1) *מבזק חדשות + מזג האוויר*
*מאת:* קאי/ברייס (אפרוחי)
כמו שאמרנו שבוע שעבר היה ריב רציני בין האדס לזאוס.
אחרי שבוע שלם שהם רבו הם הגיעו בסוף להסכם .
מאתמול 18,11 יתחיל לרדת גשם במקומות שונים בארץ ואתם בטח שואלים לעצמכם קאי? מה המזג האוויר היום? הרבה זמן לא אמרת לנו
אז כך:
בירושלים: 12-17 + גשם
תל אביב: 17-24 + גשם
אילת: 17-24
כינרת: 17:28 + מעונן
*עד כה הייתה המבזק*2) *ראיונות לדמויות*
*מאת:* באקוגו ספארו ונארוטו קוראמה מביתן האדס
התכנסנו כאן כולנו היום כדאי להנציח את זכרו של...
*תאנוס!!* דאם דאם *דאם*
(למי שלא מכיר יאנוס הוא הרשע של הנוקמים סוף משחק)
אז ככה...
תאנוס היה מאוד אממ..... לא חביב!
הוא רצח חצי מהאנושות ולמה?! בגלל שהוא חשב שהוא צודק.
הוא החליף לבת שלו חלקי גוף במתכת בכל פעם שהיא נכשלה🥲.
אומנם בסופו של דבר, התברר שהוא רק רצה שלא יקרה לכל שאר הכוכבים מה שקרה לכוכב שלו. הכוכב שלו גבע ברעב ובסוף כולם מתו.
אנחנו אומרות: "להרוג חצי מהאנושות זה לא הפתרון! צריך להרוג את האנושות כולה"
וכמו על סרט טוב בסוף אתה מתתה (בידי הנוקמים).
ממנו אליך:"אז תאנוס לא רק שהייתה לא חביב גם טעית בשיקול דעתך, אז תנסה יותר בגלגול הבא, טוב?!"
*עד כאן פינתנו*3) היי אני יובלזואי ומעכשיו תהיה גם פינת העובדה היומית!
והעובדה להיום:
הידעתם שצליל הפתיחה של Windows
הולחן על מחשב Mac (של אפל)?4) *זאת אני, ג'וליה זאת שדיווחה בפעם הקודמת.
וברוכים הבאים לחלק השני של מסע החיפושים.*"אז יש לנו את כל הנבואה וכמה מתנדבים! אפשר להתחיל! ניפגש ביער היום בשמונה!" קראתי נחושה להצליח במסע החיפושים השני שלי.
"רגע," אמרה שירה. "הייתה נבואה?? אני ומרי לא נמצאות בה. זה אומר שאנחנו לא חלק מהמסע??" שאלה שירה בתוכחה.
"חלק מהנבואה נעלם." ענתה נועם.
"אז כנראה שאני ושירה כתובות בחלק השני של הנבואה" אמרה מרי והנהנה לעצמה."אז איפה החלק השני של הנבואה??" שאלה אנבת'.
"החלק השני של הנבואה......יכול להיות בספר הסיביליות!" קראתי."ספר הסיביליות חצי נשרף, לא??" שאלה מרי.
"ההרפיה! צריך לשאול אותה!" נועם עלתה על הפיתרון.
~~~~~~~~~~~~~~
כאן ג'וליה שוב,
ולא, זה לא סוף החלק.
אבל בחלק הבא עם היער לא משתנה כלום, לא באו מספיק בשביל שבאמת יוכלו לתכנן.
אז אני כבר אדלג לחלק עם אלה, ההרפיה.
~~~~~~~~~~~~~~~~
"בואו!" צעקה אנבת' ורצה לעבר אלה. ההרפיה."אלה, אנחנו רוצות לשאול אותך משהו." אמרה מרי.
"יש לך במקרה איזה ציטוט כזה בקשר לנו?? לי ולמרי כאילו??" אמרה שירה בלי גינונים מיותרים.
"למכללת טרטרוס יצאו החבורה
וינצלו את הידע של מרי הגאונה
את דמעות הנסיכים הגיבורות ימצאו
אך יכנסו למתקפה וכמעט לא יצאו
השמש הציידת הים והצל
יצטרפו אליהם והכל יהיה אפל
לבסוף את הנורא מכל יגלו
ושזה סוף הדרך הם עוד יחשבו"
אמרה אלה.
YOU ARE READING
עיתון האולימפוס
Randomכאן נשלח כל יום שישי ולפעמים ראשון את העיתון של המחנצ.פ וכל מה שקשור לאלים 📚 אתם מוזמנים לקרוא ולשתף את העיתון שלנו