Terug bij elkaar

122 0 0
                                    


Pov Lando
Ik sta in een club samen met alle coureurs. Ik zie Tessa staan en loop naar haar toe. ''Hey Tess alles goed?'' "Ja hoor Lannie, met jouw?'' ''Ja gaat wel goed.'' Ze komt met haar hoofd richting mij en we beginnen te zoenen. ''Ik heb je gemist Tessa. Jij kan alles beter dan Kiara ooit zal kunnen.'' Ik til haar been op en we beginnen te vrijen midden in de club. Na een tijdje zoeken we een kamer met een bed. We liggen allebei naakt en ik hang boven haar.

18+
Ik spank haar kont en ram mijn stijve penis in d'r vagina. ''Aah Fuck lando fuck aah ja ga door je bent zo goed'' Kreunt Tessa. Ze draait ons om en glijd zichzelf naar binnen en ik vul haar helemaal. Ik raak haar G spot en we komen klaar. Na een kleine 5 minuten kreun ik weer en stoot weer bij haar naar binnen ze is zo nat voor mij. Ik voel mijn orgasme opkomen en stoot flink door en kom in haar klaar. Mijn sperma loopt uit haar. Ik trek mijn kleren aan en we kroelen even.
einde

Pov Kiara
Lando is als enige nog niet terug en net als ik naar de club wil rijden zie ik Lando zijn auto. de passagiers kant gaat open en ik zie Tessa uitstappen. Ik begin te huilen. Ik loop naar de slaapkamer en pak een tas en doe er wat kleren in en pak alle benodigdheden om voor 2 dagen weg te blijven. Hoe kan Lando mij dit aandoen. Ik pak mijn mobiel en bel mijn vader op.

Bel gesprek Kiara & Zak
Zak: hey Kiara, waarom bel je? is er iets aan de hand met?
Kiara: Papa, Lando is vreemdgegaan met zijn ex-vriendin. Kan ik bij jou slapen papa. Ik wil Lando nooit meer zien of voor een lange tijd niet meer zien. Dit breekt mijn hard zo erg. (en ik jank alles eruit). Wat heb ik verkeerd gedaan?
Zak: Je hebt niet verkeerd gedaan lieverd. Tuurlijk kan dat meid, ik zorg dat alles klaar ligt. totzo lieverd. Alles komt goed ik beloof het.
Kiara: Tot zo pap.
Einde bel gesprek

Ik zie Lando en Tessa de trap opkomen en ik stoot tegen Lando aan. Ik zie zijn gezichtsuitdrukking veranderen naar (fuck wat heb ik gedaan) Ik ren naar mijn auto en rij naar mijn vader. Als ik aangekomen ben ren ik huilend in de armen van mijn vader toe en vertel hem het hele verhaal.

2 Dagen later
Ik lig nog steeds op bed met liefdesverdriet. Iedereen is al een keer langsgekomen. Lando heeft me al gebeld en veel appjes gestuurd maar ik lees ze niet. Dan klopt er iemand op mijn deur. ''Hallo? Kiara ben je hier?'' hoor ik een bekende stem zeggen. ''Ja ik ben hier en ik hoef je nooit meer te zien. VOOR MIJ BEN JE DOOD LANDO!'' schreeuw ik.

Pov: Lando
Ik ben er kapot van. Hoe kon ik zo dom zijn. Kiara is het beste wat er is over komen in mijn leven en dan doe ik dit. Ik hou van haar zo veel. Ik ben een idioot. Ik rij naar mijn ouders hun huis in Bristol. ''Lando lieverd wat doe jij hier nu'' zegt mijn moeder ''Mam ik heb iets doms gedaan. Ik heb Tessa gezoend en Kiara is hier achter gekomen.'' En ik begin weer te huilen ''Ach lieverd toch.'' En ze geeft me een knuffel. ''Ze zei dat ik voor haar dood ben mama. Ik hou van haar ze is echt alles voor me mam.'' En ik laat haar los ''Geef haar wat tijd Lando, ze is geschrokken wat je hebt gedaan. Praat met haar als je haar ziet. Niet naar haar toe gaan, laat haar naar jou toe komen.'' ''Ja is goed mama. Mag ik hier slapen'' en ze geeft een knik ja dat mag. Ik geef haar een kus op d'r wang en ga naar bed. Ik scroll door de foto's van mij en Kiara samen.

You: A Dutch storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu