İyi geceler

7 0 0
                                    

Bazen işler içinden çıkılmaz hale gelir. Birini sevmek,birinden vazgeçmek, birine güvenmek hepsi sonunda sizde bir yaraya sebep olur. Bir anda kendinizi her şeyden uzaklaşmış bulursunuz. Önceden sevdiğiniz şeyler artık sizde hissizliğe dönüşür, tepki veremez hale gelirsiniz. Binlerce şey düşünüp ağzınıdan zar zor 1 cümle çıkması ne kadar zor oysa ki sizinde söyleyecek şeyleriniz var ama hiç bir şey söyleyemiyorsunuz. Belki bunu seviyorsunuzdur ama ben asla bunu seven insanlardan olamadım. Hep mızmız, uyuşuk, soğuk biri olarak görüldüm arkadaşlarım ve ailem tarafından. Onlara söylemek istediğim o kadar çok şey vardı ki.. ama ben sadece hiçbir şey olmamış gibi gülmeyi tercih ettim. Bu bir süre sonra içinizi kemirir artık zorla gülemez hale gelirsiniz. İnsanların söylediği en ufak bir şeye bile alınırsınız ve onu kafanızda büyütürsünüz tabii ki yine söyleyemezsiniz kimseye.. Bir şeyler yazmayı denersiniz olmaz. Bi kaç film izlersiniz belki içiyorsanız sigara içersiniz. Bunların hepsi o anki duyguları bastırmak için yapılan şeylerdir hiçbiri sizi sonsuza kadar rahatlatmaz. Saatlerdir uyumaya çalışıp kafamdaki seslerden dolayı gözlerimi dolu dolu açıyorum. Bazen yaşamak istemiyorum; bazen gerçekten ölmek istiyorum.. Ama bunda da beni suçlarlar diye korkuyorum.. Ne zaman birine bir fikrimi söylemeye çalışsam hep sus diyorlar ya da ayıp olmasın diye dinleyip sonunda 'saçmalama' 'yok artık mal mısın' gibi tepkiler alıyorum sonrada gelip neden sende bir şeyler söylemiyorsun diyorlar. Hepsi yeni bir fikir adı altında kendilerine hak vermemizi bekliyorlar. Gerçekten farklı fikir umurlarında bile değil. Şuan bunları yazıp kendimi rahatlatmaya çalışıyorum çünkü bu gecenin sonu ya sabaha kadar ağlamak, ya da... İnsanların beni yanlış anlamalarından bıktım, beni dışlamalarından, benimle dalga geçmelerinden gerçekten bıktım. 'Bu yaşta ne derdi' böyle tepkisi alırım diye kimseye bir şey anlatamamaktan bıktım. Etrafımda beni dinleyebilecek olan bir sürü kişi var ama beni anlayabilecek tek bir kişi bile yok çünkü kimseye kendimi tam olarak ifade edemiyorum. Yalnız olmak istiyorum, ama birileri beni düşünsün istiyorum gibi gibi.. Tek istediğim hayatımda bir şeylerin iyi gitmesi, İyi geceler.

Bir gün beni sevmen dileğiyleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin