13

364 27 1
                                    

George POV:

Celý den jsme se mazlili, líbali a dělali vůbec nic.Jenže teď přijde ten kámen úrazu. Je večer, jsem po sprše, dream se sprchuje, já jsem jen ve větším tričku a šortkách a k tomu ležím v jeho posteli. zajímá mě co se bude dít dál. Upřímně by mi nevadilo kdyby se něco stalo, ale nebudeme to přivolávat.

Nadále jsem se utápěl ve svých myšlenkách a po chvíli jsem slyšel jak přestala téct voda. Potom z koupeny vyšel jen v kraťasech a ručníkem sušícím si jeho vlasy.

Dream POV:

Jsem nervózní. Je to první noc co jsme jako pár. Co když se něco pokazí? Vypnul jsem vodu a šel ja Gogym. Válel se na posteli jen ve větším tričku a koukali mu kratší šortky z podtrika.

,,To jsem nevěděl, že umíš být tak sexy."

Jeho poznámka mě trochu zaskočila.

,,Do háje já to řekl nahlas?"

Pomalu jsem se blížil k posteli s úšklebkem na tváři.

,,Děkuji, taky nevypadáš špatně v těch šortkách."

Georgovi krasně zrudli tvaře.

Tričko bylo volnější takže šli vidět cucfleky co jsem mu udělal. Vykouzlil se mi malý úsměv na tváři a přiblížil jsem se k jeho uchu.

,,Co kdyby jsme si trochu pohráli?"

Jen se šibalsky zasmál a kolonem mi trochu zatlačil na moje nádobíčko.

,,Chtěl bys?"

Zašeptal mi svůdně do ouška.

,,Ani nevíš jak moc!"

Potom jsem ho povalil po sebe a hned se vrhl na jeho rty.

For real this timeKde žijí příběhy. Začni objevovat