𝙿𝚘𝚘𝚕 𝙿𝚊𝚛𝚝𝚢

21.7K 106 13
                                    

Ξεκινάω να πάω σε άλλο ένα βαρετό πάρτι για αυτό το καλοκαίρι. Φτάνοντας βρίσκω τα άλλα τα ρεμάλια να με περιμένουν απ' έξω.

Βγάζω την μπλούζα μου αφήνοντάς την μέσα στο αμάξι και προχωράω προς αυτούς. Έτσι όπως είμαστε και οι τέσσερις μπαίνουμε στο τεράστιο χώρο με την πισίνα και τους αμέτρητους κώλους που κουνιούνται στο ρυθμό της έξαλλης μουσικής με συνοδεία την άγρια νύχτα και τα τρελά φώτα που παίζουν.

Παίρνουμε από ένα ποτό και γινόμαστε ένα με τα σώματα που χορεύουν το ένα κολλητά στο άλλο.

Δύο ώρες μετά καθώς είμαστε όλοι βρεγμένοι και ξεσαλωμένοι χορεύουμε πισωκολλητά με κάτι κορίτσια.

Κάποιος παίρνει το μικρόφωνο και λέει ότι ήρθε η ώρα να το πάμε σε άλλο λέβελ το πάρτι. Βγάζει το μαγιό του και μένει γυμνός καθώς πηδάει και πάλι μέσα στο πλήθος.

Χμ, τώρα αρχίζει να έχει ενδιαφέρον. Κοιτάω με νόημα τους κολλητούς μου και κάνουμε το ίδιο.

Χαμογελάω αυτάρεσκα καθώς βλέπω πολλά γυναικεία βλέμματα να πέφτουν επάνω μου.

Δέκα λεπτά μετά και είμαστε όλοι πλέον γυμνοί. Κάθομαι σε μια ξαπλώστρα και απολαμβάνω την θέα των κοριτσιών που τρίβονται η μια πάνω στη άλλη αναζητώντας πούτσα.

Πλέον στο χώρο του πάρτι δεν είναι τόσοι πολλοί όσο πριν καθώς οι περισσότεροι κώλωναν να βγάλουν τα μαγιό τους.

Όσο τα κορίτσια μπροστά μου χαϊδεύονται αρχίζω και εγώ να τον παίζω. Μια μαυρομάλλα με πλησιάζει και μου πιάνει το χέρι απομακρύνοντάς το. Περνάει το ένα τις πόδι από τα δεξιά και το άλλο από αριστερά και προσγειώνεται επάνω στο καυλωμένο πέος μου.

Εγώ την κρατάω από του γοφούς και την κινώ όπως θέλω. Εκείνη χώνει το γαμάτο μεγάλο στήθος της στο πρόσωπό μου και ξεκινάει να με χτυπάει με αυτό. Εγώ ξεκινάω να της γλύφω τις ρώγες όσο πλέον την ανεβοκατεβάζω με δύναμη επάνω μου. Τόσο απολαυστικό μουνί ποτέ ξανά.

Ρίχνω μια ματιά γύρω μου και βλέπω πως και όλοι οι υπόλοιποι είναι κάπως έτσι. Εντοπίζω ένα ενδιαφέρον θέαμα και συνεχίζω να το κοιτάω καθώς την γαμάω πιο δυνατά κάνοντάς την να αναστενάζει ασταμάτητα.

Τέσσερις έχουν βάλει μια μικροκαμωμένη κοπελίτσα κάτω και την γαμάνε. Οι δύο από μπροστά, ο άλλος από πίσω και ο τέταρτος από το στόμα.

Αυτό πάει να πει απόλαυση.

Η μαυρομάλλα με σπρώχνει πίσω και εγώ ξαπλώνω αφήνοντάς την να κάνει ότι θέλει. Σε κάποια στιγμή ακούω και κάποιον άλλον να έρχεται και να μπαίνει από πίσω της.

Πουτάνα θες και δυο ταυτόχρονα εγώ δεν σου φτάνω. Μάλλον το ίδιο σκεφτόταν και ο άλλος γιατί μου κάνει νόημα.

Έτσι ξεκινάμε να την γαμάμε με τόση δύναμη που εκείνη είναι έτοιμη να καταρρεύσει. Έχει χύσει ήδη δυο φορές και πάει για Τρίτη.

Ένα μουνί έρχεται από πάνω μου και εγώ ξεκινάω να την γλύφω. Της χώνω τέσσερα δάχτυλα στο κώλο και συνεχίζω μέχρι που την νιώθω να τελειώνει. Ταυτόχρονα μαζί της τελειώνω και εγώ μέσα στη μαυρομάλλα.

Έχοντας πλέον εξαγριωθεί σηκώνομαι απότομα και περιεργάζομαι το χώρο. Βλέπω στη άκρη της πισίνας να κάθεται μια κοπέλα επάνω σε έναν δύο άλλοι να της κρατάνε τα πόδια τεντωμένα και ορθάνοιχτα και μια άλλη κοπέλα να της γλύφει το μουνί.

Αυτή που την γλύφει είναι στημένη στα τέσσερα και έχει μια κωλάρα. Πω, έτσι χωρίς να χάσω χρόνο την πλησιάζω και την πιάνω από την μέση μπαίνοντας μέσα της με δύναμη.

Ξεκινάω να την γαμάω δυνατά και γρήγορα και εκείνη πηγαίνει μπρος πίσω από την κίνηση. Πλέον η κοπέλα από μπροστά της έχει φύγει και έχει αντικατασταθεί με μια πούτσα στο στόμα της.

Καθώς κινείται μπρος πίσω με την φόρα μου έτσι του παίρνει και πίπα. Τα βυζιά κινούνται ανεξέλεγκτα ενώ η ίδια κάνει νόημα στο άλλο που γλύφει να ξαπλώσει.

Όταν ξαπλώσει ο άλλος αφήνει το σώμα της να πέσει κάτω καθώς τον ξαναπαίρνει στο στόμα της. Τα βυζιά της πηγαίνουν μπρος πίσω στο κρύο πλακάκι και από ότι φαίνεται αυτό την καυλώνει ακόμα πιο πολύ.

Εγώ συνεχίζω να την γαμάω το ίδιο γρήγορα χωρίς να μπορεί να πάρει ανάσα. Γυρνάει το κεφάλι της στα πλάγια καθώς έχει πιάσει με το χέρι της την πούτσα του άλλου και την παίζει γρήγορα.

Εγώ σταματάω για λίγο και εκείνη χωρίς να με βγάλει πάει και κάθεται στο πέος του άλλου. Εμείς στραβογελάμε και ξεκινάμε το ίδιο γρήγορα και απότομα που εκείνης της κόβεται η ανάσα.

Ένας τυπάς με πλησιάζει και πάει να μπει από πίσω μου. Για αρχή αρνούμαι αλλά ύστερα το ξανασκέφτομαι.

Του κάνω νόημα και ύστερα από λίγο τον νιώθω μέσα μου. Κινείται γρήγορα και εγώ το ίδιο στη κοπέλα από κάτω μου.

Της χουφτώνω τα βυζιά και της γλύφω το σβέρκο. Τελειώνω μέσα της και βγαίνω συνεχίζοντας όμως με αυτόν που με γαμάει από πίσω.

Μια άλλη κοπέλα έρχεται και με καθαρίζει από τα χύσια της άλλης καθώς βάζει τρία δάχτυλα μέσα της.

Τελειώνουμε όλοι και μετά πέφτουμε στην πισίνα για να δροσιστούμε. Τελικά ήταν ένα από τα πιο γαμάτα πάρτι του καλοκαιριού.

By Fly196

Dirty One Shot ❌Donde viven las historias. Descúbrelo ahora