Bruidloft

86 0 0
                                    

2 maanden verder
Vandaag is de dag dat ik en Lando gaan trouwen. Ik hem een witte lange jurk en een licht roze boeket. De vriendin van Charles is mijn bruidsmeisje en Charles is Lando's bruidsjonker. "Ik vind het jammer dat mama er niet bij is pap'' ''Ik weet zeker dat ze trots zal zijn op jouw'' Mijn vader geeft me een knuffel. Ik merk dat ik nog 1 maand moet. Dan worden wij 3e opgehaald door een McLaren Spider 720s mijn favorite auto. Als we bij de kerk aankomen voel ik de spanning opbouwen. ''Wat nou als hij nee zegt Charlotte'' ''Dat zegt hij echt niet meid. Hij houdt van jou en van jullie zoontje'' ''Hij zal je nooit alleen laten lieverd echt nooit. Elke dag moet ik horen hoeveel hij van je houdt.'' Zegt mijn vader. Ik pak mijn vadersarm en dan gaan we naar binnen. Met Charlotte voorop en een paar seconde later ik en mijn vader. Ik zie dat Lando een traantje heeft. Als ik en mijn vader bij Lando aankomen laat mijn vader mij los en geeft een kus op mijn voorhoofd. ''Je ziet er prachtig uit Lieverd nog een paar minuten en ik mag je officeel de mijne noemen.'' Zegt Lando. we zeggen da trouwambtenaar na en dan geven we elkaar een kus. We vieren een klein feestje. Alleen McLaren, Lando zijn familie, Mijn familie en wat coureurs van de formule 1 en 2. We houden het klein omdat ik hoog zwanger ben en we het niet lang kunnen vieren omdat ik anders zo moe ben. Lando en ik gaan ook pas later op huwelijksreis omdat ik wil geniet van ons 3e straks als de kleine er is. om 7 uur in de avond ga ik al naar het hotel toe. Lando blijft wel wat langer op het feest ik vind het prima dat hij wat langer blijft bij zijn vrienden en familie. Als ik klaar ben met alles voel ik iets langs mijn benen glijden. En dan voel ik een wee op komen, ''AAH SHIT'' ik probeer mijn telefoon te pakken maar dat lukt niet. Na een paar minuten is de pijn weg en pak ik mijn mobiel. Ik toets Lando aan.

Pov: Lando
Ik voel mijn telefoon afgaan dus loop ik naar buiten. Ik zie dat Kiara belt. Waarschijnlijk wilt ze dat ik naar het hotel toe kom. Ik neem op.

Lando: hey babe, wat is er aan de hand
Kiara: Lando kan je komen. De weeën zijn begonnen
Lando: WAT! euh ja ik kom eraan hou val lieverd ik ben er binnen 6 minuten

Kiara: Kom snel Lief het doet zoveel pijn

Dan hang ik op en ren naar mijn auto toe. Ik app zak dat Kiara gaat bevallen. Ik ren naar ons hotelkamer. Ik doe de deur open en zie Kiara puffen en ik heb snel door dat ze weer een wee heeft. ''kom lief we gaan naar het ziekenhuis toe.'' Ze loopt mee.

Na een aantal uur is onze kleine jongen op de wereld. Kiara heeft het goed gedaan. Ik bel Zak dat alles goed is gegaan en dat ze beide gezond zijn. Hij moest er van huilen want dit had zijn vrouw nooit mee gemaakt. Zak had verteld dat hij bang was om zijn docher kwijt te raken.

Einde:

You: A Dutch storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu