Kimse onların o gün neden kavga ettiğini bilememişti. Herkes Seungmin'in kıskançlığı yüzünden olduğunu düşünüyordu. Hyunjin'i, Seungmin'in kıskançlığı öldürmüştü diyorlardı.
Herkes Seungmin'in delirdiğini söylüyordu. Herkes kendini buna inandırmıştı, yakına arkadaşları bile buna inanmıştı. Seungmin'in deli olduğuna inanmayan tek kişi Jisung'du onu da Seungmin'in cenazesinden sonra gören olmamıştı. Dünyadaki tek arkadaşını kaybetmenin acısıyla kendini öldürdüğünü söyleyenler olmuştu, kimi ise kendine yeni bir hayat kurup işe girdiğini söylemişti. Bu dedikoduların hepsi nereden çıkıyordu bilemezdik. Tek bildiğimiz aşık çiftin öldüğüydü. Farklı zamanlarda öldüğünü sansalar da onlar aynı gün aynı saatin içinde ölmüştü. Belki bu dünyada mutlu değillerdi bu yüzden ölüp ruhlarının mutlu olmasına izin vermişlerdi.
Dediğim gibi o gün neden kavga ettiklerini asla öğrenemeyecektik çünkü onlar ölmüştü ve tüm sırları, sebepleri, amaçları da onlarla ölmüştü bu yüzden asla bilemeyecektik. Bilinen tek şey onların aşkı Romeo ve Juliet'i kıskandıracak türdendi sadece iki çiftin sonu da ölümle bitmişti...
"Herkes bilmiyor muydu zaten? Gerçek hiçbir hikaye güzel sonla bitmez ve eğer biterse o gerçek bir hikaye değildir.."
Karisik bi fic oldu acikcasi ve beb uzatmadan bitirmek istedim umarim begenmissinizdir
Twda gezerken buldugum fotoya bakar misiniz agladim
Cr: tw: @ rhooborb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
göçmüş kediler bahçesi - hyunmin ✓
Short StorySürekli seni düşündüm, özledim. Hasretinle kavrulurken bitmedi mi öfken, yetmez mi ayrılık? Artık buluşsun dudaklarımız, ruhlarımız.