he plays guitar while i sing lou reed

400 43 7
                                    

"çok kötü görünüyor değil mi? siktir et." hyunjin dans sınıfında hoca ile dans eden kızları izlerken şeytan tacı takmış şelilde kulağına fısıldayan jeongin'i dinliyordu. "niye çimlere yatıp kafayı bulmuyorsun."

jeongin'in dediği ile hyunjin jeongin'e dönerken changbin diğer taraftan belirdi. "hayır yapmamalısın, bu kötü olur.. sen iyi bir çocuksun değil mi?" melek tacı takmış şekilde konuşan changbin'e döndü hyunjin bu sefer.

fakat jeongin tekrar konuştu.
"siktir et, kötü ol." hyunjin kafasını salladı.
"yeter, kapayın çenenizi." hyunjin'in arkasındaki ikili gülüştü. "güzel kostumler değil mi?" dedi changbin tacını ve jeongin'in tacını gösterirken. hyunjin "evet, ne demezsin."

diyerek yürümeye başladığında jeongin konuştu. "nereye gidiyorsun."
"derse girmeliyim." jeongin kafasını salladı.
"siktir et." jeongin'in dediği işe hyunjin changbin'e döndü. "siktir et?" diye sorduktan sonra changbin konuştu. "siktir et."

hyunjin diğer tarafa yürümeye başkadı. "gidelim." üçlü beraber yürürken felix'in sesi onları durdurdu. "hyunjin!"

hyunjin felix'e döndü. felix gülümsedi. "vay.. jeongin çok azgın gözüküyorsun." jeongin kaşlarını kaldırdı. "anlaşılıyor mu?" ikisi kısaca gülüşürken felix tekrar hyunjin'e döndü.

"bu akşamki buluşmamızı hatırlatmak istemiştim." hyunjin yüzünü buruşturdu.
"ah.. siktir.. mesele şu ki lix, babam beni cezalandırdı, ödev yapmam gerek." felix'in yüzü hafiften düşmüştü.
"ben çok.." yutkundu ve mırıldandı. "hoş görünmek için üç gündür bir şey yemiyordum.."

jeongin şaşkın ifade ile hyunjin'e dönerken hyunjin konuştu. "özür dilerim.."

felix gülümsedi. "belki size uğrayıp selam veririm."

felix 🧍🏼

𝐛𝐫𝐨𝐨𝐤𝐥𝐲𝐧 𝐛𝐚𝐛𝐲' 𝐡𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin