עיתון פתיחת שבוע 21.11.2021

86 5 7
                                    

1) פינת העובדה היומית של יובלזואי!

והעובדה להיום:
אין מספיק דפים ודיו בעולם כדי לכתוב את כל המהלכים האפשריים בשחמט

2)אסף -
אצבעות פודינג טבולות בשעון, תחזרו לחיים אתם לא חלפון!,
חצול מילל עבור חצולה עכשיו תתחלף לי החןלצה,
חצול ג'נג'י קצת חנוט עכשיו כולכם תיהיו בהפנוט!

היית מדריך נהדר, כולם סגדו לך ואנחנו ממש מקווים שתחזור
המוןןןן בהצלחה בהמשךך
זה יום אבל בישבילנו

מאת עליאו ומירק,
ומכל הביתן

3)ברוכים הבאים לפינה חדשה - הפינה שלי
אז קצת עליי - אני תמר, לפ - את/ היא,
הצטרפתי למחנה בזמן האחרון ואני מאושרת פה!
אז בגלל שאני  לא החלטית אני אעשה קטעים קצרים ורנודמליים פה
אז הנה הפוסט הראשון!
קבלו...

2 פאנפיקים קצרים שכתבתי!

1.
וייל כותב ומקריא: במחנה הזה אנחנו לא תומכים בטראנספוביה, הומופוביה, איזה עוד פוביה יש?
אנבת' חצי קוראת חצי מקשיבה: אנחנו לא אוהבים עכבישים.
פרסי פשוט עצמו: עכבישים הם מגעילים...
*זה מתורגם מאנגלית אז המשחק מילים יותר עובד באנגלית, לקחתי השראה מסאונד שהיה פעם בטיקטוק.

2.   פרסי ואנבת' לפני ניקיון הבתים:
אנבת': פרסי אתה יודע, שאם מתפיחים את הכריות זה גורם לשינה טובה יותר?
פרסי: באמת? זה מותר?
אנבת': כן, למה שזה לא יהיה מותר.
~בזמן שכירון בודק את הבתים~
כירון: °צועק° פרסי מה קרה פה???
אנבת': ~באה בריצה~ מה קרה?
פרסי: מה? אנבת' אמרה לי להתפיח את הכריות...
אנבת' ~מאוכזב מרמת האי קיו של פרסי~ פרסי! להתפיח את הכריות זה אומר לנפח את הכריות בעזרת תפיחות, לא לשפוך קמח על הכריות!
פרסי: אופס! זה עלי...

מקווה שהבנתם!
אני הייתי תמר או כפי שכמה מכם אנשקו אותי ליטרלי השילוב של אנבת' ורייצ'ל
תודה שקראתם

4)וחזרנו לעוד ראיון שלי (נארוטו קוראמה) ושל חברתי (באקוגו ספארו) והפעם בראיון עם לא אחר מאשר וולדמורט מהארי פוטר לכבוד עשרים שנה להקמת סרטי הארי פוטר.
מראיינות- אז, וולדמורט האם תספר לנו על הדרך שבה מתת?
וולדמורט- איזה דם יש להורים שלכם?
מראיינות- מצד אחד דם אלים מאבא שלנו האדס, ומצד שני... אמא טהורת דם הא, הא, הא, (מקוות שהוא לא יגלה שזה שקר).
אז האם תספר לנו איך מתת?
וולדמורט- אוייבי המושבע בעל שני חבריו היחידים שדרך אגב הוא חנון גמור עם משקפים וצלקת מבריונות (על ידי) החליט שצריך להשמיד ולגרש אותי מהעולם סך הכול כי הייתי גזעני קצת כלפי אנשים בעלי דם לא טהור.
מראיינות- אתה היית גזעני, לא רואים עליך בכלללללל, מהם שלושת הדברים שהכי אהבת בעודך בחיים?
וולדמורט- הראשון היה ללא ספק הפחד בעיניים של הקורבנות שלי בעודי מתעלל בהם כשהם בטוחים שאם הם יזרמו איתי ויתנו לי מה שאני צריך אז אני ישאיר אותם בחיים בעודי יודע שאין שום מצב בעולם שזה יקרה.
השני היה הנחשית שלי נגיני, נחשים תמיד היו היחידים שאהבו והבינו אותי
והשלישי היה כוח.
מראיינות- דרך אגב הנחשים שאמרת שהיו היחידים שהבינו אותך, קיבלנו מידע פנימי מחיפושית אקראית (המבין יבין)  שהייתה מישהי מיוחדת בישבילך לא?
וולדמורט- לא, ללא שום ספק לא.
מראיינות- אתה בטוח? כי אותה המישהי היא לא בלטריקס? הנאמנה היחידה שנשארה איתך לא משנה מה והיה ברור ללא ספק שהיא מאוהבת בך מעל הראש?
וולדמורט- אח... בלטריקס, אם לומר את האמת באמת היה שמור מקום מיוחד בשבילה בליבי, אחרי הכול היא הייתה בהריון מימני אבל לא היה בנינו שום קשר רומנטי.
מראיינות- זה לגמרי לא הגיוני אבל סבבה, אז, מה המשאלה הכי גדולה שלך כשהיית בחיים?
וולדמורט- להשמיד את הארי פוטר ולהרוג כל חצוי דם או קוסם בעל דם לא טהור.
מראיינות- מילים אחרונות?
וולדמורט- כן, אבדרה קדברה

5)דברי ריינהייזל בקבוצה הראשית לפני כמה ימים: היי, אני מניחה ששמתם לב שאני לא עונה להודעות בימים האחרונים, הצב הנפשי שלי החליט שאין לו כוח לתפקד ~מצא עיתוי נוראי לקרוס~ אז אני מנסה כמה ימים לנסות להניח בצד את מה שאני צריכה לעשות ולעשות את מה שאני רוצה, וכתוצאה מזה אני בקושי עונה להודעות ולא ממלאת את תפקידי כמנהלת.
אני מצטערת ממש, תראו את זה בתור חופשת מחלה ואני מקווה עוד כמה ימים שמחנצ יחזור להיות כרגיל. בינתיים, ממש סליחה שאני לא עונה.

6) ועכשיו חידון קצר על נשק
- למה הופך החרב של פרסי?
- מה הנשק של ניקו?
- מה הנשק של ציידות ארטמיס?

עיתון האולימפוסWhere stories live. Discover now