Eerste ontmoeting met mijn vader

147 0 0
                                    

Pov: Kiara
Ik ga volgende week samen met Lando naar MTC er is een klein feestje. Ik wil dan ook graag met Zak praten. Ik ben wel erg zenuwachtig maar ik ben wel blij als hij weet dat ik zijn dochter ben. Lando rijdt met zijn McLaren naar MTC en eenmaal daar aangekomen krijg ik een glaasje champagne en Lando krijgt cola. Na 20 minuten geluisterd te hebben naar een paar speeches loop ik naar Lando, die staat te praten met Zak. ''Ah Kiara leuk je weer eens te zien, hoe gaat het met je?'' Vraagt Zak. ''Ja euh gaat wel goed denk ik, hoe gaat het met u?'' Zeg ik met een tril stem. "Ja alles gaat goed met mij. En je mag tegen mij je zeggen hoor." "Kan ik je even spreken prive Zak'' ''Ja tuurlijk kan dat" En we lopen naar zijn kantoor. ''Zak? Ik euh ben je dochter. Hier zijn de adoptiepapieren'' ''Kiara mijn eigen dochter, hoe kon je niet herkennen. Je lijkt zoveel op je moeder. Hoe is het bij je adoptieouders?'' ''Ja over dat. Je ze overleden en ik woon daarom ook bij Lando en wat andere vrienden van ons.'' ''Ooh Kiara je mag ook als je wilt bij mij wonen. Zo heb je meer rust. Wat voor werk heb je?'' ''Ik heb nu geen baan maar ik wil graag iets met fotografie doen. Ook moet je weten dat Lando en ik een relatie hebben en we gaan samen een huis zoeken in Woking. Ook ben ik al zwanger geweest maar heb toen abortus gepleegd dit kindje was van Lando''

Pov Zak
Ik zie Lando en Kiara voor me. Ik herken mijn overleden vrouw in Kiara. Ik ben blij dat ik ben herenigt met mijn dochter, ik heb zoveel spijt dat ik haar heb afgestaan. We praten nog met z'n 3e. ''Pap mag ik samen met Lando wonen?'' ''Tuurlijk meid'' Ik geef haar een knuffel. Als de avond voorbij is ga ik naar huis. Ik loop naar buiten en ik zie dat Lando, Kiara helpt om de auto in te gaan. Ik zwaai nog snel naar hun en rij dan naar huis.

Pov Lando
Ik duw Kiara naar mijn auto en we hebben een zoen sessie, als we weg willen rijden zwaait Zak en we zwaaien terug. Na een 20 minuten komen we thuis aan. Ik til Kiara op en leg haar op de bank. ''Kiara wil je mijn vriendin zijn?'' ''Tuurlijk wil ik dat Lando, ik zou niets liever willen,'' Ik ga met mijn hoofd naar haar nek en ik zoen haar dan. Als ik op een gevoelig plekje kom zet ik een zuigzoen in haar nek en ze begint gelijk te kreunen, dit geeft aan dat ze gelijk meer wilt en dit ga ik ook zeker geven aan haar.

Pov Kiara
18+ content
Ik zie Lando naar mij grijnst hij heeft waarschijnlijk een zuigzoen gezet. Lando zoekt mijn rits van mijn jurkje hij trekt deze naar beneden. hij begint mijn borsten te masseren. Ik voel dat hij al hard begint te worden. ''Ah f-fuck Kiara je bent zo mooi'' Zegt lando. Als hij bij mijn string is gekomen met zijn hand begint hij mij te vingeren. Ik kreun zijn naam uit en begin snel te ademen. Ik maak zijn broek los en trek tegelijk zijn onderbroek naar beneden. Ik trek Lando af. Na een tijdje laat hij zichzelf naar binnen glijden. Na een tijdje komen we allebei klaar.
Einde 18+ content (tips om het wat pittiger te maken?)

Lando tilt me op en brengt me naar de badkamer en laat het bad vollopen. We zitten nog een uurtje in het bad en gaan we naar bed. Ik draai me om zodat ik tegen Lando aan kan liggen. Ik voel dat hij mijn haar streelt en na een tijdje vallen mijn ogen dicht en val ik in slaap. Ik word de volgende dag wakker en zie dat Lando al weg is. Ik doe mijn ochtend ritueel en ga dan maar het huis schoonmaken en opruimen aangezien iedereen nu weg is. In de middag maak ik voor mezelf een lekkere lunch. Na een tijdje voel ik 2 armen om mij heen. ''hey jij, hoe was je dag?'' "Goed hoor, de jouwe?'' ''Kon beter. Niet echt iets gedaan naast het huis opruimen en schoonmaken.'' ''Daar zijn vrouwen voor'' grapt Lando.

You: A Dutch storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu