𝒀𝒐𝒖'𝒓𝒆 𝑴𝒊𝒏𝒆

6.1K 20 0
                                    

Kylie memandang suaminya. Sengaja dikecilkan matanya sebaik sahaja mendengar asbab mengapa dia hilang dua minggu sebelum wedding day mengejut tu. Maklumlah lepas seminggu kawin pun busy gila layan saudara-mara yang datang dari jauh. Tak putus-putus saudara sebelah Danish dan sebelahku turun padang. Adik beradik ibu dari Sabah juga turut datang meraikan hari bahagia Danish dan Kylie.

Banyak hadiah perkahwinan yang diterima daripada ahli keluarga semua... Sibuknya mereka sehinggalah baru hari ini Danish berpeluang mencerita semuanya kepada Kylie.

"Sorry tau,saya ada fikir bukan-bukan masa awak hilang tu....saya takutlah kalau betul awak tiba-tiba pergi...."Kylie menundukkan kepalanya. Rambutnya jatuh menutupi muka lalu menghalang Danish untuk terus melihat Kylie. Danish mengangkat muka isterinya itu. Bertatapan mereka sebentar. Kemerahan pipi Kylie saat suaminya itu memerhatikannya. Gerun juga berduaan sahaja dengan Danish. Kencang degupan jantungnya. Bukanlah tak biasa...cuma kalini sudah halal....haaaa satgi apa jadi kang eee... Danish tersenyum memandang muka isterinya yang merah padam.

"Sudahlah tu blushingnya....saya tak buat apa lagi,awak dah blushing teruk eeee awak ni lah..."tergelak Danish melihat isterinya. Dia bangun lalu bergerak ke arah tingkap melihat matahari terbenam. Cantik betul...

Kylie bangun lalu memeluk suaminya dari belakang. Danish selesa sekali diperlakukan sebegitu. Dipeluk erat oleh isteri kesayangannya. Mereka bersama-sama melihat matahari terbenam.

"Sayang...taknak pergi honeymoon ke?"tanya Danish sengaja...mahu lihat apa reaksi Kylie.

"Mana boleh awak... Lagi beberapa minggu je kita nak start belajar haa...tak bolehlah.." jawab Kylie.

"Ala....kenapa tak boleh?"jebik Danish lalu memusing menghadap isterinya itu. Dirangkul pinggang Kylie lalu dicerunkan pandangannya.

"Nantikan nak sambung belajar sayang..."ulang Kylie lagi.

"Ala.....saya nak manja-manja dengan awak....belum lagilah nak kasi baby pun...saya tau nanti nak sambung belajar...ala....paling kuat pun noty sikit je...bolehlah isteri..."pujuk Danish lagi. Muka manjanya mula terpapar...dibuat-buat muka sedih...

"Aikk,nak manja kat sini pun boleh...eee awak ni lah..."tergelak Kylie melayan kerenah Danish.

"Serious????"dicempungnya badan Kylie lalu dibawanya ke katil lalu dihempasnya Kylie. Terjerit kecil Kylie,terkejut dengan perbuatan Danish yang secara tiba-tiba.

"Awak.... buat apa ni?..."soal Kylie tersekat-sekat. Woiiii aku tak ready lagilah wey,jangan buat gilalah eeeee Danish ni!!!

Danish membuka ruang di antara dua belah kaki Kylie. Dia memenuhi ruang itu. Badannya kini begitu rapat dengan Kylie. Tiada ruang lansung antara mereka....cuma beberapa inch sahaja jarak muka Danish dengan Kylie.... Kylie dapat merasakan panas nafas Danish dan degupan jantung. Danish menarik senyum...sangat-sangat menggoda dirinya.... Cair dia dengan senyuman suaminya...boleh hanyut. Danish mencerunkan pandangannya ke bibir mungil isterinya lalu menelan liur...

Kylie mendorong bibirnya merapati bibir Danish. Bibir mereka bertemu sesaat dua saat tiga saat sebelum Danish mula menolak lidahnya masuk ke celahan bibir menggoda Kylie. Lidah mereka bertemu,saling bertukar liur... Perlahan sahaja rentak Danish menyebabkan gelora nafsunya mula berkocak hebat... Desahan perlahan dan bunyi ciuman memenuhi ruang bilik Danish. Sungguh mengasyikkan.

Giliran Kylie menolak lidahnya ke dalam belahan bibir Danish. Danish menyambutnya penuh berahi. Dikulum,dihisap dan diciumnya secara perlahan. Nafas Kylie mula turun naik. Ciumannya sahaja boleh menggetarkan nafsu aku inikan pula jika seterusnya. Tidak boleh bayang Kylie nikmatnya jika dia boleh bersama dengan suaminya malam ini...

It's Not The End Where stories live. Discover now