Αφιερωμένο στην κοπέλα που ζήτησε 3x man x man x woman. Ελπίζω να σου αρέσει.
Ο ηδηνοβλεψίας από απέναντι μας καμαρώνει για ακόμα μια φορά που πηδιόμαστε πάνω στον καναπέ παίζοντάς την.
Η γκόμενα από κάτω μου ουρλιάζει από ηδονή και εγώ το ευχαριστιέμαι άπλετα.
Υπάρχει κάτι το άκρως ερεθιστικό το να βλέπεις τον άντρα γείτονα σου να την παίζει όσο εσύ πηδάς μια γκόμενα.
Αφού τελειώνω επάνω στην πλάτη της εκείνη γυρίζει και μου χαμογελάει πριν σηκωθεί και βάλει τα ρούχα της ενώ ύστερα εξαφανιστεί από το διαμέρισμα μου.
Αυτό το κορίτσι ξέρει ακριβώς πότε την παίρνει να κάτσει για λίγες ακόμα τρελίτσες και πότε πρέπει να φύγει κατευθείαν.
Και σήμερα είναι μια από τις μέρες που ΔΕΝ την παίρνει να κάτσει.
Εγώ το μόνο που κάνω είναι να παραμείνω γυμνός στο καναπέ καπνίζοντας απολαυστικά το τσιγάρο μου. Γαμώ τα προβλήματα της κωλοδουλειάς και γαμώ και τους κωλοφακέλους με τις άπειρες υποθέσεις που με περιμένουν να τις λύσω.
Αστυνομικός είμαι δεν είμαι Θεός να χτυπήσω τα δάχτυλα μου και να λυθούν όλα μέσα σε ένα δευτερόλεπτο.
Και που βασικά το μόνο που σκέφτομαι τώρα δεν είναι να χτυπήσω τα δάχτυλα μου αλλά το μόριο μου στο πρόσωπο του απέναντι.
Μαλακά μου Μάριε χρειάζεσαι επειγόντως ξεκούραση......
[...]
''Μπορώ να δω τα χαρτιά σας, άδεια και δίπλωμα παρακαλώ?''
Λέω στον άντρα που σταματήσαμε για υπερβολικό όριο ταχύτητας και κόντρας μεταξύ μιας άλλης μηχανής μέσα σε κατοικημένη περιοχή.
''Φυσικά''
Μου απαντάει εκείνος και αφού κατέβει απο την μηχανή βγάζει το κράνος και ξεκινάει να ψάχνει στην τσάντα του για τα απαραίτητα έγγραφα που του ζήτησα.
''Χαρτιά, ταυτότητα, άδεια, δίπλωμα όλα εδώ. Ορίστε''
Μου λέει και καθώς μου τα δίνει μόνο τότε παρατηρώ ότι δεν είναι άλλος από τον γείτονά μου. Παραξενεύομαι που έκανε κάτι τέτοιο, μιας και όσο καιρό μένουμε απέναντι δεν έχει δείξει ποτέ σημάδια ταραξία, όμως δεν μιλάω και αρχίζω να τον έλεγχο.
''Μάλιστα. Έκτορα τα χαρτιά σου και οι άδειες είναι όλα καλά, κράνος φορούσες όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα σου κόψω κλήση για υπέρβαση ορίου ταχύτητας''
ESTÁS LEYENDO
Dirty One Shot ❌
De Todo*Τα παρόν One Shots είναι 18+ οπότε διαβάζεται με δική σας ευθύνη. *Οι καταστάσεις, τα ονόματα, οι πράξεις και γενικά τα κείμενα αποτελούν φανταστικό περιεχόμενο. *Οι όποιες συμπτώσεις με ονόματα/καταστάσεις είναι τυχαίες. *Οι ιδέες είναι καθαρές κα...