin yanıma.
SARP : tamam delalê min geliyorum hemen ben gelmeden açma tepkini görmek istiyorum, deyip güldü. Telefonu kapattım. Ağabeyim gelene kadar karşıdaki taştan duvara baktım ve hayatımı düşündüm. Doğumum, bebekliğim, çocukluğum, ergenliğim ve şu anım gözümün önünden geçmeye başladı...

🌙 İlk bölüm çok uzun bir aradan sonra geldi. Bir anlık istek ile yayınladım bu hikâyeyi. Hocamın desteği çok büyük.

🌙Ben aslında bu hikâyeyi edebiyat dersinde yapılan bir etkinlikte yazdım. 4 sayfalık bir hikayeydi. Çok beğenilince bende yayınlayayım dedim.

🌙 Beğenip yorum yapmayı unutmayın, beğendiyseniz arkadaşlarınıza önerirseniz çok mutlu olurum.

🌙 Bir dahaki bölümde görüşmek üzere ❤️🥰

~•~YAĞMUR ÖZCAN~•~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 11, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

❄️RÔZARÎN🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin