Hoi mijn naam is Kiara De Jong en ik ben 19 jaar. Ik woon in Nederland samen met mijn 2 broers Lucas & Tom het is een tweeling. Ik kan mijn karakter omschrijven als actief, leergierig, hectisch en erg druk en nog veel meer. Ik ga dit jaar verhuizen naar de UK, omdat ik een baan zoek, ik zou graag bij Mclaren willen werken als fotograaf ik kijk samen met mijn 2 broers formule 1 en sindsdien wil ik bij een F1 team werken. Je vraagt je vast af waar mijn ouders zijn, mijn moeder is tijdens mijn geboorte overleden en mijn vader heeft ons verlaten toen ik 15 jaar oud was, mijn 2 oudere broers hebben me geadopteerd aangezien ze 21 al jaar oud waren toen onze vader ons heeft verlaten. Ik heb 3 goede vrienden wonen in Engeland, George Russel, Alex Albon en Lando Norris. En ja zoals je hoort formule 1 coureurs. Ik heb ze leren kennen toen ik 17,5 was, mijn broers hadden VIP kaarten geregeld in Monaco en sinds die dag is onze vriendschap begonnen. We gaan met z'n 5e in een villa wonen. Helaas ken ik de laatste persoon niet al heb ik wel een naam te horen gekregen via Lando. Zijn naam is Max Fertwell. Verder komt Charles Leclerc bij ons wonen omdat hij zich soms alleen voelt in Monaco. Mijn hobby's zijn paardrijden, gamen met de jongens, fotograferen en sproten. Tijdens dit verhaal kom je achter veel geheimen van Kiara en andere om haar heen.
Dit verhaal heb ik zelf bedacht.
Dit wil zeggen dat bepaalde dingen verzonnen zijn en dus niet echt zijn!!!
Jullie mogen zelf inbeelden hoe ze eruit ziet.
Nogmaals de gevaren van dit boekSeksueel (Misbruik)
Vreemdgaan
Ziek zijn
Vechten
Dood
Schelden
Drank & drugs
Zelfmoord
En veel meer
JE LEEST
You: A Dutch story
RomanceDit verhaal gaat over de 19 jarige Kiara. Ze is bevriend met Lando Norris. Tijdens dit verhaal komen ze beide achter elkaars geheimen. Gevaren: Seksueel Vreemdgaan Ziek zijn Vechten Dood Schelden Drank & drugs Zelfmoord En veel meer