Ahojte! Sorry, že tak neskoro. Mala som toho veľa na práci a keď som sa k tomu dostala nevedela som si poradiť z jedným kúskom. Preto všetci, čo to čítate (ak to vôbec niekto číta) veľmi sa ospravedlňujem... Aj keď sa tam ešte nič nezačalo diať, prosím napíšte mi ako sa vám to páči. A ešte by som chcela vedieť či nechcete dlhšie kapitoly (neviem prečo ale zdajú sa mi krátke). Vopred diki.
„Rád Vás všetkých spoznávam. Dúfam, že spolu budeme dobre vychádzať. A prosím volajte ma Leo." Riaditeľka potichu odišla a Leo pokračoval v monológu: „Odo dnes budeme spolu mávať dejepis. Taktiež by som vám rád predstavil dvoch nových žiakov. Poďte dovnútra chlapci..."
Do triedy vstúpili dvaja na vlas rovnakí chalani. Obidvaja mali blond vlasy, bledú pokožku a zafírovo modré oči. „Predstavte sa chlapci," vyzval ich Leo. Začal ten na pravo: „Ja sa volám Noah Philips a toto je moje dvojča Eathen. Sme z Portugalska. Mám rád box ako aj tuto môj malý braček," a nahodil ten najšarmantnejší úsmev, teda aspoň myslím, že bol...
Zatiaľ, čo to hovoril, som rozmýšľala ako ich rozlíšiť, avšak bolo to až príliš jednoduché. Noah sa stále usmieval a Eathen mal na tvári ten najarogantnejší výraz aký kedy existoval. Ďalej som sa nad nimi už nestihla zamýšľať, lebo som začula svoje meno. „Áno?" opýtala som sa. Leo sa na mňa zadíval a povedal: „Po hodine ukážete tuto Noahovi a Eathenovi celú školu, rozumiete?" A zase to padlo na mňa. Nechápem prečo. Ale nechcem mať problémy, takže asi sa s tým zmierim. „Rozumiem," povedala som neprítomne.
Hodina prešla vcelku rýchlo. Po hodine som išla za Noahom a Eathenom: „Hej chalani, som Aria Blackwood a mám vás previesť školou, poďte." „Okey, a ináč ja som Noah a toto môj malý braček Eathen. Teší ma!" povedal Noah s tým najlepším úsmevom, ktorý mal, zatiaľ čo Eathen len prikývol hlavou a pozeral sa všade inde len na mňa nie. „Aj mňa teší," usmiala som sa na nich.
Keďže naša trieda je na najvyššom poschodí, začali sme od vrchu. Ukázala som im učebne, potom zborovňu, riaditeľňu a všetky ostatné miestnosti. Vtom som si spomenula, že som zmeškala dvojhodinovku angliny a bola som za to vďačná tým dvom. „Takže toto je naša škola. Skúste sa tu nestratiť! Ozaj, čo máte ďalšiu hodinu?" opýtala som sa. "Počkaj chvíľu. Ááá, máme matiku s nejakou učiteľkou Flareovou." povedal Noah. „Tak v tom prípade poďte za mnou. Tiež mám matiku."
Došli sme do triedy a vybrali sme sa každý iným smerom. Ja som išla hľadať Lisu. Avšak nemusela som ju hľadať dlho. Vykríkla na mňa z úplne poslednej lavice: „Aria tu som!!!" Len som sa na ňu usmiala a išla som k nej. Sadla som si do lavice a ticho som čakala kým zazvoní na hodinu, lebo moja najlepšia kamarátka dávala prednosť knihe predo mnou. Ale nemala som jej to za zlé. Ja tiež rada čítam knihy. Možno až príliš.
Zazvonilo na hodinu a do triedy vošla učiteľka Flareová: „Tak trieda otvorte si zošity skontrolujeme si úlohu, kedže veľa z vás za mnou prišlo, že si s tým nevie poradiť. Slečna Blackwood poďte k tabuli." Skvelé... Mám síce rada matiku (čo je veľmi zvláštne, lebo väčšina ľudí v mojom veku ju neznáša), ale nie túto učiteľku. Pomaly som sa postavila a išla k tabuli.
Zrazu som sa ocitla na zemi. Za mnou sa zasmial nejaký hlas: „Ou, Aria mala by si sa dívať pod nohy. Mohla by si si ublížiť. Hahahaha..." Jasné, tá sviňa ma potkla. Nahnevane som sa pozrela na moju ex-kamarátku Sophiu, aj na zvyšok triedy, ktorý sa smial s ňou. „Ticho trieda!!!" zahučala Flareová.
Postavila som sa a znova sa pohla k tabuli. Cestou som rozmýšľala prečo vlastne som takto skončila. Áno už viem... Chcela Thimotyho, ale on si vybral mňa. Začala mi toto robiť potom ako to zistila a pohádali sme sa. Vypočítala som príklad a išla si sadnúť na miesto.
Matika skončila a ja som sa s Lisou vybrala na obed.Stretli sme sa tam s Damiánom a Thimotim. Aj keď je to medzi mnou a Thimotim úplne na dne, zvykla som si na jeho prítomnosť a naučila sa ho ignorovať. Takto sa ďalší obed skončil rozprávaním sa o úplných hovadinách.
Obed skončil a ja som sa vybrala na poslednú dvojhodinovku v tento deň - telesnú. Na telesnej bola sranda. Hrali sme volejbal. Po telesnej som sa rýchlo prezliekla a išla som pre Filipa do škôlky.
YOU ARE READING
Devil is REAL (SK)
RomanceAria je 16-ročné dievča, ktoré vedie normálny život. Toto všetko sa zmení, keď do jej domova zavíta nejeden nový návštevník. Bude Aria opäť šťastná? Zmieri sa zo svojou minulosťou? Bude schopná prijať svoju budúcnosť? Ale zo všetkého najviac,naučí s...