Kylie berjalan sambil mengambil angin petang. Sengaja dia keluar tanpa ditemani Danish. Danish ketiduran lepas balik pusing-pusing Selangor ni tadi. Maklumlah dah datang dengan family kan... Kita kena turutkan aje permintaan diorang. Sedang Kylie ralit melihat keindahan laut, matanya tertangkap kelibat individu yang sangat dikenalinya. Liam??? Jap jap jap, macam mana dia boleh ada dekat sini?? Dalam banyak-banyak tempat percutian, dah takda tempat lain ke dia nak pergi??? Memang kena jugak ada kat tempat mana aku ada... Heihh... Kylie cuba sedaya upaya tidak mahu Liam nampak dirinya. Namun semuanya sudah terlambat, Liam dapat cam dirinya meskipun dari jauh.
Kylie berkira-kira mahu beredar, laju sahaja Liam menapak ke arahnya. Kylie cuba berjalan laju namun Liam laju menyekat jalannya.
"Hi sayang" meluncur perkataan tersebut dari mulut Liam.
"Sayangg?? Jap u ni dah kenapa? Tiba-tiba je" ujar Kylie. Sesungguhnya dia teramatlah tidak selesa dengan panggilan sebegitu. Hello! Danish je yang boleh panggil I ni sayang.
"I rindu u la... Please jadi milik I... I janji I jaga u elok-elok" Liam mulai berharap agar gadis idamannya itu menjadi miliknya.
"Woo melebih ni... U dah pilih Lea since sekolah... Apa lagi? Tak cukup ke Lea sampai u nak kat I ni??? U know what, I dah kahwin. I ni isteri orang!" Keras Kylie menuturkan katanya. Biar Liam ingat sikit yang Kylie ni sudah sah menjadi milik orang.
"Who's care u ni isteri orang ke tak? U can ask your husband for divorce. Easy dhoo..." Selamba Liam berkata demikian.
"U ni gila lah Liam... Just go ahead, continue your life with Lea. Jangan ganggu hidup I!" Ujar Kylie.
"Please Kylie!" Liam menarik kasar pergelangan tangan Kylie. Digenggam erat.
"Hei! Sakitlah! Lepaslah Liam! I ni isteri orang, orang tengoklah Liam!" Kylie menarik tangannya namun genggaman Liam sangat kuat sampai merasakan tangannya semakin sakit.
"I won't let u go untill u accept me back in your life. I'll make sure one day, u'll be mine." Kata Liam sambil tepat dia memandang ke arah mata Kylie.
Bergenang air mata Kylie. Liam melepaskan tangannya dengan kasar. Merah sekitar pergelangan tangan Kylie. Liam pergi meninggalkannya.
"Apa lagi yang dia nak?" Kata Kylie perlahan. Air mata jatuh ke pipi. Sakit tangannya itu ditambah pula dengan kenangan lepas. Kylie berjalan pulang ke biliknya.
***************************************
Kylie memulas tombol pintu. Diberi salam lalu menapak masuk ke dalam biliknya. Kelihatan Danish juga baru tersedar dari lenanya. Dia memisat-misat matanya sambil cuba menangkap susuk tubuh isterinya.
Kylie melabuhkan punggung di sebelah suaminya di katil. Dia melihat ke arah suaminya. Danish tersenyum melihat isterinya.
"Gudmorning sayang saya" ujar Danish manja.
"Banyaklah awak punya morning" tercuit hati Kylie melayan kerenah suaminya yang tiba-tiba wish morning petang-petang macam ni.
"Yela, hubby kan baru bangun... Kira morning la" disambung senyumnya kembali. Matanya tertangkap ke arah pergelangan tangan Kylie yang memerah.
"Ni dah kenapa merah ni? Sayang buat apa sampai merah-merah macam ni?" Tanya Danish. Dia mulai duduk menghadap isterinya. Tangan isterinya diambil lalu dilihat.
"Siapa yang buat ni? Sayang jangan cakap sebab sayang careless buat kerja sampai jadi macamni" tanya Danish lagi.
"Tadi saya terserempak dengan Liam..." Ujar Kylie. Terkejut Danish saat dia mendengar nama tersebut.
"Apa dia buat kat sini?"
"Saya tak tahu... Tiba-tiba je tadi dia datang kat saya lepastu dia suruh saya jadi milik dia. Saya dah explain kat dia yang saya ni isteri orang apa semua. Dia paksa sampai dia main rentap-rentap lah tangan orang..." Ujar Kylie lagi... Dilihat kembali pergelangan tangannya yang memerah itu.
"Heihh... Kan hubby dah pesan kat sayang... Jangan keluar sorang-sorang... Bahaya... Ni tengok ayang dah jumpa orang tak betul... Nasiblah dia rentap aje tangan ayang tu, kalau dia culik ayang macam mana? Kesian la kat hubby nanti sorang-sorang je takda siapa nak teman tido malam"
Aikk ke situ pulak laki aku ni... Kylie tahu Danish bukan jenis yang suka yang sangat nak marah orang.
