Zelfmoordpoging

188 1 0
                                    

Pov Kiara 
Ik heb al ruim 2 weken ruzie met Lando en ik kan maar niet begrijpen waarom. Als hij binnenkomt van zijn training met John begroet hij iedereen behalve mij, ik merk dat ik begin te huilen en ik ren snel de trap en doe mijn slaapkamerdeur op slot zodat niemand bij mij naar binnen kan. Na 3 uur te hebben gehuild op de grond. Na een tijdje pak ik mijn laptop en ik zoek opnieuw een kleine appartement in Woking zodat ik wel kan blijven werken bij Mclaren. Ik heb gister te horen gekregen dat ik Lando zijn persoonlijke assistente ben geworden, ik heb er geen zin in. Ik loop naar mijn badkamer en ik laat het bad vollopen, ik doe mijn kleren uit en pak een klein mesje. Ik stap in bad en na 10 minuten snij ik mijn pols open. Opeens gaat de deur open en daar staat Charles. ''Kiara wat de fuck doe je!?''

Pov: Charles
Kiara wat de fuck doe je!?'' Roep ik naar d'r. Ik pak snel het EHBO doosje en pak het verband, ik bind het om haar pols trek wat kleren bij d'r aan. Na 5 minuten til ik haar op en ze blijft maar huilen en schreeuwen (ze schreeuwt heftige dingen dat ze dood wil en dat ze Lando heel erg haat). "Alex doe mijn auto open, NU!'' Roep ik. ik merk dat Kiara haar hartslag steeds langzamer loopt. Ik pak mijn mobiel en bel 112. "Hallo met de meldkamer waarmee kan ik u van dienst zijn'' zei een mannelijke stem ''Een vriendin van me heeft haar polsen door gesneden. En haar ademhaling gaat steeds langzamer. Ik ben beng dat ze het niet gaat halen als er nu geen ambulance komt'' ''oké we sturen een ambulance naar jullie toe en ook een politie auto naar je toe. Mag ik jullie straatnaam en huisnummer'' (je eigen staatnaam en huisnummer) Max, Alex en ik blijven bij Kiara. George en Lando zitten in de tuin en hebben niks door. Dan hoor ik de sirenes van de politie en ambulance, ik ren naar de deur toe. ''Ze ligt beneden op de bank we hebben haar uit het bad gehaald en de polsen verbonden.'' ''goed zo meneer wij nemen haar gelijk mee met spoed wilt u mee?'' ''Ja graag zelfs'' Ik zit in de ambulance. Ik app Alex in welk ziekenhuis we zijn zodat Lando naar ons kan komen als hij dat wilt. Maar ik weet dat hij komt, hij is namelijk erg verliefd op haar is geweest en ik denk dat hij nog steeds verliefd op haar is. Sinds het uit is met Tessa is hij een stuk blijer maar ook veel gelukkiger. In de tijd dat Lando en Tessa een ralatie hadden, heeft Lando weinig contact met Kiara gehad. Ik denk na en besef me net dat sinds Kiara mij over haar abortus heeft verteld de ruzie begon, ''Shit, Lando hoorde ons gesprek en haat haar nu'' denk ik bij mezelf. Ik app en neem een spraak nemo op "Alex kan je aan Lando vragen of hij ons gesprek met Kiara heeft gehoord."

Pov: Lando
Ik hoor sirens voor onze huis, ik loop naar binnen en zie Alex huilen. ''Alex wat is er aan de hand?'' ''Kiara heeft een poging gedaan om zelfmoord te plegen'' huilt hij. Omg mijn beste vriendin wil gewoon dood, komt dit door wat er is gebeurd tussen mij en haar ik ben wel de ruzie gestart en nu wilt ze dood door mij. Ik loop naar mijn auto en rij naar het ziekenhuis toe waar ze zijn. ''Hoi Charles, hoe is het met haar?'' vraag ik aan hem. ''Ze is net terug op haar kamer, ze heeft veel bloed verloren dus ze zal nog niet snel wakker worden'' zegt hij. Ik begin te huilen door mij ligt ze hier, door mij wilt ze dood hoe kan ik zo stom zijn. Dankzij Tessa had ik grote ruzie met haar. Tessa en ik waren een koppel en Kiara vond het zeker niet leuk, Tessa en Kiara hadden ruzie en ik koos altijd de kant van Tessa. Ik haat mezelf zo erg ik had Kiara voor haar moeten kiezen ze is het mooiste en liefste meisje dat ik als een vriend kan wensen. Ik hou van haar. wacht wat? Hou ik van haar denk ik, Ja ik ben stapel gek op deze meid. Ik hoop dat ze snel wakker wordt en dan kan ik alles uitleggen en zeggen dat ik van haar hou.

Denk je zelf aan zelfmoord of ken je iemand! Zoek hulp het nummer is 0800-0113 het nummer is 24/7 in gebruik.

You: A Dutch storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu