[ Avagy Hua és Wuxian nagy nehezen ráveszik Wangji-t és Xichen-t hogy menjenek el velük inni ]
Hua Pov.
Egész nap a Lan fivéreket nyüstöltük hogy ugyan jöjjenek már el velünk valahova Gusu-n kívülre inni és szórakozni kicsit. Nem tudom hogy csináltuk de sikerült őket rá venni, jó A-Huan viszonylag könnyen belement de Wangji-val már meggyűlt a bajunk, de hála Wuxian cuki pofijának csak sikerült magunkkal cibálni. Találtunk is egy tök jó kis helyet, beültük aztán ahogy letettük a hátsónkat Wuxian már rendelte is az itókákat. Már az elején leszögezem mi Wuxian-nal egészen jól bírjuk az alkoholt, úgy gondoltuk hogy lehet hogy tiltják náluk de azért csak fogják bírni a Lan fivérek is. Nos tévedtünk...Wangji az első pohár után puffant az asztalon, de ez még semmi a bátyjához képest. Talán egy fokkal bírta tovább nála, de még csak eztán a jött a jéghegy csúcsa, ugyanis egy óvatlan pillanatban a férjem eltűnt mellőlem, és most jön java, ki nem találnád hol találtuk meg. Az épület tetején és a furulyáját fújta. Na erre először is úgy reagáltam hogy arcon csaptam magam, mert ad egy a Lan klán vezetőjéről beszélünk, ad kettő ő a férjem, és hát most nem tudom sírjak vagy nevessek azon jelenet láttán ahogy részegen egy épület tetején furulyázik. Aztán ahogy túl tettem magam ezen a sokkon így szóltam a mellettem már lassan sírva röhögő Wuxian-hoz.
- Örülök hogy jól mulatsz Wei Wuxian, de megtennéd hogy segítesz nekem le szedni A-Huan-t a tetőről? - na amit erre reagált azt hittem leütöm.
- Nem, a te férjed, a te bajod, szedd csak le te - mondta szemtelenül vigyorogva, majd ahogy meglátta a mérges arckifejezésem így szólt - Ah mennem kell Lan Zhan ébredezik - ezzel be is rohant az épületbe, az amúgy tényleg ébredező fiatalabb Lan fiúhoz. Na akkor lássunk neki leszedni a férjemet a tetőről, úgy érzem ez nehéz szülés lesz.
Nos annyira nem volt nehéz csak ki kellett várnom amíg kifáradt, igaz az is bele telt egy laza órába. Az idő alatt inkább ne akarjuk megtudni Wuxian és Wangji mit csináltak úgy érzem nem is tartozik ránk. Tehát miután kifáradt le vittem a férjemet a tetőről és ágyba dugtam. Ha azt hiszitek hogy itt a vége a történetnek...nos tévedtek...mert nem. Maradjunk annyiban hogy nem sokon múlott hogy bővüljön a Lan klán a részeg férjemnek hála. De szerencsém volt, mert mire át esett volna a ló túloldalára hogy annyira rám másszon, be aludt. Szóval ja...megúsztam. Másnap pedig igazán remek volt elmesélni mi történt. Reggel fájó fejjel ébredt szerencsétlen úgyhogy először is vizet itattam vele majd miután túl estünk a reggelin fel tette az előző, az emlékeiből az alkohol miatt kiesett, éjszakára vonatkozó kérdéseit.
- A-Hua ugye nem csináltam semmi hülyeséget részegen? - kérdezte olyan tekintettel mint egy elveszett kis kutyáé.
- Hát ha most nagyon megakarnálak kímélni azt mondanám hogy nem és fátylat a tegnapra, de ... - itt nem tudtam nem el nevetni magam kicsit a képen ahogy férjem részegen furulyázik egy épület tetején - mondjuk úgy hogy érdkes reakciód van az, amúgy nem is nagy mennyiségű, alkoholra, konkrétan felmásztál a tetőre és a furulyádon játszottál - mondtam zavartan nevetve - és itt még nincs vége - hagytam abba a nevetést - mert ez legalább a maga módján vicces volt, de amikor megpróbáltalak be tuszkolni az ágyba, majdnem bővült a klán - mondtam amire teljesen elfeherédett szerencsétlen egy másodpercre - de nyugi még azelőtt el aludtál hogy bármi olyan történt volna - mondtam nyugtatóan amire miután kifújta, az egy pillanatra a tüdejébe szorult levegőt így szólt.
- A-Hua egy pillanatra megijesztesztettél.
- Bocsi - nevettem zavartan - de előbb-utóbb úgyis eljön majd az ideje hogy bővítsünk a klánt, de az még nem most van, és azért az sem lenne baj ha magadnál lennél amikor megtörténik azaz nem lennél részeg -nevettem röviden - na mindegy, egy valami biztos, soha többet nem itatok veled alkoholos italt. Az hogy Wuxian is így vélekedik-e Wangji-ról azt nem tudom, ha bár Wangji is elég érdekes részegen. Vagyis inkább az hogy először el alszik és majd amikor eztán felkel aztán lesz részeg - nevettem - szerintem ne akarjuk megtudni hogy ők Wuxian-nal mit csináltak, van egy olyan érzésem hogy ha Wuxian nő lenne akkor bővült volna klán, de ez csak egy megérzés - mondtam kissé zavartan. Eztán azért a biztonság kedvéért rájuk néztünk. Nos Wangji is szintén helyre jött már, de Wuxian nos, okkal nem mozdult ki az ágyból, ugyanis nem tudott, tehát a megérzésem ismét telibe trafált hogy mi is a helyzet. Nem tudtam nem nevetni ezen a tényen hogy így eltaláltam mi van, végül, csak hogy nevessünk rajta, Wuxian és én fel elevenítettük a múlt éjszakát, amit miközben meséltünk, a részben másnapos szereplői teljesen zavarban voltak és látszott rajtuk hogy kínjukban inkább elásnák magukat. Végülis ha másért nem az emlékekért mindenképpen megérte ez a kis kaland.
ESTÁS LEYENDO
Megmentőm (Lan Xichen x OC MDZS ff)
FanficWen Hua otthonát le rohanták, ő maga a kertjükben rejtőzött el de a rejtekhelyét törmelékek fedték és rejtették el. Maga sem tudta pontosan meddig sínylődött a törmelékek alá szorult helyen, amikor valaki váratlanul el lökdöste a törmelékeket és meg...