"Sorry hubby... My bad jugak keluar tadi... Ayang nak kejutkan hubby tapi hubby tido lena sangat... Tak sampai hati ayang nak kejutkan." Kata Kylie.
Danish melihat ke arah wajah isterinya yang polos. Kesian melihat isterinya sebegitu.
"Dah-dah ayang gi mandi okay... Tadi keluarkan, mesti tak mandi. Mandi-mandi pastu hubby tolong letakkan minyak kat tempat merah tu. Kesian dia ye" kata Danish sambil mengusap rambut isterinya.
"Hubby mandikan la... Hubby pun tak mandi lagi kan bangun tido ni" Kylie merengek.
"Kalau hubby yang mandikan, lama nanti..." Bisik Danish ke telinga comel Kylie.
"Jom la, ayang pun nak manja-manja dengan awak ni" sengaja Kylie membalas bisikan. Dipandang mata suaminya kemudian dicerunkan pandangan ke arah seluar Danish. Sengaja juga dirayapkan tangannya ke paha Danish. Danish sudah mulai tidak tentu arah. "Adik" dalam seluarnya dah mulai mengeras. Memang pantang di tease macam tu. Sensitive wooo.
"Ayang memang saja kan?" Dikecilkan matanya memendang isterinya.
"Nak 'adikk', pweaseee🥺" dileretkan kata-katanya. Tangannya sengaja didaratkan di atas permukaan seluar yang sudah mulai berbonjol itu. Diusap perlahan ke atas dan ke bawah.
"Ayanggg... Kita baru bangun dah memang detim macam ni... pastu awak pulak tease saya... Tak tahan hubby kalau macam ni" tangan Danish sengaja diletakkan ke atas tangan Kylie yang sedia berada di atas seluarnya. Ditekupkan bagi Kylie kuat lagi memegang 'adik' nya yang makin hard di dalam seluar. "Ermm..." Desahan Danish mulai kedengaran.
"Ayang taknak ingat la apa yang jadi tadi... Hubby penuhkan satu permintaan ayang boleh? Sebelum kita gi mandi ni..." Kata Kylie.
Danish membuka mata. Dipandang wajah isterinya. Dengan keadaannya yang sudah terbuai tu, dia berharap Kylie tidak minta benda yang bukan-bukan jela. 'haraplaaa dia mintak aku layan dia, adik ni dah tak relek ni'
"Permintaan apa tu?"
"Gimme permission for..."
"Permission for?" Tanya Danish. Kylie dah mula dengan agenda nakal dia ni... Nampak dah tu gerak geri dia.
"Nak unboxing u, penuhkan permintaan batin ayang... Boleh?🥺" Pinta Kylie manja. Matanya sengaja dibulat-bulatkan.
"Sekarang? Taknak tunggu malam ke?" Tanya Danish untuk meminta kepastian isterinya.
"Ya, nak sekarang🥺 boyeh?🥺🥺🥺" Kylie mulai mengeluh kuat.
"Yelah sayang saya. Buatlah ikut suka ayang... Hubby kan ayang punya." Tenang Danish menuturkan kata tersebut tapi sebenarnya dah tak sabar nak ke step seterusnya. Danish kembali berbaring. Dibiarkan Kylie menarik turun seluarnya. Terserlah boxernya yang sudah berbonjol itu.
Kylie mengusap lembut permukaan boxer Danish sebelum menariknya turun. Terserlah 'adik' miliknya yang sedang gagah mengeras. Kylie teruja saat melihat 'adik' lantas mulai melingkarkan tangannya di sekeliling 'adik'. Digenggam penuh nafsu. Danish mengeluh.
"Ermm ayangg..."
Kylie memandang Danish nakal. Dikocak 'adik' Danish perlahan sambil lidahnya mulai menyentuh kepala 'adik'. Danish memejam matanya rapat menahan nikmat tika itu.
"Keep going, yangg. Tease me moree"
Kylie meneruskan kocakan. Dibasahkan kepala 'adik' dengan lidahnya. Dikulum lantas dijilat dengan bernafsu. Danish hanya mampu bernafas berat menerima blow job dari isterinya itu.
Danish bangun menanggalkan satu per satu baju Kylie lalu membiarkan isterinya memuaskan dirinya.
YOU ARE READING
It's Not The End
Romance⛔MATURED CONTENT 18SX⛔ 🚫KIDS NOT ALLOWED🚫 Kylie kecewa saat Liam confess kata sayangnya pada sahabat rapatnya,Lea...Dia cuba untuk melupakan lelaki itu dan meneruskan hidupnya. Pasangan tersebut seperti menghantui hidupnya dengan update mereka di...