𝐁𝐎𝐆𝐆𝐀𝐑𝐓𝐒 𝐀𝐍𝐃 𝐁𝐀𝐋𝐋𝐎𝐎𝐍𝐒

22 2 0
                                    

𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐥𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐚𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐞𝐚𝐭 𝐡𝐚𝐥𝐥, "𝐃𝐨𝐞𝐬 𝐢𝐭 𝐡𝐮𝐫𝐭 𝐭𝐞𝐫𝐫𝐢𝐛𝐥𝐲 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨"? 𝐏𝐚𝐧𝐬𝐲 𝐏𝐚𝐫𝐤𝐢𝐧𝐬𝐨𝐧 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨, 𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 �...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐥𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐚𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐞𝐚𝐭 𝐡𝐚𝐥𝐥, "𝐃𝐨𝐞𝐬 𝐢𝐭 𝐡𝐮𝐫𝐭 𝐭𝐞𝐫𝐫𝐢𝐛𝐥𝐲 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨"? 𝐏𝐚𝐧𝐬𝐲 𝐏𝐚𝐫𝐤𝐢𝐧𝐬𝐨𝐧 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨, 𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐰𝐚𝐬 𝐥𝐨𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐭𝐭𝐞𝐧𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐞𝐬𝐩𝐞𝐜𝐢𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐚 𝐠𝐢𝐫𝐥, 𝐚 𝐩𝐫𝐞𝐭𝐭𝐲 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐏𝐚𝐧𝐬𝐲, "𝐈𝐭 𝐜𝐨𝐦𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐭 𝐠𝐨𝐞𝐬, 𝐈 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞𝐫 𝐦𝐲𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐥𝐮𝐜𝐤𝐲, 𝐢𝐟 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬𝐧'𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐌𝐚𝐝𝐚𝐦𝐞 𝐏𝐨𝐦𝐟𝐫𝐞𝐲 , 𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐭𝐞 𝐨𝐫 𝐭𝐰𝐨 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝'𝐯𝐞 𝐥𝐨𝐬𝐭 𝐦𝐲 𝐚𝐫𝐦, 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐩𝐨𝐬𝐬𝐢𝐛𝐥𝐲 𝐝𝐨 𝐚𝐧𝐲 𝐡𝐨𝐦𝐞𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐟𝐨𝐫 𝐰𝐞𝐞𝐤𝐬" 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐞𝐱𝐩𝐥𝐚𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐢𝐫𝐥, 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐫𝐨𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫𝐬 𝐩𝐢𝐭𝐲 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐚𝐤𝐞. "𝐋𝐢𝐬𝐭𝐞𝐧 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐢𝐝𝐢𝐨𝐭, 𝐡𝐞'𝐬 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐥𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐜𝐤 𝐢𝐬𝐧'𝐭 𝐡𝐞" 𝐑𝐨𝐧 𝐡𝐮𝐟𝐟𝐞𝐝, "𝐘𝐞𝐚𝐡, 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐚𝐭 𝐥𝐞𝐚𝐬𝐭 𝐇𝐚𝐠𝐫𝐢𝐝 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐠𝐞𝐭 𝐟𝐢𝐫𝐞𝐝" 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐬𝐡𝐫𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝, "𝐘𝐞𝐚𝐡, 𝐛𝐮𝐭 𝐦𝐲 𝐟𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐢𝐬 𝐚𝐛𝐬𝐨𝐥𝐮𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐟𝐮𝐦𝐢𝐧𝐠, 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐝𝐞𝐟𝐢𝐧𝐢𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐧𝐨𝐭 𝐨𝐯𝐞𝐫" 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐞𝐝.

𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐥𝐞𝐬𝐬𝐨𝐧 𝐃𝐞𝐟𝐞𝐧𝐬𝐞 𝐀𝐠𝐚𝐢𝐧𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐃𝐚𝐫𝐤 𝐀𝐫𝐭𝐬, 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐰 𝐏𝐫𝐨𝐟𝐞𝐬𝐬𝐨𝐫 𝐑𝐞𝐦𝐮𝐬 𝐋𝐮𝐩𝐢𝐧, 𝐚 𝐦𝐢𝐫𝐫𝐨𝐫𝐞𝐝 𝐰𝐚𝐫𝐝𝐫𝐨𝐛𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐨𝐝 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐢𝐭 𝐬𝐡𝐨𝐨𝐤 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐬𝐨 𝐨𝐟𝐭𝐞𝐧, "𝐈𝐧𝐭𝐫𝐢𝐠𝐮𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐬𝐧'𝐭 𝐢𝐭? 𝐖𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐨 𝐯𝐞𝐧𝐭𝐮𝐫𝐞 𝐚 𝐠𝐮𝐞𝐬𝐬 𝐚𝐬 𝐭𝐨 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐬 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞"? 𝐋𝐮𝐩𝐢𝐧 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐞𝐝, "𝐓𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐬 𝐚 𝐁𝐨𝐠𝐠𝐚𝐫𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐬" 𝐃𝐞𝐚𝐧 𝐓𝐡𝐨𝐦𝐚𝐬 𝐚𝐧𝐬𝐰𝐞𝐫𝐞𝐝, "𝐕𝐞𝐫𝐲 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐌𝐫. 𝐓𝐡𝐨𝐦𝐚𝐬" 𝐋𝐮𝐩𝐢𝐧 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐞𝐝, 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐫𝐝𝐫𝐨𝐛𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐨𝐤 𝐨𝐧𝐜𝐞 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐜𝐚𝐮𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐢𝐥𝐝𝐫𝐞𝐧 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝 𝐮𝐩 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐢𝐠𝐡𝐭, "𝐂𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐲𝐛𝐨𝐝𝐲 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐚 𝐁𝐨𝐠𝐠𝐚𝐫𝐭 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐬 𝐥𝐢𝐤𝐞"? 𝐋𝐮𝐩𝐢𝐧 𝐜𝐡𝐚𝐥𝐥𝐞𝐧𝐠𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬, "𝐍𝐨𝐛𝐨𝐝𝐲 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐬-" 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐛𝐞𝐠𝐚𝐧, "𝐖𝐡𝐞𝐧 𝐝𝐢𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐠𝐞𝐭 𝐡𝐞𝐫𝐞"? 𝐑𝐨𝐧 𝐠𝐚𝐬𝐩𝐞𝐝, "𝐁𝐨𝐠𝐠𝐚𝐫𝐭𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐬𝐡𝐚𝐩𝐞𝐬𝐡𝐢𝐟𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐭𝐮𝐫𝐞𝐬, 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐟𝐨𝐫𝐦 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐠𝐫𝐞𝐚𝐭𝐞𝐬𝐭 𝐟𝐞𝐚𝐫, 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐰𝐡𝐲 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐬𝐨-" 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐞𝐱𝐩𝐥𝐚𝐢𝐧, "𝐒𝐨 𝐭𝐞𝐫𝐫𝐢𝐟𝐲𝐢𝐧𝐠, 𝐲𝐞𝐬, 𝐲𝐞𝐬 𝐥𝐮𝐜𝐤𝐢𝐥𝐲 𝐚 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐬𝐢𝐦𝐩𝐥𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐦 𝐞𝐱𝐢𝐬𝐭𝐬 𝐭𝐨 𝐫𝐞𝐩𝐞𝐥 𝐚 𝐁𝐨𝐠𝐠𝐚𝐫𝐭...𝐥𝐞𝐭'𝐬 𝐩𝐫𝐚𝐜𝐭𝐢𝐜𝐞 𝐢𝐭 𝐧𝐨𝐰, 𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞, 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐦𝐞, 𝐑𝐢𝐝𝐝𝐢𝐤𝐮𝐥𝐮𝐬"! 𝐋𝐮𝐩𝐢𝐧 𝐨𝐫𝐝𝐞𝐫𝐞𝐝.

𝐖𝐇𝐈𝐓𝐄 𝐊𝐍𝐔𝐂𝐊𝐋𝐄𝐒- 𝐑.𝐖.Where stories live. Discover now