7

357 32 3
                                    

George POV:

Vůbec se mi nechtělo vstávat, ale žízeň mě dostala z postele. Pak mi docvaklo ,Jak jsem se dostal do postele? Rozkoukal jsem se a zjistil, že to není "můj" pokoj, ani postel, plus na gauči naproti posteli ležel Dream. Zrudl jsem jak ještě nikdy. Pomalu jsem se vyplížil z pokoje a šel připravit snídani. Patches se mi otřela o nohy a já málem vyletěl z kůže. Dal jsem jí žrádlo a mě a Dreamovi jsem začal dělat Anglickou snídani. (Volské oko, slanina a topinky)

Když jsem sundával poslední kousek slaniny z pánve a toustový chléb do topinkovače se kolem mého pasu omotaly dvě silnější ruce.

Dream POV:

Ráno mě probudila krásná vůně snídaně. George už v posteli nebyl tak jsem si tipl, že vaří on. Patches by se mi akorát do talíře posrala. Nad tou myšlenkou jsem se musel zasmát a zjistil že mám hrozně špatný humor.

Šel jsem do kuchyně a uviděl ho u plotny. Byl tak roztomilý. Přišel jsem za ním a omotal ruce kolem jeho pasu. Cítil jsem jak se trochu lekl.

,,Dobré ráno."

,,Dobré, vylekal jsi mě. Aspoň něco máte s tou kočkou společného."

Tomu jsme se jen zasmáli. Teprve teď jsem si všiml, že má mikinu s mým merchem a krátké šortky. Trochu mě to zaskočilo a nepatrně jsem zrudl.

,,Co to bude, až to bude?"

Nedalo mi to musel jsem se zeptat.

,,Snídaně ala Anglie"

,,Hmm, to zní dobře a krásně to voní."

,,Děkuji."

For real this timeKde žijí příběhy. Začni objevovat