10

350 25 1
                                    

George POV:

Poslední dva dny se nic nedělo. Koukali jsme na filmy, Dream streamoval a já si hrál s kočkou.

Dnes ráno jsme se domluvili, že si koupíme chlast a půjdeme pít. Docela se toho bojím, protože když toho vypiju více, tak řeknu co mám na srdci, takže si musím dávat pozor. Už to mám vypozorované, i když jsem zas tolikrát nepil.

Jsme s Dreamem na cestě pro alkohol, ale chceme koupit nějaký lepší. Božkov už pro nás není, nechutná nám to, na tom jsme se shodli. Šli jsme nakoupit jídlo a potkali tam dítě, které na nás začalo ukazovat, tak jsme radši rychle odešli.

Dream POV:

,,Tak jo, jdeme na to."

Po večeři jsme si sedli na gauč v obýváku a nalili si první..druhou...třetí sklenku. Potom jsem cítil, že začínám být takový veselý a začíná se mi motat svět a Georgovi očividně taky.

George si stále doléval, ale já jsem radši přestal a George už taky zastavil. Nesl jsem ho k sobě do pokoje a celou dobu něco povídal, ale jedna věta mě zaskočila.

,,Dreame, víš že jsem se do tebe zamiloval až po uši, když jsem tě poprvé viděl? :) "

A pak usnul. Chvilku jsem tam stál jako opařený a pak ho dostal ke mě do postele a dal pro jistotu kýbl vedle postele a šel spát na gauč u mě v pokoji.

Moje hlava nedokázala zapomenout na tu větu.

,,Říkal to jen z opilosti?" - ale když je někdo opilý tak říká většinou pravdu než lži. Ráno se ho zeptám a s štěstím a nervozitou ze zítřka jsem usnul.

For real this timeKde žijí příběhy. Začni objevovat