Yukarıdan şehir o kadar yozlaşmış görünmüyordu, muhtemelen daha önce suç eylemlerine karışmış insanları göremediğim içindi.
Elimdeki kitabı daha da sıkı tutarak pencere pervazına doğru baktım. Liman Mafyasının ilk görevini çoktan tamamlamış resmi bir üyesi olarak bütün bu kanlı işlere alışmam gerektiğini biliyordum ama işin sinematiği hâlâ aklımdaydı.
İşkence gördüler ve bu da yetmezmiş gibi muhtemelen şimdiye kadar öldürülmüşlerdir. Evet, mafyanın düşmanları ama ölmeyi gerçekten hak ettiler mi?
"Orada ne var"
Düşüncelerimden sıyrıldım ve beni irkilten bandajlı erkeğin sesini tanıdım. Önce ona sonra ellerime baktım. Ona bir saniyeliğine analiz ettiği kitap kapağını gösterdim ve büyülenmiş gibi bir nefes verdi.
"Güzel kitap gerçekten."Pencere pervazına daha da yaklaştı ve üzerine atladı, Liman Mafyasının üzerinde yükseldiği çeşitli binalara baktı, siyah trençkotu rüzgâra kapıldı ve ince fiziğini gösterdi.
"Birine dokunursan onu okuyabileceğini söylemiştin." diye başladı ve yüzyüze gelmek için bana döndü. "Ömür boyu mu yoksa anlık olarak mı?"
"Sonsuza kadar, sanırım. Bunun hakkında çok fazla düşünmedim." Bir elimi alıp çizgilerini inceleyerek cevap verdim.
"Bana Chuuya'nın duygularını anlat." dedi, bir yanağından diğer yanağına yayılan çocuksu, tehditkâr bir sırıtışla.
Ellerimi tekrar aşağıya koymadan önce tereddüt ettim.
"Bunu yapamam. En azından onun izni olmadan olmaz." Tekrar kitabıma baktım ve kitabımın kapağına dokundum. "O benim amirim ve-""Ben onun erkek arkadaşıyım, bilmeye hakkım var!"
Gözlerinin içine baktım, altın kahverengi gözleri neredeyse söylediği yalanın gerçekliğine inanmıştı. Yalan söylemekte iyiydi ama mükemmel değildi.
Cevap olarak başımı salladım.
"Olmadığına eminim, o yüzden hayır, sana söyleyemem." Duraksadım ve reddettiği duygularını okumaya niyet ettim. Uzattığım elimden geri adım attı. "Dikkat et!" diye bağırdım, ayakları üzerinde durduğu pencere pervazında ilerleyip kayıp düşme riskini beraberinde getirirken.Sanki uyarım boşuna söylenmiş gibi ayaklarına şaşkın şaşkın baktı; sanırım bu bandajlarının sebebini açıklıyor. Tekrardan bana baktı, gözlerinde daha koyu bir renk vardı ama ilk kez hiçbir şey söylemedi. Sadece baktı.
Beklenmedik bir şekilde gülümsedi, ikiyüzlü karakter değişikliği beni korkutmaya başlamıştı. Pencere pervazından atladı ve binanın içine açılan kapıya doğru yürüdü. Ve aynen böyle gitti. Kelimeler ve bakışlar olmadan, basitçe odayı terk etti ve beni kafası karışmış bir şekilde bıraktı.
Belki de onu Chuuya'nın okumasını vermeliydim.
Kısa bir süre önce gittiği yolu takip ettim, binaya girerken ve koridorlarda onunla bir daha karşılaşmadım, garip bir şekilde günün geri kalanında da.
Ancak Chuuya'nın ofisine geri dönerken (Gidecek başka bir yer düşünemedim.) bana tanıtılmamış bir üyeye çarptım. Güzel bir kontrast oluşturan tuğla rengi saçları ve açık renkli gözleriyle, yüzüne doğal olarak yerleşmiş hafif sakalı ile uzun boylu bir erkek.
"Oda" dedi. "sen sorgulama bölümünde çalışan yeni eleman olmalısın."
Başımı salladım.
Beni ofisine davet etti ve bana çay ikram etti, utanarak reddettim. Ona henüz güvenmiyordum yine de iyi tavırları suçluluk duygusuna yer açıyordu.
"Patron teklifi reddetmeni istemedi, o yüzden sanırım bir süre burada tıkılıp kalacaksın." Çantasına birkaç kitap koymaya başladı. "Ama şimdi ihtiyacın olan bir şey olursa ofisimin nerede olduğunu biliyorsun."
"Çok naziksin."
Çantasını düzgünce kapattı ve masa sandalyesinden kalktı. "Duygularla uğraştığını duydum, doğru mu?"
Ona yeteneğimin temellerini anlattım, tıpkı birkaç gün içinde mafyada milyonuncu kez yaptığım gibi, ama tepkisi diğerlerinden daha samimi görünüyordu. Patron gibi bireylerin aksine Oda beni dinledi ve bunu kendi yararına kullanmak için entrikalar düşündüğüne dair hiçbir iz yok gibiydi – ve sonuna kadar da öyleydi.
"Peki ya sen?"
Bir anlığına geri çekilmiş gibiydi. "Benim yeteneğim mi?"
Cevap olarak başımı salladım.
"Eh, fazla bir şey değil." Bir saniyeliğine durdu ve çantasının askısını omzuna taktı. "Birkaç saniye ileriyi görebiliyorum. Çok saldırgan bir yetenek değil ama aşağı yukarı öyle." Çantasını okşayarak devam etti. "Ben çıkıyorum o zaman, seninle konuşmak güzeldi."
Odaya ilk girdiğimde oturmam için gösterdiği sandalyeden kalktım ve tereddütle konuştum. "Ayrıca başka biri hakkında..." Bana baktı, düşüncelerimi kelimelere dökmemi sabırla bekledi. Dazai. O... benzersiz... Yeteneğini eyleme geçirdiğini hiç görmedim... Yeteneği ne?"
Güldü ve kapıyı açtı. "Belki görmüşsündür ama farkına varmamışsındır."
"Silahlar mı? Onlarla birmiş gibi görünüyordu, aralarında bir çeşit bağ varmış gibi, bilirsiniz. O adamları sorguladığımızda onları kolundan çıkarmış gibi görünüyordu."
Küçük bir kahkaha attı ve başını eğdi. "İlgini mi çekiyor?
"Hayır, sadece... Bilmiyorum, o, hmm... Karakterinde bir şeyler var. Bir an neşeli, bir an o kadar değil - ve o her yerde! Beni denetlemesi mi söylendi? Chuuya'nın bunu yapması gerekmiyor muydu?"
"Öğrenmen gereken bir şey Dazai'yi asla sorgulamamak. İşleri yönetmek için kendi yolları var." Beni dışarı çıkarmak için kapıyı biraz daha tuttu ve ikimiz de dışarı çıktığımızda kapıyı arkamızdan kapattı. "Yaptığı şeyleri zarar vermek için yapmıyor."
O zaman Liman Mafyası için bir tür evcil hayvan gibi mi? Bir kukla? Maskot?
İçini çekti ve yüzündeki gülümseme görünürlüğünü yitirdi.
"Ne yazık ki öyle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duygular [Dazai x Reader] ✅
Fanfiction"Asla başkalarının duygularıyla oynama çünkü oyunu kazanabilirsin ama risk kişiyi kesinlikle bir ömür boyu kaybetme riskidir." Aşk olabildiğince karmaşıktır. En beklenmedik yerde bulunabilir ve biz farkına varmadan önce apaçık bir şekilde belli olab...