2. kapitola - Nový učiteľ?

112 16 4
                                    

Nenáhlila som sa dole ulicou, pretože som tipovala, že Lisa tam určite nebude a tak ma prekvapilo, keď som ju uvidela sedieť na lavičke blízko miesta, kde sa stretávame.

„Lisa!!!" zakričala som na ňu, no bola tak zahĺbená do čítania nejakej knihy, že ma nepočula. „Lisa!!!" zakričala som znova a tentoraz zodvihla hlavu. „Ahoj Aria! Mám novinku!" povedala Lisa zatiaľ čo mi darovala objatie. „Akú?" spýtala som sa a pozrela na Lisu, ktorá vyzerala ako keby sa stalo niečo, čo malo zmeniť chod sveta. „Mama sa rozprávala s otcom a prepočula som, že budme mať nového triedneho." „Naozaj? To je mi ale novinka. A mimochodom, čo za knihu si to čítala?"

To, že máme nového triedneho ma vôbec nezaujalo. Tipujem, že bude ako všetci učitelia. Náš posledný spáchal samovraždu, lebo zistil, že ho manželka podvádzala. Pravdu povediac mi ho vôbec nie je ľúto. Nenávidela som ho.

„Čítam Serafínu. Veď vieš, tú čo som ti o nej hovorila." Á, už viem. Výborná kniha!!! S Lisou sme sa vybrali dole ulicou do školy a cestou sme stretli Damiána a Timothyho. „Ahoj, chlapci!!!" pozdravila som ich. Lisa ako vždy sa išla cmúľať s Damiánom a medzi mnou a Timothim sa rozhostilo nepríjemné ticho.

Je to môj bývalý. V jeden krásny slnečný deň som ho našla v posteli s najväčšou šľapkou školy a v momente som sa s ním rozišla. Nasledujúce dni boli hrozné. Veľmi sa snažil získať moje odpustenie, ale ja som mu už neverila. Hlavne potom, čo sa stalo v minulosti. Začala som veriť ďalšiemu mužovi (chlapcovi) a bola som znova zradená. Myslím, že na to mám šťastie, teda ak sa to tak dá nazvať.

Zo zamyslenia ma vytrhol Damiánov hlas: „Poďme Aria, zomrela si?" „Sorry," povedala som a rozbehla sa za nimi. Rozprávali sme sa o nejakých blbostiach, až kým sme prišli do školy. Damián a Timothy sa s nami rozlúčili, lebo mali hodinu v inej triede ako mi. Ja s Lisou sme sa vybrali na Dejepis, ktorý sme mali s našou pôvodnou triedou. Ako vždy sme boli prvé, síce teraz o trošku skôr ako zvyčajne. Mávali sme ho s triednym a teraz som tipovala, že nám predstavia toho nového.

Trieda sa pomaly začala napĺňať. „Hej, hej Aria!!!" zakričala na mňa Lisa. „Čo je?" spýtala som sa podráždene, lebo som nemala rada, keď ma niekto vytrhol z premýšľania. Lisa sa na mojej reakcii iba zasmiala. „Čo myslíš, bude ako ostatný učitelia?" spýtala sa. Odpoveď bola jasná: „Myslím si, že učitelia sú všetci rovnaký a tento nebude o nič rozdielny..."

Chcela som ešte niečo dodať, no do triedy vošla riaditeľka a za ňou dobre vyzerajúci chlapík. „Trieda, utíšte sa!!!" zakričala. „Viem, že sme si prešli zlým a ťažkým obdobím ale toto je váš nový triedny učiteľ, pán Crow." Po triede sa ozval šepot a ja som sa len pozerala na nového učiteľa.

 Mal výrazné oči, ktoré boli takmer čierne. Taktiež mal výrazný a takmer orlí nos, ktorý sa neuveriteľne hodil k jeho črtom tváre. Keď sme už pri tej tvári, jeho pokožka bola až neprirodzene bledá. Havranie vlasy mal začesané do štýlového účesu a na sebe mal čierny oblek. Akoby cítil môj pohľad, zrazu sa ku mne otočil a usmial sa na mňa. Ani som nezaregistrovala, že naňho zízam a keď som si to uvedomila červeň sa mi hneď nahrnula do líc. Otočil sa na triedu a povedal: „Rád vás všetkých spoznávam. Dúfam, že spolu budeme dobre vychádzať. A prosím volajte ma Leo."

Druhá kapitola je tu!!! Dúfam, že sa vám bude páčiť a keď bude poprosím vaše pocity a nejaký ten vote :D

Devil is REAL (SK)Where stories live. Discover now