Írói szemszög
Wen Hua a faluja le rohanása alatt rejtőzött el a kertjükben, ám a rejtekhelyét törmelékek fedték el miután el ült a por. Több mint egy hét telt el amikor valaki megtalálta a lányt. Méghozzá nem is akárki találta meg Hua-t, Lan Xichen maga is rejtőzködött miután az otthonát fel égette a Wen klán. Ennek ellenére is ki mentette a lányt a törmelékek alól, és először az ideiglenes lakhelyére, majd később már a felújítás után Gusu-ba is magával viszi a lányt. Gusu-ban a lány egy kedves kis család gondjaira lett bízva. Amikor Gusu leégett a kislányuk majdnem odaveszett, Wangji mentette meg, ezzel tartoztak az említett családjának. Xichen pedig ezt használta ki hogy biztonságban tudja a lányt akit megmentett. Mindennap látogatta a lányt, és öröm volt látni hogy szinte teljesen a család részévé válik. A lány is boldog volt a kis családdal, és ugyan sokat gondolt a szeretett unokatestvéreire akikkel együtt nőtt fel, a kis A-Bao egy pillanatig sem hagyta szomorkodni az újdonsült nővérét. Ám egy nap Hua megtudta mi is történt a klánjával miután a vezetőket eltaposták. Ez a lányt teljesen összetörte. Ám igencsak jól leplezte a fájdalmát, csak akkor evett amikor a család az az egyszer ebédelt velük minden nap, az alvás sem ment neki ha mégis akkor rémálmok gyötörték, amik nem véletlenül rémítették meg. Az ő családját egykor "Álom látók"-nak hívták, vagy csak jel a jövőre nézve, vagy egy konkrét esemény ami ha nem is teljesen az álom szerint de meg fog történni, így működtek az álmaik, pontosabban mára már csak Hua-é. Senki sem vette észre a lány rossz lelki állapotát, vagyis majdnem egy valaki nagyon is észre vette hogy nincs jól a lány. Ez valaki Xichen volt, miután a nehezen át látható öccséről is könnyűszerrel megtudta mondani milyen hangulata, még annak ellenére is hogy az említett Wangji mindig fa pofával mered maga elé. Így Hua-ról pillanatok alatt megtudta mondani hogy valami nem stimmel. És amint egyedül találta a lányt ki is derítte mi bántja. Miután tudta hogy lányt könnyen megtudta nyugtatni annyival hogy a furulyáján játszott neki, fel is ajánlja hogy mindennap játszik Hua-nak hogy segítsen neki elaludni. Ez a mindennapos látogatás mindkettőjükben elindít egy olyan érzelmet ami mindkettőjük számára ismeretlen.
Ha érdekel a történetük tarts velem a következő fejezetekben is. :D <3
YOU ARE READING
Megmentőm (Lan Xichen x OC MDZS ff)
FanfictionWen Hua otthonát le rohanták, ő maga a kertjükben rejtőzött el de a rejtekhelyét törmelékek fedték és rejtették el. Maga sem tudta pontosan meddig sínylődött a törmelékek alá szorult helyen, amikor valaki váratlanul el lökdöste a törmelékeket és meg...