BÖLÜM 1

46 21 15
                                    

Selam değerli okuyucularım evet ilk bölüm şuan karşınızda ve bu bölümü yazarken çok heyecanlandım çok mutluyum çok neşeliyim uzun bir maceraya başlıyoruz iyi okumalar <3

                                                                                5 yıl önce

''Teoman sakin ol baban iyileşicek moralini bozma"dedi ersin gözlerimi ona çevirip "Şuan ne sakin olmak istemiyorum ersin tek isteğim babamın şu hastane odasından çıkması başka bişey istemiyorum"dedim korkulu bir şekilde 2 hafta önce babamı kalp kriziyle hastaneye kaldırmıştık ve 10 dk önce yanındaki makinede kalp ritminin durdunu gördüm bağırmamla  doktorlar girip perdeyi kapatması bir olmuştu ve şuanda vücüdum çok garipti kalbim çok hızlı çarpıyo ellerim titriyo bacaklarımı hissedemiyodum.

''Teoman"diye bir ses duydum arkamdan ve oraya baktımda uzay ve mert gördüm koşarak buraya geliyolardı''Ersin aradı baban fenalaşmış''dedi sinan''Evet fenalaştı yanındaki makineden kalp ritminin durdu gördüm doktorlar gelip penceriyi kapatı"dedim.''İyileşicek mehmet amca merak etme"dedi sinan ''İyileşir deme ya sinan kaybetmem deme babamı"dedim gözümden bir kaç tane yaş süzülürken"''İyileşicek korkma sil şu gözyaşlarını mehmet amca seni böyle görmesin üzülür daha kötü olur''dedi bir an düşününce haklıydı sinan babam beni böyle görmemeliydi elimle gözyaşlarımı sildim ve burnumu çekip kafamı duvara yasladım ve allaha babamım iyi olup burdan çıkmamız için dua ediyordum 30 dk böyle geçti kimse konuşmadan hastane koridorunda babamın iyi olmasını bekliyodum bu kadar uzun sürmesini beni daha kötüye sürüklüyodu ve bir anda odanın kapısı açıldı ve karşımda doktorumu gördümde koltukta ani bir çıkışla yanına gidip''Doktor babam nasıl kurtardınız deme ölmedi deme babam"doktor üzgün bir ifadeyle bana baktı''Üzgünüz elimizden gelen herşeyi yaptık ama.."''Ama ne doktor bana bişey söyle gözünü seveyim bir şey söyle ya"''Babanızı kaybetik''dedi iki saniyeline kalbin durdunu hissetdimkendime geldimde doktora"Doktor ne diyosun sen ya ne diyosun sen insanın babası ölürmü he ölürmü insanın babası"dedim gözlerimden yaşlar süzülürken doktor yanımdan ayrılıp gitti.Odaya girdimde babamın üstünü örtüyolardı heman onları ittim ''Örtmeyin benim babamın üstünü benim babam ölmedi kurtarın onu ne olursun kurtarın"dedim ve babamın üstünü açtımda yüzü bembeyaz olmuş gözleri kapalı önümde duruyodu arkamı dönüp  hemşirenin bir tanesinin ayağına yapışıp''Ne olur kurtarın babamı ne olur kurtarın"dedim hıçkıra hıçkıra bağıra bağıra bir akç defa tekrarladım ama hemşireler oldukları yerde duruyolardı bazıları ağlıyolardı yanıma uzay gelip beni ayağa kaldırdı hemşireler babamım üstünü kapatıp onu götürüyolardı ''Nereye götürüyosunuz babamı daha ölmedi ölmedi!"dedim arkalarında hızlıca gittim ama onlar gitti arkalarında gitmeye çalıştım ama uzay beni tuttu yere yığıldım oturdum yerde ağlamaya başladım.

Uzay yanıma gelirken elimi kaldırdım ''Beni yanlız bırakın"dedim ayağa kalkıp''Seni bu halde yanlız bırakmayı kardeşim"dedi uzay''Beni yanlız bırak uzay eğer arkamdan gelirsen kalbini kırarım"dedim  ve onlardan ayrıldım ve 3 dk sonra kendimi hastanenin bahçesinde buldum hastanenin acil çıkış kapısını gördüm ve oraya yöneldim gözlerimden yaşlar akarken gözümde babamla yaşadımız mutlu üzgün anılar film şeridi gibi geçiyodu anıları hatırlayınca daha çok üzülüyodum daha çok ağlıyordum... Acil çıkış kapısına ulaştımda kafamı kapıya dayadım ve cebimden sigara paketimi elime alıp içinden bir tane alıp yakıp içmeye başladım ve yarısı tek nefeste içtim gözlerimi gökyüzüne çevirdim ay parlıyodu yıldızlar parlıyodu gözüm direk bir tane yıldıza takıldı diğerlerinden daha az yanıyodu böyle enerjisi bitmiş gibiydi aynı benim gibi enerjisi bitmiş birisine benziyodu o yıldız...

Sigara paketinden bir tane daha yaktım ilk defa bu kadar hızlı ve fazla içiyodum ama acımı azaltıyodu  gökyüzüne bakmaya devam ettim 30 dk kadar ''Selam"diye bir sesle gözlerimi sesin geldi yere çevirdimde siyah saçlı ela gözlü bir kadın benim yanıma geliyodu selam diyicek halim kalmamıştı yanıma gelip o da kafasını duvara yasladı ''Babanı kaybetmişsin sizin yan odanızdaydım sesler duyunca kolidora çıktım ve seni izledim sonra seni  bahçede gördüm yanına geldim başın sağolsun'' sigaramı içerken başımı salladım teşekürler anlamında sigarayı ağızımdan çekip yere atıp söndürüp yeni sigara çıkardım yaktım ve içemeye başlamıştım''Çok içiyosun"dedi kadın''Acımı azaltıyo"diye karşılık verdim ve bir şey demeyip önüne döndü.''Biliyomusun çok iyi arkadaşların var''dedi''Nasıl yani?"dedim... ve o akşam saatlerce konuştuk.Her şey böyle başladı

22 ARALIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin