𝚂𝚘𝚕𝚘 𝙾𝚛.... 𝙽𝚘𝚝? 𝟸

8K 32 5
                                    

Από εκείνη την νύχτα όπου φαντασιωνόμουν ότι με γάμαγε ο καθηγητής μου ενώ στη θέση του ήταν ο θετός αδελφός μου τα πράγματα έχουν γίνει ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ από πριν.

Φανταστείτε ότι κάθομαι πίσω πίσω στο φροντιστήριο έτσι ώστε να μην φαίνεται ότι σφίγγω τα πόδια μου για να μην καταλάβει κανένας πόσο υγρή είμαι.

''Ελεάνα στο τέλος του μαθήματος σε θέλω''

Και εγώ σε θέλω μέσα μου.

ΕΙΔΑΤΕ?

Σας τα έλεγα ότι έγιναν χειρότερα.

''Εντάξει κύριε καθηγητά''

Του απαντάω ύστερα από λίγο και τον βλέπω να κλείνει στιγμιαία τα μάτια του.

Βρε λέτε?

Αφού τελειώσαμε το μάθημα όλοι οι υπόλοιποι φεύγουν και μένουμε μόνο εμείς οι δυο. Εκείνος ξεκουμπώνει δυο κουμπιά από το πουκάμισό του και με κοιτάει...

Σέξι.

''Ελεάνα μου αυτό που ήθελα να σου πω είναι ότι τώρα τελευταία σε βλέπω που δεν πολυπροσέχεις στο μάθημα και χαζεύεις. Έχει γίνει κάτι μήπως?''

''Α όχι τίποτα απλώς σας φαντασιώνομαι μέσα μου να με γαμάτε''

Λέω απολύτως φυσιολογικά και ύστερα από λίγο συνειδητοποιώ τι είπα. Εκείνος έχει κοκαλώσει και εγώ έχω γουρλώσει τα μάτια μου.

Γυρνάω να φύγω γρήγορα όμως με εγκλωβίζει στην πόρτα. Με έχει κολλήσει στο τοίχο με το στήθος και εκείνος είναι κολλημένος από πίσω μου εμποδίζοντας έτσι την φυγή μου.

''Που νομίζεις ότι πας μικρή? Πρώτα θα λύσεις άλλο ένα πρόβλημα. Μόνο που τώρα δεν είναι μαθηματικό, αλλά πρακτικό''

Μου ψιθυρίζει στο αυτί και κολλάει τελείως επάνω μου έτσι ώστε να νιώσω το σκληρό μόριό του στα οπίσθιά μου.

''Και θα το λύσεις στη έδρα μου μικρή''

Αφού κλειδώσει την πόρτα με αρπάζει και με βάζει να καθίσω επάνω στη έδρα του με ανοιχτά πόδια όσο εκείνος μπαίνει ανάμεσά τους και ξεκινάει να με φιλάει.

Τελικά είναι καλύτερο από ότι να το φαντάζεσαι.

Συνεχίζει προς τα κάτω και αποφασίζει ότι τον ενοχλεί η μπλούζα μου, έτσι την βγάζει αφήνοντάς με το σουτιέν.

Ξεκινάει να πιπιλάει το δέρμα μου και ορκίζομαι ότι με τόσο ωραίο τρόπο δεν μου το έχει ξανακάνει κανείς. Ξεκινάει και πάλι την ανοδική πορεία αυτή τη φορά όμως φτάνει στο αυτί μου. Η καυτή του ανάσα πέφτει επάνω στο λοβό μου και εκείνος με την βραχνή του φωνή μου ψιθυρίζει.

Dirty One Shot ❌Donde viven las historias. Descúbrelo ahora