𝚂𝚙𝚢 𝙲𝚊𝚖𝚎𝚛𝚊𝚜

11K 57 3
                                    

Εδώ και πολύ καιρό υποψιάζομαι ότι η γυναίκα μου με απατάει. Έχει σταματήσει να ζητάει σεξ από εμένα και ούτε με προκαλεί όπως παλιά.

Έτσι αποφάσισα να βάλω κάμερες στο σπίτι μας και να την παρακολουθήσω όταν εγώ λείπω για δουλειές.

Αφού αγόρασα έξι κάμερες όπου τις δυο τις έβαλα στην κρεβατοκάμαρά μας σε διαφορετικά σημεία, την τρίτη στο σαλόνι την τέταρτη στη κουζίνα και την πέμπτη να βλέπει την εξώπορτα και την έκτη στο μπάνιο.

Αφού τις σύνδεσα με το κινητό μου και έλεγξα ότι όλα είναι καλά της ανακοίνωσα ότι αύριο θα λείπω όλη μέρα έξω και θα γυρίσω αργά το βράδυ. Εκείνη δεν με ρώτησε που θα πάω και απλά πήρε την φίλη της τηλέφωνο για να μιλήσουν.

Την επόμενη μέρα το πρωί μπαίνω στο αυτοκίνητο και ξεκινάω για την υποτιθέμενη δουλειά μου. Πηγαίνω και αράζω σε ένα λόφο και στήνω το κινητό μπροστά μου παρακολουθώντας την γυναίκα μου να κάνει δουλειές στο σπίτι.

Όταν πλέον η ώρα έχει πάει τέσσερις το απόγευμα ήμουν απογοητευμένος με τον εαυτό μου καθώς πίστεψα κάτι τέτοιο για την γυναίκα μου.

Αποφασισμένος να γυρίσω πίσω κάνω κίνηση να κλείσω το κινητό όταν χτυπάει το κουδούνι. Από περιέργεια περιμένω να δω ποιος είναι.

Η γυναίκα μου στην κουζίνα αφού άκουσε το κουδούνι κοιτάζει στιγμιαία την ώρα και χαμογελάει στραβά. Με μια κίνηση βγάζει το φόρεμα που φόραγε και μένει με κάτι μαύρα εσώρουχα όπου αποτελούνταν από δαντέλα και σκοινιά.

Ξεροκαταπίνω βλέποντάς την και συνεχίζω να την παρακολουθώ καθώς τρέχει να ανοίξει την πόρτα.

Κλείνω τα μάτια και προσπαθώ να αποθηκεύσω καλά την εικόνα της να τρέχει ντυμένη έτσι. Ήδη νιώθω το τζιν μου να με στενεύει.

Η πόρτα ανοίγει και εμφανίζεται ένας άντρας. Κάτσε αυτός δεν είναι που μένει τρία τετράγωνα πιο πέρα και μας φτιάχνει τον κήπο? Ω!

Τον τραβάει από τον γιακά της μπλούζας και τον βάζει μέσα φιλώντας τον. Ταυτόχρονα του ξεκουμπώνει το πουκάμισο και όταν το κάνει το πετάει κάπου αόριστα για αυτούς.

Συνεχίζει με το παντελόνι όπου το κατεβάζει μέχρι κάτω και στην συνέχεια εκείνος το βγάζει και αυτό.

Πλέον είναι και οι δυο με τα εσώρουχα και βρίσκονται στην κρεβατοκάμαρά μας καθώς συνεχίζουν να φιλιούνται. Ο ας τον ονομάσουμε Αντώνης έχει παραμερίσει το σουτιέν της χωρίς να το βγάλει και χαιδεύει της ρώγες της.

Dirty One Shot ❌Where stories live. Discover now