Zhongli, Uyan. ÖSS'yi Kaçırdın!

16 2 0
                                    

Zhongli güzelim uykusundan telefonundan gelen klasik Android bildirim sesiyle uyandı. Nazik küfürler ederek telefonuna uzandı ve bildirimlere baktı. Bildirimi gördüğü gibi nazik küfürlerini engellemek istercesine eliyle ağzını kapattı.

Çünkü bildirim Maviş'inden gelmişti.

Hızlıca bildirime tıkladı Zhongli.

Mavişim🐱💜🥰😘😍

Zhongli bey, öncelikle iyi akşamlar demek isterdim ama saat daha sabahın 10u. Bu yüzden iyi sabahlar.
(10.05)

•Ayrıca mavişim de ne demek oluyor? Doğru düzgün bir sohbetimiz bile olmadı ve siz şimdiden ekmeğimizi peşine düşmüş gibisiniz?
(10.05)

•Sadece aklınızın yerinde olup olmadığını merak ediyorum.
(10.32)

Zhongli, Vermeer'in mesajlarına bir süre göz gezdirdi. Ne tepki vereceğini şaşırdı. Bugün gerçekten olmadığından fazla aptal davranıyordu. Ve hala da akıllanmamıştı.

Mesajı okumasının üstünden 1 saat geçmesine rağmen bir cevap yazmadı, yazmayı da planlamıyordu. Utanmıştı. Diyecek bir sürü cevap vardı ama anlık heyecanla hiçbir şey diyememişti. Üstünde 1 saat geçtiği için artık yazsa da çok saçma görünürdü. Zhongli bu olayın unutulmasını bekleyecekti.

O sırada telefonu çaldı. Düşünmekten hayali dünyasının bir köşelerinde takılan Zhongli Android zil sesiyle irkildi. Telefonuna uzandı ve arayan isime baktı.

Arayan kişi bestiesi Venti idi. Hemen açtı telefonu kahveli oğlan.

"Zhonglii, ne olduğunu tahmin edemeyeceksin! Ne olduğunu tahmin etme zaten sürpriz olacak?!? 5 dakikaya evimin yakınlarındaki parkta bekliyor ol. Eğer olmazsan tükürürüm ona göre!! Hadi görüşürüz cnm~" Zhongli'nin cevap vermesine izin vermeden telefonu kapattı örgülü çocuk.

Zhongli zaten yapacak bir şeyi olmadığı için dışarı çıkmak için hazırlanmaya başladı.

Günün sabahında giydiği kıyafetleri tekrar giydi ve hızlıca evden dışarı çıktı. Venti eğer 5 dakika vermemiş olsaydı daha yavaş giderdi. Zhongli sadece yüzüne tükürük yemek istemiyordu..

4 dakika içinde Zhongli parka vardı. Etrafa bakındı fakat Venti'ye ait bir iz göremedi. Bir banka oturup beklemeye başladı.

Tam 1 dakika sonra ona doğru seslenen birimi duydu Zhongli. Bu Venti'nin sesiydi.

"ZHONGLİ, BAK KİMİ GETİRDİM!!" Zhongli hızla kafasını Venti'nin olduğu yere doğru çevirdi ve merakla yanındaki kişiye baktı.

Gözlerine inanamadı Zhongli.. Venti'nin yanındaki kişi uzun zamandır görüşmediği eski bir dosttu...

~~~~~~~~~~~~~

Bittii

Son bölümde yb 2022de gelir demişim ama 2022 olmadan geldi👍🏻

Sonice

Bu bölüm çok dolu ve esprili bir bölüm olmadı mlsf sonraki bölümlerde x8282929202 kat esprili olur~

Np

Bye👋🏻👋🏻

Grandpa god's love [Zhongli X Vermeer] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin