Merhaba adam
bugün ayrılığımızın kaçıncı günü bilmiyorum, sensiz geçen günleri saymıyorum çünkü ben artık yaşamıyorum.Senle geçirdim en güzel günlerimi, senle yaşadım aşkı sevgiyi, hani hep sevecektik, hani hep benimle olacaktın. Hayallerimiz vardı, evlenecektik. Ben gelinin olacaktım sende damadım, Seninde hayalin değilmiydi karın olmam.Ben dedim ya sana adam ölüncede severim diye, bak ben öldüm sevgili ve hâla daha seni seviyorum.
En çok canımı acıtan ayrılığımız olmadı,aylarımı verdiğim adam sevmemiş beni, kolaymı geldi ha sana kolaymı?
Alışmıştım ama sana alıştığım gibi yokluğunada alıştım. O kadar sözler yeminler hepsi boşaydı. Zaten imkansız aşkı yaşamak gibiydi, ben senden çok şey istedim biliyorum, sev dedim bütün adamlığınla sev beni, sen sevmedin. Gitme dedim, sen gitmeyi seçtin. Oysa benim bu ellerim senin ellerinin soğukluğunu özledi, seni özledi. Peki ya kalbim sen gelirken o an ki atışlarını özledi.
Her acı geçmez herşey bitmez, benim olmadın ya alacağın olsun. Şimdi benle konuşmuyorsun, artık benim değilsin, beni sevdiğini bilmiyorum, başkasına gitme, benden gittin ama başkasına gitme. Onlara da deme bana söylediklerini ağrıma gider. Sen sevmekten anlamayan haylaz bir çocuktun ben ise bakıcın, sana yapma dedikce yaptın, kırdın, canımı acıttın, canım acıyor adam, canım acıyor, umrunda olmadığını bilmek canımı acıtıyor, dayanmıyorum, bunalıyorum. Ölmek istiyorum ama daha bitmedi dimi bu yarış, şimdilik sen gittin beni mahfettin, sen bir gün döndüğünde benim gidişim seni kahredecek.
Dönme adam dönme, bana onları söyledikten sonra dönme. Kalbim dönmeni istiyor, beynim senden nefret ediyor, bedenim senden nefret ediyor ; beni bu hâle getirdiğin için.bi geldin bi gittin, hiç olmayacak şeyler yaptın, hangisi daha sevgilim, gidişin mi? dönmeyecek olman mı? Yoksa yaptıkların mı?
En ağırı benim yapacaklarım olacak. Ya Kahretsin! Dönsene, özledim desene, kırdığın güvenimi bir araya getirsene, çokmu zor, cidden çokmu zor. Eğer dönmiceksen, aldığın nefeste boğul, yaşattıklarının acısını çek, rüyalarında öl, kalbin sıkışsın, bunal daral, hayattanda sıkıl benden sıkıldığın gibi, gerekiyorsa öl lan, öl, ama mezarın kalbimde olsun, seni sadece ben yaşatayım.
Sen beni unutma çünkü ben seni unutmayacağım...