6 : Geç kaldım. ❦︎ 𝖥𝗂𝗇𝖺𝗅

861 41 22
                                    

Öncelikle kısa bir bilgilendirme yapayım. Son bölümden sonra araya ay koyuyorum çünkü bu kitap bir mini fic açıklamada yazıyor zaten. Bu yüzden kitabın hızlılığına kızmayın. 🙃

Ayrıca lütfen battle of attractionu da okuyun... gerçekten o da çok güzel bir kitap. ☹️

(|)

"Sana değer veriyorum ama aşık değilim Lalisa."

"Özür dilerim, lütfen ağlama Lalisa."

"Lalisa, ağlama lütfen."

"Özür dilerim..."

Ben Lalisa Manoban. 22 yaşında normal hayatı olan bir kadınım. Hayatımızı anormalleştiren zaten hep bir duygu meselesi değil miydi? Ya aşık olurdunuz, ya bir yakınınız ölürdü, ya da güvendiğiniz biri size ihanet ederdi. Aşk, hüzün, kalp kırıklığı. Hepsi bir duyguydu. Duygular aslında Tanrı'nın bize
verdiği bir sınavdı.

Ve ben bu sınavdan kalmıştım.

Yaklaşık bir ay önce ondan ayrılmış ve Jennie'de kalmaya başlamıştım. O herşeyi biliyordu, ve bana çok fazla kızgındı. O da Jungkook'un kuklası olduğumu düşünüyordu. Bir ay geçmişti, ama sözleri hala beynimdeydi. Cümlelerini söylerkenki kararlılığı gözlerimin önünden gitmiyordu. Jungkook haklıydı, o duygusuzdu. Bana istediği kadar dokunsundu, değer versindi. O aşık olamazdı.

Elimden birşey gelmezdi. Onu unutmaya çalışıyordum ama bunu yaparkende her gece uyumadan önce ölmek için dua ediyordum. Jungkook bir kaç kere aramıştı ancak ben krizlere girdiğimden Jennie açmıştı ve tek yaptığı küfretmek olmuştu. Ne yaptığı da umurumda değildi.

Ama ben ona ne yapacağımı iyi biliyordum.

Derin düşünceler arasından çıkarak kararımı verdim ve masada duran telefona uzandım. Şifresini girerek rehbere girdim ve polisin numarasını tuşladım. Arama yerine basmadan önce son kez daha düşündüm. Ancak kararımdan dönmemiştim. Arama tuşuna basıp telefonu kulağıma götürdüm.

"Alo, acil durum aramalarındasınız. Konuşma kayot altındadır. Size nasıl yardımcı olabiliriz?"

"İnsan kaçakçılığı yapan birini şikayet edeceğim. Jeon Jungkook. Busan ****** **** *** ** ** adresindeki malikanede 47 kadını zorla tutuyor ve tecavüz ediyor." Dedim gözlerim dolarken.

"Kanıtınız var mı?"

"Evet.." dedim güçlükle. Sonra teyipe aktardığım ses kaydını açtım.

"Bu evde 48 tane kadın var Lalisa. Benim bir sürü seçeneğim var." Diyordu ses kaydında.

"48 kişi olduğu söyleniyor, ama siz 47 demiştiniz."

"48. Kişi... Bendim."

***

"Ünlü iş adamı Jeon Jungkook insan kaçakçılığından, Busan'daki bir malikanede basıldı. Malikaneden çıkarılan 47 kadın, ilk önce hastanede hasar kontrolü yaptırdı. Onlara geçmiş olsun diyoruz... Jeon Jungkook şuanda Seul Hapishanesinde. Kaçmayı başaran Lalisa Manoban, Jeon Jungkook'u ihbar etti ve onun sayesinde 47 kadın kurtarıldı."

2 AY SONRA:

"Ölmüş mü?" Diye fısıldadım acı ile. Namjoon yüzünü buruşturdu. "İntihar etmiş. Seni sevmediğini anlamışsındır umarım. Yüz vermedin diye seni ihbar etti kaltak. Şuanda neden hapishanedesin?" Sinirle yüzüne baktım. "Doğru konuş!" Omuz silkti. "Yalan mı?"

"Yalan! O beni çok sevdi, benim tek yapmam gerekende onu sevmekti! Zaman aldı, onu sevdim. Aynı onun gibi. Ama çok geç kaldım. Ben Lalisa'ya çok geç kaldım."

𝖹𝖹𝖹

Başından beri angst bitirmeyi planlıyordum zaten o yüzden sövmeyin sööpsöxpdöxp

B-beğendiniz mi finali?

Lütfen battle of attractiona da ilgi gösterin o da göz bebeğim 😭😖

8 minute fantasy, 48 room | liskook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin