Ötödik rész

36 1 0
                                    

Írói szemszög

Tehát Hua és Xichen haza mentek, ezután minden héten kétszer eljártak meglátogatni a kis társaságot, ám egy nap a boldog idők véget értek. És hogy mi miatt történt ez? Egy véletlen de hatalmas baleset miatt, Wen Ning tudatán kívül volt, nem Wuxian iránytotta hanem valaki más de nem tudni ki, és megölte Yanli férjét, Jin Zixuan-t, ezzel félárvává téve az akkor még alig egy hónapos Jin Ling-et. Eztán még inkább Wuxian és Wen klán ellen fordult a világ, Hua pedig az nap már nem mehetett el meglátogatni a rokonait. Csak az említett halál esetről tudott, de arról nem amit eztán a klánja tett. Hogy "kiengeszteljék" a Lanling Jin klánt, a Wen klán személyesen ment el hozzájuk és ők maguk kérték a büntetést, ami az lett hogy Wen Ning-et bezárták és az irányításuk alá vonták, a többieket mind megölték. Wuxian hiába próbálta őket megállítani, túl makacsok voltak. Hua sokáig nem tudott erről, ám egy nap nem sokkal ezen történések után, kapott egy levelet. Nem volt rajta feladó csak az hogy Hua a címzett, nyilván egyből kibontotta a levelet és elolvasta.

Hua Pov.

Kinyitottam hogy elolvassam és már magát a kézírást is felismertem., de maga szöveg adta meg a kegyelem döfést, a levélben csak ennyi volt "Vigyázz helyettem A-Ning-re és A-Yuan-ra" tudtam ki írta, A-Qing volt az, és jól tudtam hogy azt súgalta a levél hogy A-Qing elment, sírva rogytam le a térdeimre, és megállíthatatlanul folytak a könnyeim, ahogy egyre csak sírtam, A-Huan belépett a helységbe, nagyon megilyesztette hogy sírni lát engem, azt akit mindennél jobban szeret, egyből oda jött, amire szavak nélkül a kezébe nyomtam a levelet, és a vállára dőlve sírtam tovább.

A-Huan elolvasva a levelet csak magához húzott, és szomorúan paskolta a hátam, remélve hogy ideiglenesen ugyan, de komfortot adhat a jelenlétével. A levelet mellém fektetve nézett szét, hátha talál füstölőket a szobában, de persze pont ilyenkor nem volt egy sem.
- Gyere A-Hua, vegyünk egy pár füstölőt és égessünk a tiszteletére.

Szomorúan a bólintottam, a könnyeim törölgetve, amire A-Huan lassan kivezett a házból majd felhőzugot elhagyva a környék falvában a piacon szereztünk egy pár szál füstölőt. Miután ezzel megvoltunk, visszavezetett Felhőzugba, és egy nyugodt helyen elégettük a füstölőket. Csak szomorúan ültem szó nélkül, azon gondolkozva hol lehet két levélben említett fiú, és hogy jól vannak-e, hogy Ning hogy viseli hogy nincs többé nővére. A-Ning, annyira megölelgetnélek most, hogy valamicskét segítsek enyhíteni a fájdalmat amit A-Qing elvesztése okozott, segíthetnénk egymásnak Hasonló üres tekintettel néztem magam elé mint amikor A-Huan megmentett, és ez igencsak nyugtalanította a mellettem ülő párom.

Látva a tekintetem, amit akkor látott utoljára, amikor megmentett, A-Huan megint a furulyájához fordult, hogy megnyugtasson a játékával.

Mint mindig most is működott A-Huan játéka, mire a dallam a végéhez közeledett, akaratlanul elaldutam A-Huan vállára dőlve, nemes egyszerűséggel kifárasztott a sok sírás.

Xichen Pov.

Egy gyengéd, aggódó mosollyal felemeltem a lányt, és az ágyába fektettem. A fejpántja kissé megcsúszott, ezért megigazítottam, majd elgondolkodtam a levélen. Wen Ning-et aligha fogják beengedni Gusuba, de a kis A-Yuan-t minden bizonnyal még igen, róla sem kell senkinek tudnia, hogy Wen volt valaha. Kaphatna remek oktatást, és élhetne Gusuban.

Írói szemszög

Wen Qing és Wen Ning halála után kitört a káosz, Wei Wuxian tombolni kezdett, és 3000 kultivátort ölt meg egy éjszaka alatt. Olyan rossz állapotban volt a démoni kultivátor a harc után, hogy Lan Wangji menedékbe vitte, annak ellenére hogy maga is alig állt meg a Bichenen, majd pedig mikor próbálta belé vezetni az energiáit, Wei Wuxian tombolva ellökte magától, és csak két szót ismételgetett: Menj innen! Lan Wangji aznap amikor megvédte a saját klánjától, 33 magas szintű Lan Klánból való kultivátort sebzett meg, és ezért 33 ütés volt a büntetése. Pár nappal később pedig Wei Wuxian halálának híre sújtotta le.

Megmentőm (Lan Xichen x OC MDZS ff)Where stories live. Discover now